Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@03:55:46 GMT

فعالیت ۳۴ ایستگاه آتش نشانی در روستاهای گلستان

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۹۵۳۴

فعالیت ۳۴ ایستگاه آتش نشانی در روستاهای گلستان

به گزارش خبرنگار مهر، هادی حق شناس ظهر چهارشنبه در آیین متمرکز بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی ۷۹۱ پروژه عمرانی و خدماتی دهیاری های استان، با حضور معاون امور دهیاری ها اظهارکرد: دهیاران و بخشداران در خط مقدم اقدامات و فعالیت ها هستند و چه در زمینه پیشگیری و مقابله با کرونا، طرح بیماریابی و غربالگری و چه در حوادثی مانند سیل، رانش زمین و زلزله تلاش های لازم را داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گلستان افزود: در دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به روستاها شده و طرح های هادی، بهسازی معابر، شن ریزی ها و ارتقا فضای سبز روستایی انجام شده است.

وی ادامه داد: در این دولت تعداد ایستگاه های آتش نشانی روستایی گلستان از ۶ ایستگاه به ۳۴ ایستگاه ارتقا یافته است.

حق شناس بیان کرد: طرح تفکیک زباله از مبداء در ۱۰۰ روستای استان در حال انجام است و تلاش می کنیم تعداد روستاهای هدف طرح را افزایش دهیم.

وی تأکید کرد: دهیاران و بخشداران باید توجه ویژه ای به فضای سبز و زیباسازی مبادی ورودی روستاها داشته باشند که تاثیر زیادی در جلب توجه گردشگران دارد

استاندار گلستان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: انتخابات امری پراهمیت است و فارغ از انتخاب یک نفر، سلامت و امنیت انتخابات از اهمیت ویژه ای برخوردار است و دهیاران و بخشداران توجه داشته باشند هر فعالیتی در چارچوب قانون جهت ارتقا مشارکت مردم در انتخابات مجاز است.

حق شناس گفت: میانگین مشارکت کشور در دوره پیشین انتخابات ۴۲ درصد بوده در حالی که مشارکت استان ۵۷ درصد بوده است و تلاش داریم در این دوره هم آن را افزایش دهیم

وی متذکر شد: باید تمام دستگاه هاهمکاری لازم را جهت افزایش ماندگاری مردم در روستاها داشته باشند تا چرخ های تولید کشور با سرعت بیشتری به گردش درآید.

گفتنی امروز عملیات اجرایی ۷۹۱ پروژه با اعتبار بیش از ۵۰۴ میلیارد ریال با حضور عاون امور دهیاری ها و مدیرکل امور عمرانی و خدمات روستایی سازمان شهرداری ها و دهیاری ها آغاز شد.

کد خبر 5215824

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان استانداری گلستان هادی حق شناس انتخابات 1400 ویروس کرونا چالش شایستگی بوشهر جنبش ازما آمار کرونا فلسطین گرگان اردبیل واکسن کرونا انتخابات شورای شهر و روستا زلزله کرمانشاه شیوع کرونا دهیاری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۹۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات کاندیداها در رسانه ملی گلستان آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، رسول شکری نیا عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران از آغاز پخش فیلم‌های تبلیغاتی نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه گنبدکاووس خبر داد و اظهار کرد: این فیلم‌های تبلیغاتی از امروز آغاز شده و تا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه هر روز ساعت ۱۱ و ۱۹:۳۰ از شبکه گلستان پخش می‌شود، افزود: از بین این دو نامزد حوزه انتخابیه گنبد تنها یکی از آنها از این فرصت قانونی برای تبلیغات خود استفاده می‌کند.

مدیرکل صدا و سیمای گلستان گفت: در دور نخست انتخابات از ۱۹۷ کانال انتخاباتی کشور، ۶ کانال سهم گلستان بود که در ۶ حوزه انتخابیه در مجموع ۲۱۰ برنامه در ۷ محور با حضور ۹۲ کاندیدا از ۳۰۶ کاندیدای ثبت نام شده برنامه ضبط شد.

گفتنی است استان گلستان در انتخابات اسفند ماه رتبه سوم مشارکت کشور را کسب کرد و انتخابات در حوزه انتخابیه گنبد کاووس هم زمان با سراسر کشور روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

کد خبر 6097506

دیگر خبرها

  • تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس
  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • افزایش ۹ برابری توزیع عوارض بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان یزد
  • ورود مار سمی به کارگاهی در تهران | تماس کارگران وحشتزده با آتش‌نشانی
  • سه دستگاه ماشین آتش‌نشانی روز دنیا به شهرک شکوهیه تحویل شد
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • تبلیغات کاندیداها در رسانه ملی گلستان آغاز شد
  • فعالیت پایلوت ۸ خانه محیط زیستی در گلستان
  • افزایش گرایش مردم به لیست‌ها در دور دوم انتخابات مجلس