Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@08:37:38 GMT

عرضه صکوک اجاره ۱۳۵۰۰ میلیارد ریالی

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۹۲۳۱

عرضه صکوک اجاره ۱۳۵۰۰ میلیارد ریالی

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از سنا، غلامرضا ابوترابی مدیرعامل شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه با اعلام این خبر افزود: شرکت گسترش انرژی پاسارگاد به عنوان بانی، در نظر دارد منابع مالی مورد نیاز خود را در قالب اوراق اجاره و از طریق فروش دکل حفاری دریایی پاسارگاد ۱۰۰ به نهاد واسط (شرکت واسط مالی مهر دوم) و سپس اجاره به شرط تملیک آنها، تامین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: این اوراق ۴ ساله و با نرخ ۱۸ درصد است که اجاره بهای آن هر یک سال یک‌بار از طریق شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه پرداخت می شود.

ابوترابی در خصوص ارکان انتشار این اوراق توضیح داد: ضامن این اوراق بانک پاسارگاد بوده و بازارگردان و متعهد پذیره نویس آن شرکت تامین سرمایه امین است. همچنین، عامل فروش این اوراق شرکت کارگزاری بانک پاسارگاد است.

پربیننده ترین سنگین ترین صف های خرید و فروش / فشار فروش ۴۰۰میلیارد تومانی خودرویی ها امکان تضمین اصل سرمایه و سود سهامداران فراهم شد وضعیت بورس تهران تا انتخابات(بخش اول) / پیش بینی مثبت برای بازار سهام بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس امروز (۲۸اردیبهشت) / بی مهری حقیقی ها گریبان برکت را گرفت ارزش سهام عدالت من (۲۸اردیبهشت ماه)

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بازار سرمایه انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۹۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت فروش گوشت لاکچری در قم +فیلم

 سوژه اصلی جلسه کارگروه تنظیم بازار این هفته، عرضه گوشت با قیمت‌های نامتعارف بود  که به دستور استاندار فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد.

 نظارت بر قیمت تالار‌ها و رستوران ها، عرضه کالا‌های اساسی و کاسبان امین هم از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اینفوگرافیک پرفروش ترین داروها در سال ۱۴۰۲ در ایران
  • ممنوعیت فروش گوشت لاکچری در قم +فیلم
  • گامی نو در صنعت راهسازی/توسعه فناوری‌های قیر و آسفالت با مشارکت دانش‌بنیان‌ها
  • گلایه اهالی بازارهای سیار از افزایش اجاره‌ها
  • توسعه فناوری های قیر و آسفالت، گامی نو در صنعت راهسازی کشور
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی
  • ابلاغ ۸۲۱میلیارد تومان منابع ازمحل فروش اوراق به پروژه های اردبیل
  • کاظم موسوی نماینده مجلس: فروش نوکیای تقلبی حرام است
  • پیش‌بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • توسعه سیستم‌های مخابراتی کردستان با سرمایه‌گذاری ۹۱ میلیارد ریالی