Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک بازیگر تلویزیون گفت: داستان سریال تلویزیونی ۱۵ قسمتی «زخم کاری» بر اساس اقتباسی از اثر محمود حسینی‌زاد است که توسط محمد حسین مهدویان ساختاری فیلمنامه‌ای پیدا کرده است و هم اکنون در حال تولید است.

مائده طهماسبی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان پیرامون برنامه‌های هنری کنونی خود گفت: در حال حاضر به موازات در ۳ سریال مشغول فعالیت هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصل چهارم از سریال «از سرنوشت» را دنبال می‌کنم. در کنار آن، در سریال «زخم کاری» به نویسندگی و کارگردانی محمدحسین مهدویان به ایفای نقش می‌پردازم، و همچنان سریال دیگری را برای شبکه سوم سیما، به کارگردانی  علی پورکیانی در برنامه کاری‌ام دارم.

طهماسبی در معرفی بیشتر سریال «زخم کاری» افزود: داستان این سریال ۱۵ قسمتی بر اساس اقتباسی از اثر محمود حسینی‌زاد است که توسط محمد حسین مهدویان ساختاری فیلمنامه‌ای پیدا کرده است و هم اکنون در حال تولید است.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید

مائده طهماسبی پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه هنرهای نمایشی ابراز کرد: مشغول کارگردانی یک نمایشنامه آلمانی در نوع اجرایی نمایشنامه‌خوانی هستم، در این نمایش فرهاد آئیش به عنوان دراماتورژ، و همچنین یلدا زنجانی عباسی، بهنام شرفی، و ایمان سُلگی به عنوان بازیگر، وی را همراهی می‌کنند. یادآور می‌شوم که این نمایشنامه‌خوانی، به صورت آنلاین و در ساعت ۲۲ روز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت، از سایت تئاترباز‌ها قابل مشاهده است.

وی همچنین در بررسی تفاوت‌های میان تولیدات و پخش سریال‌های رسانه ملی با تولیدات شبکه نمایش خانگی خاطرنشان کرد: نمی‌توان مقیاس بازخورد و استقبال مخاطب را تنها در بینندگان تهران و شهر‌های بزرگ در نظر گرفت، چرا که در همه استان‌های کشور در صورت نبود امکان دسترسی مطلوب به اینترنت و یا شبکه‌های تلویزیونی خانگی، مردم همچنان با اشتیاق، به تماشای سریال‌های رسانه ملی می‌نشینند و نتایج مطلوبی از این تعامل با مخاطب برای این سریال‌ها به وجود آمده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار تلویزیون صدا و سیما

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار تلویزیون صدا و سیما زخم کاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۹۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد یک مداح بودجه سنگین نهاد‌های فرهنگی در موضوع حجاب

محمدحسین پویانفر (مداح اهل بیت (سلام الله علیهم)، با انتشار توییتی در شبکه ایکس از بودجه و عملکرد نهاد‌های فرهنگی در موضوع حجاب و عفاف انتقاد کرد.

محمدحسین پویانفر از بودجه‌های عجیب و ناکارآمدی نهاد‌های فرهنگی در موضوع حجاب و کم‌کاری فرهنگی وزارت ارشاد، سازمان تبلیغات و صداوسیما انتقاد کرد.

در توییت محمدحسین پویانفر آمده است: یک سکانس تاثیرگذار در یک سال اخیر در حوزه ⁧ حجاب ⁩ و عفاف منتشر کنید. می‌شود دان نپاشید و منتظر محصول بود؟! این بودجه‌ها چه می‌شود! الله و اعلم دوستان دلسوز و نگران اصل مطالبه اینجاست! حواس ما را به نتیجه کم کاری‌هایشان پرت می‌کنند؟!

دیگر خبرها

  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • انتقاد یک مداح بودجه سنگین نهاد‌های فرهنگی در موضوع حجاب
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال هستند؟
  • برای کار التماس نمی‌‌کنم
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • «بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود
  • گزارشی از سریال‌های در حال ساخت نمایش خانگی/ کدام کارگردانان این روزها مشغول کارند؟
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال‌ هستند؟
  • کدام کارگردانان این روزها مشغول کارند؟