Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان مجلس یک فوریت لایحه کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت را تصویب کردند. خبرگزاری میزان - بررسی یک فوریت لایحه کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت در دستور کار جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی قرار گرفت و نهایتا نمایندگان با یک فوریت این لایحه موافقت کردند.

فاطمه قاسم‌پور به عنوان موافق یک فوریت این لایحه گفت: قانون جامعی برای حفظ کرامت و امنیت زنان وجود ندارد که بازدارندگی‌های لازم را داشته و فرهنگ ساز باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال‌های اخیر مصادیق خشونت علیه زنان مشاهده شده که افکار عمومی را جریحه‌دار کرده و قانون‌گذاری در این باره را به مطالبه دوچندان تبدیل کرده است.

قاسم‌پور با بیان اینکه خلأ قانونی در موضوع تامین امنیت زنان وجود دارد،بیان داشت:در زمینه زنان کار‌هایی صورت گرفته، اما کافی نیست. فراکسیون زنان از همان ابتدا دغدغه تامین امنیت زنان را داشته که از آموزه‌های اسلامی هم است.

امیرحسین قاضی‌زاده رئیس جلسه گفت که متاسفانه برخی با مسائل فرهنگی و اجتماعی برخورد سیاسی کرده و چالش سیاسی ایجاد می‌کنند.   بیشتر بخوانید: ارسال گزارش تخلفات استانداری خوزستان به قوه قضائیه

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم یک فوریت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۹۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول مربوط به اعتبارات دستگاه‌های اجرایی تصویب شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت صبح امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) صحن مجلس و در جریان رسیدگی به جدول شماره ۷ گزارش کمیسیون تلفیق درباره لایحه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور با عنوان «اعتبارات دستگاه‌های اجرایی ذیل دستگاه‌های سیاست‌گذار در سال ۱۴۰۳» پس از اعمال اصلاحاتی، با تصویب این جدول موافقت کردند.

همچنین در ادامه جلسه، جدول شماره (۱-۷) این لایحه با عنوان «اعتبارات ردیف‌های متفرقه منتقل شده به جدول شماره (۷) دستگاه‌های اجرایی» تصویب شد.

کد خبر 6091887 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • پیش‌نویس لایحه جامع حمایت از نخبگان ایرانی آماده شد
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد/ اعلام آمادگی نمایندگان خانه ملت برای حمایت از نخبگان
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد
  • قانون حمایت از صنایع پایین‌دستی نفت خام و میعانات گازی به تولید و اشتغال منجر می‌شود
  • سردار رادان از نمایندگان مجلس برای حمایت از «طرح نور» تشکر کرد
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس برای حمایت از طرح نور
  • جدول مربوط به اعتبارات دستگاه‌های اجرایی تصویب شد
  • منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد
  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب
  • مجلس وارد بررسی جزئیات لایحه ارتقای امنیت زنان شد