Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@00:18:19 GMT

۱۲عضو معتمد شورای وحدت استان مرکزی مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۸۳۷۸

۱۲عضو معتمد شورای وحدت استان مرکزی مشخص شدند

فخرالاسلام سخنگوی شورای وحدت استان مرکزی از مشخص شدن ۱۲ عضو معتمد شورای وحدت استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل فخرالاسلام سخنگوی شورای وحدت استان مرکزی در گفتگوی اختصاصی با دیار آفتاب، گفت: شورای وحدت استان مرکزی با یک تصمیم منطقی بر خلاف رویه کشوری، از ۳۰۰ نفر از فعالان سیاسی، نخبگان و نیروهای انقلابی تاثیرگذار دعوت به عمل آورد و از بین آنها با برگزاری انتخابات، ۱۲ نفر را با رأی شرکت کنندگان به عنوان عضو شورای مرکزی شورای وحدت استان معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این کار برای مردمی کردن شورای وحدت و افزایش وزن سیاسی آن و استفاده از توان منتخبین و معتمدین در تصمیم گیری های شورای وحدت صورت گرفت.

فخرالاسلام اظهار داشت: با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از فعالان سیاسی و نخبگان شهر اراک انتخابات انجام گرفت و ۱۲عضو اصلی و ۴ عضو علی البدل مشخص شدند.

سخنگوی شورای وحدت ادامه داد: اسامی منتخبین عبارتند از آقایان علیرضا کریمی، محمدصادق محمدی، سید علی قائم مقامی، ابوالفضل فخرالاسلام، ملک سلیمانی، محمد صادقی، عبداله رحیمی، هوشنگ هادیان پور، داود آذری، حیدر انصاری، اعظم عشوری، علی سعدی هستند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین آقایان جمشید امیدی، حجت الاسلام بادران، مسلم برزگر و اسماعیل جیریایی اعضای علی البدل شورا را تشکیل می دهند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: شورای وحدت استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۸۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی شورای نگهبان: مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم

سخنگوی شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان مفتخر است که نظارت بر انتخابات را با بهره‌گیری از مشارکت مردم، خصوصا فرهنگیان به انجام می‌رساند.

به گزارش ایسنا، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«شورای نگهبان مفتخر است که نظارت بر انتخابات را با بهره گیری از مشارکت اقشار مختلف مردم، خصوصا فرهنگیان عزیز به انجام می رساند.

ضمن تبریک روز معلم به تمام معلمان عزیز از معلمانی که در فرایند نظارت بر انتخابات، شورای نگهبان را یاری می‌کنند، قدردانی می‌کنم.»

روز گذشته نیز معلمان و فرهنگیان در دیدار با سخنگوی شورای نگهبان به بیان مهمترین مسائل و مشکلات در حوزه آموزش و پرورش پرداختند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لیست انتخاباتی شورای وحدت منتشر شد
  • رونمایی از لیست انتخاباتی شورای وحدت برای تهران+اسامی
  • نقش وحدت در خنثی سازی سناریوی شوم دشمنان برای منطقه
  • ایران؛ کثرت فرهنگی و وحدت سیاسی
  • مردم تقسیم‌بندی‌های سیاسی مجلس را مشخص می‌کنند
  • فهرست انتخاباتی شورای وحدت فقط از کانال‌ رسمی منتشر می‌شود
  • فهرست شورای وحدت هنوز نهایی نشده است
  • ترکیب پرسپولیس و سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • سخنگوی شورای نگهبان: مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم