Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@06:20:28 GMT

وضعیت خواف از نظر تامین آب قرمز است

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۸۴۷۶

وضعیت خواف از نظر تامین آب قرمز است

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدحسن رضائیان اظهار داشت: بیشترین کمبود آب این شهرستان به ترتیب مربوط به بخش‌های آب شرب، دامپروری و کشاورزی است.

وی از شهروندان و روستاییان خواست با مصرف درست آب و رعایت الگوی مصرف، زمینه گذر از تابستان و اوج مصرف را فراهم آورند، در غیر این صورت معضل کمبود آب در این منطقه تشدید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: با همراهی شهروندان و ۱۰ درصد صرفه جویی آب در مناطق روستایی و شهری خواف، معضل کمبود آب به صورت چشمگیری کاهش خواهد یافت.

مدیر امور آب و فاضلاب خواف گفت: مشکل کمبود آب ۴۰ روستای این شهرستان با کمک خیران در یک سال گذشته برطرف شده است.

رضائیان گفت: با کمک بنیاد نیکوکاری ابراهیمی و فرمانداری خواف در سال جاری عملیات آبرسانی به ۱۰ روستای این شهرستان آغاز شده و آب سه روستا تأمین شده است و روستاییان از آب شرب سالم بهره مند شده‌اند.

۸۳ روستای شهرستان خواف زیر پوشش خدمات امور آب و فاضلاب قرار دارند.

کد خبر 5215756

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری خواف خشکسالی انتخابات 1400 ویروس کرونا چالش شایستگی بوشهر آمار کرونا جنبش ازما گرگان فلسطین اردبیل انتخابات شورای شهر و روستا زلزله کرمانشاه شیوع کرونا واکسن کرونا کمبود آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۸۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی امدادگران هلال احمر خواف به ۳۰ خودرو گرفتار در سیلاب

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رییس جمعیت هلال احمر شهرستان خواف گفت: سرنشینان این خودرو‌های سواری در سیلاب شهرستان واقع در مناطق تنگل خرگرد، مهرآباد و پارک جنگلی ورودی شهر خواف گرفتار شده بودند.   محمد افشار مقدم افزود: با توجه به تعطیلی روز شنبه پانزدهم اردیبهشت ماه، تعدادی از خانواده‌ها به تفرجگاه‌های شهرستان خواف عزیمت کرده بودند که به دنبال بارش شدید باران و بروز سیلاب، با مشکلاتی مواجه شدند.   وی ادامه داد: پنج تیم امدادی متشکل از ۳۰ امدادگر و نجاتگر با استفاده از پنج دستگاه خودرو کمک دار، یک دستگاه کامیون سنگین و یک دستگاه موتورسیکلت امدادی به این مناطق اعزام شدند و به خودرو‌های گرفتار در سیلاب امدادرسانی کردند.   رییس جمعیت هلال احمر خواف گفت: به دنبال فراخوان جمعیت هلال احمر خواف، ۵۰ نفر از امدادگران این شهرستان برای ارایه خدمات امدادی روز شنبه در حالت آماده باش قرار گرفتند.  

دیگر خبرها

  • هوای اصفهان ناسالم است/ کاشان در وضعیت قرمز آلودگی
  • به زودی؛ آغاز خدمات دهی اتوبوس‌های عمومی به شهروندان کارون+فیلم
  • ۲۰۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن برای عمران خواف تخصیص یافت
  • ۶۰ میلیارد ریال برای ذخیره‌سازی آب شرب خواف تخصیص یافت
  • ۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • راه حل مشکل لاستیک/واردات یا توجه به تولید؟
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۱۶ اردیبهشت
  • امدادرسانی امدادگران هلال احمر خواف به ۳۰ خودرو گرفتار در سیلاب
  • جیغ و شیون شهروندان تبریزی برای غرق خودروهایشان در سیل! | فیلم