Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@23:21:37 GMT

واردات بیش از ۲ میلیون دوز واکسن کرونا به کشور

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۸۹۴۱

واردات بیش از ۲ میلیون دوز واکسن کرونا به کشور

ایسنا/گیلان رئیس جمعیت هلال احمر گفت: تاکنون ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار دوز واکسن معتبر کرونا توسط هلال احمر وارد کشور شده است.

کریم همتی امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان از صدور مجوز واردات واکسن کرونا از ۱۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ توسط این جمعیت خبر داد و گفت: تاکنون ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار دوز واکسن معتبر به کشور وارد کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تا هفته نخست خردادماه سال جاری ۸ میلیون دوز واکسن کرونا وارد کشور می شود، تصریح کرد: واکسینه کردن موجب کاهش مرگ و میر می شود و براین اساس جمعیت هلال احمر آمادگی تزریق واکسن در سه نوبت کاری را دارد.

رئیس جمعیت هلال احمر به افتتاح همزمان ۲۳۰ خانه هلال در کشور اشاره کرد و یادآور شد: ۴۲۵ خانه هلال در گیلان راه اندازی شده است.

در تامین داروهای نایاب برای مردم نیازمند تلاش ویژه داشته باشید

آیت الله رسول فلاحتی نیز در دیدار مدیرعامل و هیئت همراه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: جمعیت هلال احمر یک نهاد غیر دولتی محسوب می شود که از حمایت دولتی برخوردار است.

وی به امدادرسانی جمعیت هلال احمر در حوادث غیر مترقبه اشاره کرد و افزود: جمعیت هلال احمر در حوادث غیر مترقبه حضور فعال دارد و خوش درخشیده است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه فقر گیلان زیر سرسبزی اش پنهان شده است، تصریح کرد: برخی بیمارستان های استان قدمت ۹۰ ساله دارد و نسبت به گیلان بی مهری هایی شده است.

آیت الله فلاحتی به وجود شهدای جمعیت هلال احمر اشاره کرد و گفت: تفقد و دیدار خانواده های معظم شهدای هلال احمر باید از برنامه های متولیان این سازمان مردم نهاد باشد.

وی، خانه های جمعیت هلال احمر در همراهی مردم در مسائل اجتماعی را بسیار موثر خواند و اظهار کرد: فعالیت خانه های هلال تلاش خوبی برای اهداف نهاد مردمی جمعیت هلال احمر است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به همراهی خیران در انجام فعالیت های جمعیت هلال احمر، بیان کرد: کمک خیران در فعالیت های هلال احمر بسیار موثر است.

وی، کمبود داروهای کم یاب را از مشکلات گیلان عنوان کرد و گفت: جمعیت هلال احمر در تامین داروهای نایاب برای مردم نیازمند باید تلاش ویژه داشته باشد.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه لباس جمعیت هلال احمر از دو رنگ سرخ و سفید تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: سرخی رنگ لباس نشان دهنده آمادگی برای شهادت است و رنگ سفید نشان از صلح طلبی دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هلال احمر واکسن کرونا جمعیت هلال احمر دوز واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۸۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، محمدباقر محمدی امروز (۱۵ اردیبهشت ماه ) اظهار کرد: درپی بارش شدید باران در استان کرمانشاه و آبگرفتگی و سیلاب در ثلاث باباجانی، ماهیدشت، اسلام‌آباد غرب، دالاهو، جوانرود و سرفیروزآباد تیم‌های عملیاتی به این مناطق اعزام شدند.

او توضیح داد: در این عملیات‌ها ۱۰ دستگاه خودروی امدادی کمک‌دار و آمبولانس و ۱۰ دستگاه کف‌کش و موتور آب به‌کار گرفته شد که به ۲۵ خانوار خدماتی از جمله اهدای پک‌های مواد غذایی، چادر، پتو و موکت داده شد.

وی عنوان کرد: تخلیه آب از ۲۵ خانه مسکونی با استفاده از دستگاه کف‌کش و موتور آب از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر در بارندگی‌های اخیر استان کرمانشاه بود و این خدمات تا بهبود شرایط خانوارها ادامه خواهد داشت.

۲۱ پایگاه ثابت و موقت جمعیت هلال احمر استان آماده امداد رسانی‌ هستند و هم‌استانی‌ها در صورت هرگونه حادثه‌ای می‌توانند با سامانه ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به بیش از ۵۳۰۰ تن در سیل و آبگرفتگی ۱۷ استان
  • ۱۷ استان کشور متاثر از سیل و آبگرفتی/ امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر
  • ورود خودروهای جدید به هلال احمر
  • برنامه الحاق ناوگان لجستیکی جدید هلال احمر به استان‌های کشور
  • برنامه الحاق ناوگان لجستیکی جدید جمعیت هلال احمر به استان‌های کشور
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه
  • ۲۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتی
  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی
  • ۲۰ استان و ۱۱۰ شهرستان متأثر از بارش‌ها و سیلاب بهاری / بهره‌مندی ۳۲۰۰ نفر از خدمات امدادی