Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@14:49:30 GMT

سرپرست دانشگاه علم و هنر جهاددانشگاهی یزد منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۹۵۸۴

سرپرست دانشگاه علم و هنر جهاددانشگاهی یزد منصوب شد

ایسنا/یزد رئیس جهاددانشگاهی طی حکمی دکتر «محمود اشعاری» را به عنوان سرپرست دانشگاه علم و هنر جهاددانشگاهی یزد منصوب کرد.

در بخشی از حکم دکتر «حمیدرضا طیبی» رئیس جهاددانشگاهی کشور آمده است؛ «امید است با یاری خداوند سبحان و همکاری و همدلی  همه جهادگران عزیز به‌ ویژه همکاران ارجمند آن دانشگاه در انجام وظایف خود موفق باشید؛ ضمناً، توجه جنابعالی را بر رعایت و انجام موارد پیوست حکم جلب می‌نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱_ فراهم آوردن شرایط و فضای مناسب برای جلب مشارکت، همراهی و همدلی تمامی همکاران دانشگاه، خصوصا اعضای هیات علمی در تدوین و اجرای سیاست ها و برنامه ها در قالب نقشه راه ابلاغی آموزش عالی جهاددانشگاهی و ارتقا جایگاه کیفی و کمی دانشگاه مطابق اسناد بالادستی و ضوابط موجود

۲_ همکاری، همراهی و هم افزایی متقابل هرچه بیشتر با سازمان جهاددانشگاهی استان یزد در حوزه های مختلف فرهنگی، پژوهشی، آموزشی و کارآفرینی به عنوان سازمان مرجع

۳_ زمینه سنجی و شناسایی ظرفیت ها و نیازهای استانی و منطقه ای به عنوان اصلی ترین رکن توسعه ی فعالیت های آموزشی، پژوهشی، اشتغال و کارآفرینی دانشجویان و دانش آموختگان

۴_ تقویت و توسعه تعاملات کاری با ستاد معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی»

همچنین در نامه‌ای جداگانه توسط دکتر طیبی از تلاش‌ها و خدمات دکتر «سیدحبیب‌الله میرغفوری» در زمان فعالیت به عنوان رئیس دانشگاه علم و هنر جهاددانشگاهی تقدیر و تشکر شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر «محمود اشعاری» سابقه معاونت پشتیبانی و عضویت هیات علمی رشته پژوهش هنر دانشگاه علم و هنر یزد را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی دانشگاه علم و هنر یزد جهاد دانشگاهی دانشگاه علم و هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۹۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی ارشاد لرستان، «سید غلامرضا نعمت‌پور» با حکم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، به‌عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دورود معرفی شد.

در بخشی از حکم اعظم روانشاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برای این انتصاب جدید، آمده است: نظر به تجارب ارزشمند جنابعالی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های دینی، فرهنگی، هنری و رسانه‌ای، به‌عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دورود منصوب می‌شوید.

«نعمت‌پور» دارای مدرک کارشناسی‌ارشد تهیه‌کنندگی مستند از دانشگاه صداوسیما تهران، عضو انجمن فیلم کوتاه خانه سینما و انجمن سینمای جوان خرم‌آباد و عضو انجمن عکاسان ایران است و مشارکت‌درساخت بیش از سی فیلم کوتاه به‌عنوان تصویربردار، صدابردار، تدوینگر و... در کارنامه او قرار دارد.

دریافت سیمرغ بلورین جشنواره بین‌المللی فجر و کسب چندین جایزه ملی و بین‌المللی دیگر در کارنامه این هنرمند جوان و انقلابی وجود دارد.

ازجمله سوابق وی می‌توان معاون امور هنری، سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلاممی لرستان کارشناس امور سینمایی اداره کل، معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌آباد، مسئول روابط‌عمومی و واحد فیلم و عکس حوزه هنری لرستان به مدت ۴ سال، مسئول واحد فیلم بسیج هنرمندان اشاره کرد.

کد خبر 6093836

دیگر خبرها

  • رئیس مرکز آمار ایران تغییر کرد
  • رئیس مرکز آمار تغییر کرد
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی، استاد نمونه کشوری
  • ۱۲ حکم رئیس دانشگاه تهران برای بزرگداشت سنت دانشگاهی ایران صادر شد
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • انتصابات جدید در گیلان
  • اعضای شورای فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم منصوب شدند
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان