Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@13:41:00 GMT

تهیه طرح جامع برای بقاع متبرکه امامزادگان استان لرستان

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۸۷۸۱

تهیه طرح جامع برای بقاع متبرکه امامزادگان استان لرستان

رضایی پور با اشاره به تهیه طرح جامع بقاع متبرکه امامزادگام استان، گفت: تعداد طرح های جامع مصوب بقاع متبرکه امامزادگان استان لرستان؛ به ۴۷ طرح افزایش یافته است.

« مسلم رضایی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با اشاره به تهیه طرح جامع برای بقاع متبرکه امامزادگان استان لرستان، افزود: سه طرح جامع برای بقاع متبرکه استان مصوب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون بهره وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه لرستان اظهار داشت: با تصویب این سه طرح جامع؛  تعداد طرح های جامع مصوب بقاع متبرکه امامزادگان استان لرستان؛ به ۴۷ طرح افزایش یافته است.

 

وی ادامه داد: با استعانت از الطاف بیکران الهی و توجهات حضرت ولیعصر عج و در راستای تهیه طرح جامع برای بقاع متبرکه امامزادگان استان لرستان؛ سه طرح جامع بقاع متبرکه امامزادگان محمود و عبدالله (ع) روستای رازان؛ حنیفه خاتون س روستای رنگرزان از توابع بخش زاغه شهرستان خرم آباد و بقعه متبرکه امامزاده زواریجان (ع )شهرستان بروجرد بعد از تهیه توسط مشاور محترم پروژه و بررسی های کارشناسی؛ به تصویب اداره کل نظارت فنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور رسید.

 

رضایی پور خاطرنشان کرد: این طرح جهت تهیه نقشه های فازهای یک و دو و تهیه نقشه های اجرایی؛ به این اداره کل ابلاغ  شده است.

 

معاون بهره وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه استان لرستان ادامه داد: با توجه به اهمیت و ضرورت تهیه طرح جامع برای بقاع متبرکه، تهیه تعداد ۷ طرح جامع دیگر نیز در دست اقدام  است، که تا پایان سال جاری مصوب شوند.

 

وی خاطرنشان کرد: تهیه طرح جامع برای بقاع متبرکه امامزادگان، یکی از شناسه برنامه های ابلاغی معاونت بهره وری اقتصادی  بوده که با اهداف جلوگیری از  هدر رفت سرمایه؛ ساخت و سازهای سلیقه ای و موردی و با در نظر گرفتن شرایط اقلیمی، جغرافیایی و توپوگرافی منطقه و با چشم اندازی به نیازهای آتی در هر بقعه متبرکه طراحی می شوند.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: اوقاف و امور خیریه استان لرستان طرح جامع بقاع متبرکه بقاع متبرکه امامزادگان استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۸۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند جامع سومین حرم اهل بیت(ع) رونمایی می‌شود

ایسنا/فارس رئیس شورای اسلامی شهر شیراز از رونمایی از سند جامع سومین حرم اهل بیت(ع) در آینده نزدیک در این کلان‌شهر خبر داد.

سیدابراهیم حسینی امروز، ۱۳ اردیبهشت‌ماه در مراسم غبارروبی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) که در آغازین‌ روز هفته شیراز برگزار شد، گفت: باید برکات شیراز به‌واسطه سومین حرم اهل‌بیت(ع) به سراسر استان، کشور و حتی تمامی جهان اسلام برسد.

وی از رونمایی سند جامع سومین حرم اهل‌بیت(ع) طی چند روز  آینده خبر داد و اظهار امیدواری کرد: با همکاری همه مسئولان استانی و شهری شاهد رشد، پیشرفت و ترقی این دیار باشیم.

شهردار شیراز نیز در این آیین با تبریک هفته شیراز اظهار کرد: کلان‌شهر شیراز شهری اصیل، باستانی، تاریخی، مذهبی و ... به‌عنوان سومین حرم اهل‌بیت(ع)، مسوولیت‌های سنگینی را بر دوش ما قرار داده است.

محمدحسن اسدی تصریح کرد: همه باید قدر داشته‌ها و ارزشمندی‌های این شهر و  مردمان خوب، با اصالت و نجیب این شهر را بدانیم.

وی افزود: ما در مقابل شهر شیراز وظایفی داریم که بتوانیم این شهر را خیلی بهتر و باکیفیت‌تر و در سایر زوایا به مردم کشور و حتی کل دنیا معرفی کنیم‌.

شهردار شیراز با بیان اینکه این کلان‌شهر به دلیل زوایای پنهان و ناشناخته‌، ابعاد گسترده‌ای دارد، افزود: این ابعاد در حدی است که باید افراد صاحب‌نظر، متخصص و مورخ پای‌کار بیایند تا بتوانیم رسالتمان را ادا کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • ۳۰۰ بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران امام جعفر صادق (ع)
  • اجتماع عزاداران امام صادق (ع) در ۳۰۰ بقعه متبرکه استان
  • سند جامع سومین حرم اهل بیت(ع) رونمایی می‌شود
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • میزبانی ۲۷ بقعه متبرکه خراسان جنوبی از عزاداران شهادت امام صادق (ع)
  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه
  • سند جامع مدیریت پسماند ایلام تهیه می‌شود