Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه بان اتلتیکومادرید می گوید مسی و رونالدو در تاریخ فوتبال جاودانه خواهند بود.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، یان اوبلاک دروازه بان اسلونیایی باشگاه اتلتیکومادرید حال هفت فصل است که در فوتبال اسپانیا و برای تیم دیگو سیمئونه توپ می زند. او در این سال ها مقابل برخی از بهترین بازیکنان فوتبال دنیا به میدان رفته است که در صدر آنها کریستیانو رونالدو و لیونل مسی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دروازه بان در گفتگویی در مورد بازی مقابل این دو فوق ستاره و همچنین امیدهای قهرمانی اتلتیکو و مسائل دیگر صحبت کرده است. صحبت های او را در ادامه می خوانید:

این دروازه بان در پاسخ به این سوال که چه افرادی را در تیم منتخب 5 نفره خود قرار می دهد گفت:

سوال سختی است. انتخاب کار سختی است اما اگر خودم دروازه بان این تیم باشم، دوست دارم 4 مدافع را در تیمم جا دهم و به همین خاطر هم تیمی هایم را انتخاب می کنم. ساویچ، خیمنز، گودین، فیلیپه. می توانم چندین بازیکن دیگر هم برایتان نام ببرم. اسم بردن از بازیکنان اندکی ناجوانمردانه است چون همه آنها در سطحی بالا هستند.

این بازیکن در مورد لیونل مسی و کریستیانو رونالدو نیز گفت:

در مورد مسی همان طور که همیشه گفته ام باید بگویم فوق العاده است و در بالاترین سطح بازی می کند. از نظر من او بهترین است. نفر فوق العاده دیگری که می توانم انتخاب کنم کریستیانو است که ایجاد کننده یک عصر بود. او و مسی در تاریخ فوتبال جاودان خواهند بود و باید کارهای آنها را ستایش کرد.

 در آستانه یک بازی تا پایان لالیگا، اتلتیکومادرید به همراه رئال مادرید تنها مدعیان عنوان قهرمانی هستند و اتلتیکو مادرید که دو امتیاز بیشتر از رئال دارد، باید در هفته آخر مقابل وایادولید به میدان برود. اوبلاک در این باره می گوید:

در طول تاریخ باشگاه اتلتیکومادرید همیشه مشکلات و سختی ها وجود داشته است. از وقتی با این باشگاه آشنا شدم، این موضوع همیشه وجود داشته است. هیچوقت به آسانی به قهرمانی نرسیدیم. یک نفر به من گفت که از میان 10 قهرمانی اخیر اتلتیکو در لیگ، تنها یک قهرمانی قبل از هفته پایانی قطعی شده است. هر قهرمانی که اتلتیکو به دست آورده، تا لحظه آخر برایش تلاش شده و این بار هم تفاوتی ندارد. باید بدانید چطور سختی ها را تحمل کنید. 7 سال است در این باشگاه هستم و در نهایت همین است که فوتبال را زیبا می کند. فوتبال به همین خاطر جذاب است چون هیچوقت نمی دانید چه پیش خواهد آمد.

او در مورد احتمال قهرمانی تیمش نیز گفت:

در حال حاضر به قهرمانی در لیگ فکر نمی کنم. تنها چیزی که می خواهم آماده سازی به بهترین شکل ممکن برای بازی شنبه است. می خواهیم برنده شویم. این مسابقه برای هر دو تیم حکم فینال را دارد و بازی سختی خواهد بود و نمی خواهم به چیز دیگری فکر کنم. می خواهم برای بازی آماده شوم و سپس معلوم می شود که باید جشن بگیریم یا ناراحت باشیم. 

اوبلاک تا سال 2023 با اتلتیکومادرید قرار دارد ولی می گوید چالش های جدید به خصوص خارج از اسپانیا برایش جذابیت دارد. او در این باره گفت:

نمی توان گفت در آینده چه پیش می آید. در حال حاضر قرارداد دارم. لیگ برتر، لیگی بسیار جذاب است و نمی دانم چه پیش می آید. از چالش خوشم می آید اما همان طور که گفتم، 7 سال است در اتلتیکو حضور دارم و زمان زیادی گذشته است. اینجا خوشحالم و نمی دانم در آینده چه پیش می آید. اگر 7 سال پیش از من می پرسیدید این همه مدت در اتلتیکو می مانم فقط کی توانستم بگویم اینجا خوشحالم. به خصوص امسال که در جنگ برای قهرمانی هستیم و این چیزی است که دوست دارم. دوست دارم تیمم به قدری خوب باشد که برای کسب عناوین قهرمانی بجنگد.

اخبار داغ 

فیلم انتقال جنازه بابک خرمدین در چمدان توسط پدر و مادرش + جزییات قتل و عکس ها برترین های قرن با محسن عاشوری: همه خوب بودند اما علی کریمی انتخاب اول من است تحریم صداوسیما از سوی یحیی گل محمدی تا زمان عذرخواهی رسمی ایرانِ جهانی، قسمت دوم | صعود بی دردسر اما پر انتقاد از دور نخست درگیری بازیکنان چلسی و لسترسیتی در دقایق پایانی مسابقه / فیلم آنتونیو کونته با فروش 6 بازیکن اینتر مخالف است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دروازه بان چه پیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۸۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!

دارنده 5 توپ طلای بهترین بازیکن دنیا تسلیم بازیکن سعودی شد و در رده دوم بهترین بازیکنان لیگ عربستان ایستاد.

به گزارش فارس، سالم الدوسری، مهاجم ملی پوش الهلال با کسب امتیاز 7.91 بالاتر از کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن لیگ عربستان انتخاب شد.

الدوسری مرد سال 2023 آسیاست و با به ثمر رساندن 65 گل بهترین گلزن سعودی تاریخ الهلال به شمار می‌آید.

دستمزد سالیانه رونالدو 200 میلیون یورو است و تقریبا 20 برابر دستمزد الدوسری (10 میلیون یورو) است.

مهاجم تیم ملی عربستان را بسیاری با گل تماشایی در جام جهانی 2022 قطر به یاد دارند.

ستاره الهلال بعد از گلزنی شادی گل خاصی دارد و پشتک می زند به همین خاطر به «پرنده» شهرت دارد.

براساس گزارش سایت سوفا اسکور، رونالدو با وجود به ثمر رساندن 29 در لیگ عربستان صدرنشینی در لیست بهترین گلزنان اما «الدوسری تاثیرگذارتر از ابرستاره پرتغالی ظاهر شد».

سایت سعودی اسپورت می نویسد که الدوسری با به ثمر رساندن 16 گل در مراحل حذفی لیگ قهرمانان آسیا «بهترین گلزن تاریخ عربستان در این تورنمنت» شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: باشگاه های عربستانی به دنبال کاپیتان منچستریونایتد همسر طارمی مانع انتقال او به لیگ عربستان شد؟

دیگر خبرها

  • احمدعباسی: برای سختی‌هایی که کشیدم گریه کردم
  • النصر و رونالدو به دنبال شکست طلسم ۳۴ ساله
  • شمسایی: خواستم پس از قهرمانی تمدید کنم
  • بارکولا: الگوگیری از ذهنیت و سخت‌کوشی رونالدو مرا به این جایگاه رسانده
  • رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!
  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • پیام کوتاه رونالدو پس از پیروزی با النصر
  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • عکس | این پسربچه بهترین مجسمه رونالدو را ساخت