Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای نگهبان ضمن اشاره به روند بررسی صلاحیت داوطلبان ریاست جمهوری گفت: تاکنون به هیج نظر نهایی نرسیدیم این موضوع باید با دقت بررسی شود. در صورت لزوم جلسات دیگری هم خواهیم داشت تا نتایج نهایی را اعلام کنیم. خبرگزاری میزان - «عباسعلی کدخدایی» درباره بررسی صلاحیت داوطلبان در روز دوم گفت: امروز دومین جلسه شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این جلسه مانند جلسات قبل، اسناد و مدارک پرونده‌ها مطرح و اعضای محترم، نظرات و مباحث خود را بیان کردند.

سخنگوی شورای نگهبان ادامه داد: بعدازظهر هم جلسه عمومی شورای نگهبان برگزار خواهد شد، اگر لازم باشد جلسات دیگری هم خواهیم داشت تا رسیدگی‌ها انجام شده و تا موعد قانونی، نتایج را اعلام کنیم.
وی با بیان اینکه در صورت لزوم جلسات دیگری هم خواهیم داشت تا نتایج نهایی را اعلام کنیم اضافه کرد: تاکنون به هیج نظر نهایی نرسیدیم و این موضوع باید با دقت بررسی شود. چرا که باید تک‌تک پرونده‌ها بررسی شود و نظرات کارشناسی و مراجع رسمی را ملاحظه کنیم.   کدخدایی با بیان اینکه تمدید مهلت بررسی صلاحیت‌ها در شورای نگهبان بستگی به جلسه عصر امروز دارد اظهار کرد: نمی‌توانم درباره تمدید دوره ۵ روزه بررسی صلاحیت‌ها الان اعلام نظر کنم؛ اگر در جلسه عصر امروز شورای نگهبان به جمع‌بندی رسیدیم، نتایج اعلام خواهد شد، اما اگر به جمع‌بندی نرسیم، دوره ۵ روزه تمدید خواهد شد.   سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر تایید صلاحیت برخی داوطلبین تصریح کرد: از همه‌ دوستان و علاقه‌مندان درخواست می‌کنیم که از انتشار شایعات درباره صلاحیت‌ها بپرهیزند. اگر ما به جمع‌بندی برسیم، حتما اعلام خواهیم کرد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کدخدایی: درباره احراز صلاحیت هیچ یک از داوطلبان تصمیمی اتخاذ نشده است   بیشتر بخوانید: کدخدایی: نتیجه مصوبه شورای نگهبان کاهش ثبت‌نام بی‌رویه بود

 

تکمیل می‌شود

برچسب ها: شورای نگهبان اخبار انتخابات

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شورای نگهبان اخبار انتخابات بررسی صلاحیت داوطلبان سخنگوی شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۹۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: به دلیل جزئیات ریز به صدر نرسیدیم

به گزارش "ورزش سه"،  اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس در پایان بازی با سپاهان در کنفرانس خبری گفت: قبل از اینکه بخواهم درمورد بازی صحبت کنم از همه طرفدارانی که آمدند، به ما انرژی دادند، کمک‌مان کردند با این رابطه نزدیک بین بازیکنان، تیم و هوادارن به ما خیلی کمک کردند در شرایط سخت مخصوصا این بازی که شرایطی برای استفاده داشتیم خیلی کمک‌مان کردند، تشکر کنم.

ویدئو: 331645

اوسمار ادامه داد: همه می‌دانستیم که بازی سختی خواهیم داشت. بازی‌ای که جزییات خیلی کوچک شرایطش را عوض می‌کند. یک شانس خیلی خوب که مهدی ترابی داشت و یک شانس خوب برای سپاهان بود که ما در لحظات آخر بازی یک بازیکن کمتر داشتیم.

او در مورد ناکامی در رسیدن به صدر افزود: امروز شانس خوبی داشتیم که به صدر جدول برویم و اختلاف امتیاز ایجاد بکنیم اما ۵ بازی دیگر مانده و ما تا آخرش می‌جنگیم تا پرسپولیس را به آنچه که حقش است برسانیم. فوتبال استراتژی‌های زیادی دارد و همین فوتبال را جالب می‌کند. با روش‌های مختلف می‌شود بازی کرد و مثل بازی امروز یارگیری‌های من تو من، گرفتن یار و خطاهایی که انجام می‌شود جزو شرایط بازی است که کمی از سرعت بازی کم می‌کند. داخل بازی تقریبا توانستیم بازی را در وسط زمین و زمین سپاهان کنترل کنیم. پاس آخر و جزییات ریزی که می‌توانست بازی را تمام کند و ما را به گل برساند متاسفانه نشد و نشد که به گل برسیم.

او در مورد ناکامی در گلزنی تیمش و نتیجه بازی تراکتور-استقلال گفت: ما برنامه این را داشتم که جلو برویم و حمله کنیم تا گل بزنیم. شانس‌هایی هم داشتیم اما نشد که استفاده کنیم و به چیزی که می‌خواهیم برسیم. بازی‌های بزرگ اینطوری هستند. مثلا بازی با سپاهان، تراکتور و استقلال سخت هستند و به نتیجه رسیدن سخت است. ما اصلا به نتیجه بازی تراکتور نگاه نمی‌کردیم و به دنبال امتیاز گرفتن برای خودمان بودیم. پرس کردن در زمین سپاهان نشان می‌دهد چقدر میل به گلزنی داشتیم.

دیگر خبرها

  • اظهارات جدید سخنگوی ستاد انتخابات کشور درباره مرحله دوم انتخابات مجلس/ چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • واکنش محمد مهاجری به دلایل رد صلاحیت روحانی
  • شبکه ملی تنظیم‌گری ایران رونمایی شد
  • اوسمار: به دلیل جزئیات ریز به صدر نرسیدیم
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • سخنگوی شورای نگهبان: مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • حسن روحانی دلایل رد صلاحیت خود را اعلام کرد
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی