Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزشکاران فوتبال هفت نفره کشورمان برای حضور در اردوی آمادگی، از سی و یکم اردیبهشت ماه وارد کمپ تیم های ملی جانبازان و معلولین می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، تمرینات ورزشکاران در اولین مرحله اردوی آمادگی از شنبه یکم آغاز می شود و تا پنجم خرداد ماه در تهران ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرزاد ارشادی، رضا حاتمی، بهنام آرندی، علیرضا زارع، قاسم غضنفری (فارس)، مسلم مهرابیان، محمدمهدی توسلی (کرمان)، حبیب‌اله حیدری‌مه (زنجان)، امین رضایی، وحید نواب، یاسر رستمی، محمدحسین جان‌زاده (مازندران)، کامران یزدی (قزوین)، میلاد زنده‌بودی، حسن صفری، حسین تیزبر، بابک صفری (بوشهر)، مسلم خزایی، جاسم بخشی، مهدی بخشی، شهاب رحیمی، مسعود ژولیده، شمس‌الدین شهبازی، احسان معصوم‌زاده، مسعود شکربیگی، ساسان نیلوفری (کرمانشاه)، فردین تورچی (گیلان)، عباس ترابی، محمد مختاری (مرکزی)، سعید فرجی، نوید جهانگرد (تهران)، محمدجواد عظیم‌زاده (خراسان‌رضوی) ۳۲ ملی پوشی هستند که زیر نظر امین اله مانی سرمربی و احمد جانعلی و صادق حسنی مربیان مدعو تیم ملی به تمرین می پردازند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۸۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسانه باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت امروز سه شنبه بعد از حضور در جلسه فنی تمرین خود را آغاز کردند.

راندو در قالب سه گروه، مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند بخش‌های مختلف این تمرین یک ساعته بود.

سرخپوشان با روحیه بالا در این تمرین شرکت کردند و سپس برای حضور در اردوی پیش از بازی با سپاهان عازم هتل شدند.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان فردا چهارشنبه از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6093559

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان
  • حضور ورزشکاران استان در تیم های ملی
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • ورزشکار جوانمرد هرگز زیر بار زور نمی رود
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • ۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف در اردوهای راهیان نور شرکت کرده اند
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته