Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@19:20:52 GMT

فنونی‌زاده: شاهین بندرعامری به ما گل زد استقلال نه

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۸۸۱۸

فنونی‌زاده: شاهین بندرعامری به ما گل زد استقلال نه

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت:. شاهین بندرعامری دسته دومی به پرسپولیس گل زد اما استقلال نتوانست به پرسپولیس گلی بزند!

به گزارش مشرق، مرتضی فنونی زاده مورد برد 4 بر یک پرسپولیس مقابل شاهین بندرعامری اظهار داشت: ابتدا باید به فوتبال خوب بوشهر تبریک بگویم. شاهین بندرعامری تیمی از این استان است که فوتبال بسیار خوبی را به نمایش گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم خونگرم بوشهر باید به تیم خود به دیده احترام نگاه کنند. تیم شاهین بندرعامری در لیگ دسته دوم حضور دارد و سه رده پایین‌تر از تیم ماست ولی بازی  خوبی به ویژه در نیمه اول به نمایش گذاشت.

وی با اشاره به شرایط تیم پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس هم بعد از گلی که دقیقه 6 زدند حریف را دستکم گرفتند اما شاهین یک گل خوب به پرسپولیس زد. شاهین بندرعامری دسته دومی به پرسپولیس گل زد اما استقلال نتوانست به پرسپولیس گلی بزند! هرچند پرسپولیس باید بداند که جام حذفی جام شگفتی‌هاست و اولین اشتباه ممکن است آخرین اشتباه شود.

فنونی زاده تصریح کرد: شاید اگر شاهین به دنبال ضد فوتبال بود و ممکن بود مسابقه به وقت اضافه کشیده شود. در نیمه اول برخی بازیکنان ذخیره پرسپولیس در حدو اندازه خود ظاهر نشدند. در نیمه دوم با حضور نفراتی چون ترابی و امیری شرایط تیم بهتر شد و 4 گل زدیم. پرسپولیس در جام حذفی هم مدعی قهرمانی است. در مرحله بعد هم باید ببینیم که پرسپولیس با کدام تیم به قید قرعه روبه رو می‌شود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انفجار افغانستان فلسطین پرسپولیس استقلال فوتبال پیشکسوت پرسپولیس شاهین بندرعامری جام حذفی شاهین بندرعامری پرسپولیس گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۸۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در نامه‌ای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، اعلام فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را اعلام کرد.

آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل‌ساز می‌شود؟

در نامه بازیان آمده است:

به استحضار می‌رساند در اجرای مصوبه هیئت محترم واگذاری بلوک سهام کنترلی شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) در تاریخ 1403/2/3 توسط این سازمان به فروش رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!