Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراخوان ثبت نام سی و ششمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه ‌های دولتی و غیرانتفاعی تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منتشر شد.

به گزارش قدس آنلاین، سی و ششمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور در بخش ها و رشته های؛ «آوایی»، «معارف قرآنی و سیره معصومین»، «پژوهشی»، «فن آوری»، «هنری»، «ادبی»، «نهج البلاغه»، «صحیفه سجادیه» و «نو آفرینی قرآنی (استارت آپ های قرآنی)» ویژه عموم دانشجویان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
عموم علاقه مندان «بخش آوایی» می توانند در رشته های؛ قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ ۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل، اذان (ویژه برادران)، تواشیح و هم خوانی قرآن کریم (ویژه برادران) شرکت کنند. «بخش معارف قرآنی و سیره معصومین(ع)» این جشنواره با رویکرد آشنایی با احادیث اهل بیت(ع)، حفظ موضوعی قرآن کریم، آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن کریم، آشنایی با سیره معصومین(ع)، احکام، پرسمان قرآنی، سبک زندگی اسلامی و ایرانی برگزار می شود. «بخش پژوهشی» سی و ششمین جشنواره سراسری قرآن و عترت با عنوان؛ مقاله نویسی، تلخیص کتاب و نقد کتاب و «بخش فن آوری» نیز در حوزه؛ تولید نرم افزار، تولید اپلیکیشن و کانال های مجازی قرآنی برنامه ریزی شده است. دانشجویان علاقه مند شرکت در «بخش هنری» می توانند در رشته های؛ خوشنویسی، نقاشی، عکس، تذهیب، فیلم کوتاه، معرق و منبت و طراحی پوستر و در «بخش ادبی» جشنواره در رشته های؛ شعر؛ داستان نویسی نمایشنامه نویسی فیلم نامه نویسی ثبت نام کنند. «بخش نهج البلاغه» با موضوع معارف نهج البلاغه، مقاله نویسی و حفظ فرازهای نهج البلاغه و «بخش صحیفه سجادیه» با موضوع معارف صحیفه سجادیه، مقاله نویسی، حفظ فرازهای صحیفه سجادیه، دعا خوانی ویژه فرازهای صحیفه سجادیه برگزار می شود. در بخش نو آفرینی قرآنی (استارت آپ های قرآنی) علاقه مندان می توانند با موضوع ایده پردازی نو آفرینی قرآنی در این جشنواره حضور یابند.
مهلت نام نویسی بخش های معارفی و آوایی تا ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۰ و مهلت نام نویسی و ارسال آثار بخش های هنری، ادبی، پژوهشی و فناوری تا ۲۰ تیر ماه ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده است.
عموم دانشجویان علاقه مندان جهت ثبت نام سی و پنجمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور می توانند به نشانی اینترنتی http://reg.imamreza.ac.ir/index.php/reg-quran-festival۳۶-student مراجعه و جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مرحله دانشگاهی با شماره تلفن ۳۸۰۴۱-۰۵۱ داخلی ۳۱۳۴ واحد خواهران و واحد برادران با ۱۱۱۲ تماس حاصل فرمایند.
طبق هماهنگی های صورت گرفته مرحله دانشگاهی سی و ششمین جشنواره سراسری قرآن و عترت برعهده معاونت و فرهنگی و دانشجویی گذاشته شده است که برگزیدگان این مرحله جهت شرکت در مرحله های استانی و کشوری معرفی خواهند شد و برگزیدگان در مرحله دانشگاهی علاوه بر دریافت جایزه نقدی به مرحله کشوری راه می یابند. سال گذشته «لیلا طلوع کارگر» دانشجوی مقطع کارشناسی دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) در مرحله کشوری سی و پنجمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور در بخش معارفی رشته نهج البلاغه موفق به کسب مقام دوم شد. انتهای پیام منبع: آستان نیوز

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دانشجویان قرآن کریم دانشگاه امام رضا ع جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان سی و ششمین جشنواره سراسری قرآن و عترت برگزار می شود صحیفه سجادیه نهج البلاغه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۹۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مویدی معاون پرورشی، سلامت و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بیضا گفت: این دوره از مسابقات با حضور بیش از ۲۰۰ دانش آموز در رشته‌های حفظ، قرائت، احکام، اذان و مداحی برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن
  • ظرفیت‌های یک نمایشگاه در احیای قرآن/ «حراج باران» برگزار می‌شود
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود