Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، احمد مددی در خصوص وضعیت استقلال برای بازی امشب گفت: بعد از اتفاقی که در دربی ۹۵  افتاد و حاشیه های فراوانی از حیث داوری گریبان استقلال را گرفت، برای دیدار امروز آماده ایم.

وی در پاسخ به اینکه شنیده می شود دیاباته چند روزی است در تمرینات حاضر نمی شود، آیا مصدومیتی وجود دارد یا دستمزدش به تعویق افتاده است، تصریح کرد: مصدومیتی از ناحیه پا دارد و در چند روز گذشته به درمان پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نظر منابع مالی مشکلات فراوانی داریم اما دلیل عدم حضور وی نیست. ما با او صحبت کرده و شرایط ما را درک می کند. در صحبتی که دیشب با مجیدی داشتم، گفت دیاباته در حال درمان است و امشب در بازی حضور نخواهد داشت.

مددی به حضور دستیار ایتالیایی در استقلال اشاره کرد و گفت: مجیدی برای به خدمت گرفتن دستیاری که شناخت خوبی نسبت به وی داشت، درخواست کرد. ما هم رایزنی کردیم و به وی جواب مثبت دادیم. اکنون در حال طی روند اداری هستیم.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به اینکه آیا حضور دستیار خارجی تناقضی با قانون ممنوعیت حضور مربیان و بازیکنان خارجی ندارد، اظهار داشت: ما نمی خواهیم برای ایشان کارت بگیریم؛ بلکه مشاور فنی سرمربی می شود و فقط در تمرینات حاضر خواهد شد. بعد از تعطیلات دستیار جدید به تیم اضافه می شود.

وی که با رادیو ورزش گفت‌وگو می‌کرد،‌ درباره پرونده استراماچونی به برنامه “صبح و ورزش” گفت: گراندز  حدود ۲۵ روز پیش آمد و لایحه دفاعیات باشگاه حدود ۱۵ روز قبل به دادگاه عالی ورزش (CAS) ارسال شده است. ما برای این پرونده وکلای بین المللی گرفته و اکنون در CAS در حال بررسی است.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۸۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وکیل توماج صالحی: موکلم از فسادفی الارض تبرئه شده و شامل عفو رهبری می‌شد

مصطفی نیلی وکیل توماج صالحی گفت: در رسیدگی‌های سال گذشته، توماج از فسادفی‌الارض تبرئه شده بود و شامل عفو رهبری می‌شد.

به گزارش اعتماد، مصطفی نیلی، وکیل توماج صالحی به گفتگو پرداخته است. بخش‌های مهم این گفتگو را در ادامه می‌خوانید.

بر اساس قانون، فرصت ۲۰ روزه‌ای برای فرجام‌خواهی وجود دارد. از این فرصت استفاده می‌کنیم تا عدالت در خصوص این پرونده اجرا شود.

کلیت پرونده توماج مبتنی بر رخداد‌های اعتراضی سال ۱۴۰۱ است. البته پرونده‌ای هم علیه ایشان باز شده که مربوط به مصاحبه توماج پس از آزادی با وثیقه است. به خاطر این مصاحبه یک حکم یکساله علیه توماج صادر شده و موضوع دیگری هم در این میان وجود ندارد.

این پرونده مربوط به رخداد‌های سال ۱۴۰۱ است و ربطی به وقایع بعدی ندارد؛ بنابراین باید موضوع عفو هم در پرونده توماج لحاظ می‌شد.

 قضات این استدلال را دارند که اتهام افساد فی‌الارض جزو مستثنیات بخشنامه آزادی‌های پیش از موعد و عفو رهبری است. در بخشنامه عفو رهبری برخی موارد خاص مستثنی شده بود.

در رسیدگی‌های سال گذشته، توماج از فسادفی‌الارض تبرئه شده بود و شامل عفو رهبری می‌شد.

دیگر خبرها

  • اظهارات تازه وکیل توماج صالحی درباره پرونده موکلش
  • خبر مهمی که وکیل توماج صالحی درباره او اعلام کرد
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • وکیل توماج صالحی: موکلم از فسادفی الارض تبرئه شده و شامل عفو رهبری می‌شد
  • حاشیه های حکم اعدام برای توماج صالحی / مصاحبه با وکیل
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • قطعی: ستاره ایتالیایی یورو را از دست داد
  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • آخرین وضیعت پرونده توماج صالحی
  • انصراف میلان: خط قرمز روی نام مربی بزرگ