Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عباس سرخاب مهاجم سابق استقلال که با گل معروف خود در دربی به عباس سرخاب ۳۰ ثانیه معروف شده است معتقد است عدم تمرکز بازیکنان یکی از دلایل شکست آبی‌پوشان در بازی دربی بوده است.

ارزیابی شما از بازی دربی چیست؟

عباس سرخاب گفت:

در مورد بازی پرسپولیس – استقلال شروع بازی خیلی خوب بود و دو تیم تقریباً با تفکرات مورد نظرشان بازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال نیاز به برد داشت و تقریباً نیمه اول خوب بازی کرد و می‌خواست از این بازی حداکثر امتیاز را بگیرد. در نیمه دوم اما بعد از گل پرسپولیس متاسفانه تمرکز تیم استقلال به هم خورد و عملاً عصبی شدند و بازی به سمت درگیری‌های بی‌مورد رفت. تعویض‌هایی هم که انجام شد از لحاظ زمانی و فنی نتوانستند به بهتر شدن روند استقلال کمک کنند. متاسفانه استقلال پس از گل خلع سلاح شد و تمرکز خود را برای ادامه بازی از دست داد.

نقطه ضعف استقلال در روز دربی چه بود؟

عباس سرخاب گفت:

استقلال با توجه به نیاز به برد در این بازی برای باقی ماندن در کورس قهرمانی در ۲۰ دقیقه اول بسیار مسلط بود و تقریباً شروع خوبی داشت اما اشکال مهم آبی پوشان عدم تمرکز بویژه در خط دفاعی و دروازه‌بان بود که در گل خورده این تیم هم کاملا مشهود است. عدم هماهنگی و ارتباط کلامی دروازه‌بان و خط دفاعی استقلال نشان می‌دهد این تیم هنوز این مشکل را به طور درست حل نکرده است. این نقطه ضعف را در لیگ قهرمانان و دیدار با ذوب‌آهن هم شاهد بودیم.

دلیل افت استقلال پس از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا چیست؟

عباس سرخاب گفت:

به نظر بنده دو علت باعث شد که کیفیت فنی استقلال پس از بازی‌های آسیایی پایین‌ بیاید. علت اول خستگی مفرط بازیکنان است. علت دوم نیز عدم تمرکز بازیکنان و خوابیدن در باد صعود. به نظر من صعود تیم به مرحله بعدی آسیا و کیفیت فنی آن باید بررسی شود. این موضوع باید توسط کادر فنی و مدیریت مورد بحث قرار گیرد که چرا در آسیا آن نتایج به دست آمد اما در لیگ این شکست‌ها رقم خورد. البته زندگی خصوصی بازیکنان نیز خیلی مهم است و باید مورد توجه کادر فنی قرار گرفته شود.

استقلال پس از شکست مقابل ذوب‌آهن این بار در قالب جام حذفی مقابل حریف اصفهانی قرار می‌گیرد.

عباس سرخاب گفت:

بازی در جام حذفی تفاوت زیادی نسبت به لیگ دارد و این بار استقلال و ذوب‌آهن قطعاً بهتر بازی می‌کنند چرا که تفکرات و انگیزه متفاوتی خواهند داشت. نیاز است استقلال از این بازی حداکثر استفاده را بکند تا هم از لحاظ روحی و روانی تقویت شود و هم یک برد خوب به دست بیاورد.

درخصوص حاشیه‌های رخ داده در دربی روز جمعه چه نظری دارید؟

عباس سرخاب گفت:

همانطور که در ابتدا اشاره کردم استقلال پس از دریافت گل تمرکز خود را از دست داد و این باعث درگیری‌ آنها با بازیکنان پرسپولیس شد که به اعتقاد من این تنش‌ها به ضرر استقلال تمام شد. معتقدم اینگونه رفتارها نشانه تعصب نیست چراکه در واقع شخصیت تیم و باشگاه زیر سوال می‌رود و بی شک بروز اینگونه اتفاقات در شأن باشگاه پر افتخار استقلال نیست. آنچه باید مورد توجه قرار بگیرد نباختن در اخلاق است که امیدوارم با انجام کارهای فرهنگی از تکرار این گونه حاشیه‌ها در باشگاه استقلال پرهیز شود.

با رفتن فراز کمالوند صحبت از آوردن یک مشاور فنی برای استقلال است. مشاوری که حق نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد؟

عباس سرخاب گفت:

رفتن فراز کمالوند با تمام احترامی که برایش قائل هستم تاثیری بر روند کاری استقلال ندارد و نمی‌تواند تعیین کننده موفقیت تیم بزرگی مانند استقلال باشد. مجیدی مربی باهوشی است و می‌تواند از این بحران خارج شود به شرطی که از او حمایت لازم را انجام بدهند. در رابطه با آمدن مشاور ایتالیایی جهت تمرین دهی به اعتقاد بنده ایشان کمک خاصی در این زمینه نمی‌تواند بکند چون شرایط بازی‌های رسمی متفاوت از شرایط تمرینی است. باید در حین بازی تصمیمات مهم و خلاقانه گرفته شود و نبودن چنین فردی در کنار سرمربی در مسابقات، هیچگونه بازدهی برای تیم نخواهند داشت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال عباس سرخاب استقلال عباس سرخاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۹۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زخم خورده بزرگ؛ خطیر اصلا استقلالی نیست | نگذاشت ما قهرمان شویم

به گزارش همشهری آنلاین وینفرد شفر در گفت‌وگو با فرهیختگان درباره استوری آبی رنگش بعد از اخراج علی خطیر از مدیرعاملی استقلال اظهار داشت: خطیر برایم اصلا مهم نیست. او برایم اهمیتی ندارد. من عاشق استقلال و هواداران بزرگش هستم.

وی افزود: خطیر اصلا استقلالی نیست؛ اگر استقلالی بود من را در هفته‌های پایانی برکنار نمی‌کرد تا با استقلال قهرمان شویم. در هر صورت برای استقلال همیشه آرزوی موفقیت و قهرمانی دارم.

کد خبر 848934 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • مطهری و استفاده بهینه از ستاره استقلالی
  • زخم خورده بزرگ؛ خطیر اصلا استقلالی نیست | نگذاشت ما قهرمان شویم
  • سرمربی سابق استقلال: خطیر اصلا استقلالی نیست!
  • استوری تند یک استقلالی در حمایت از علی خطیر
  • جنجال دوباره ستاره استقلالی سپاهان علیه پرسپولیس
  • یک استقلالی و نمایش مطمئن در چپ تراکتور
  • ملاقات کاپیتان استقلال با بازیگر مشهور استقلالی + عکس
  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم