Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-06@18:54:30 GMT

انهدام باند سرقت مسلحانه در رودبار جنوب 

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۰۰۶۷

انهدام باند سرقت مسلحانه در رودبار جنوب 

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ سردار عبدالرضاناظری گفت: حوالی ساعت 24 یکشنبه گذشته صاحب یک باب قهوه خانه در روستای شاه آباد از توابع شهرستان رودبارجنوب با سامانه 110 تماس و از سرقت مسلحانه چند نفر با یک دستگاه خودروی پژو405 از مغازه اش  خبر داد. وی افزود: بلافاصله تیم گشت پاسگاه نهضت آباد به محل اعزام و بنا به اظهارات صاحب این مغازه مشخص شد 3 جوان مسلح به سلاح كلاش و کلت وارد مغازه وی شده و ضمن تیراندازی اقدام به سرقت بیش از 20 میلیون ریال وجه نقد و 2 دستگاه گوشی تلفن همراه وی کرده و  از محل فرار کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی استان کرمان بیان داشت: با توجه به حساسیت موضوع و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان، بلافاصله طرح مهار در سطح شهرستان اجرا و ماموران با اقدامات فنی و پلیسی، در محدوده روستای محمد آباد خودروی سارقان را شناسایی و به آن دستور ایست دادند که سرنشینان این خودرو به سمت ماموران تیراندازی کرده و پس از تغییر مسیر خودرو و انجام حرکات خطرساز متوقف می شوند، ولی سرنشینان آن به تیراندازی به سمت ماموران ادامه می دهند که ماموران نیز مجبور به تیراندازی به سمت آن ها می شوند.

وی ادامه داد: طی این درگیری 2 نفر از سارقان با استفاده از تاریکی شب از دید ماموران خارج و نفر سوم نیز که از سارقان فرا استانی بوده به ضرب گلوله پلیس در محل فوت می کند و ماموران در ادامه با اعلام فرار متهمان به پلیس شهرستان های همجوار موفق می شوند، متهم دیگر را که از ناحیه کتف زخمی شده و خود را به بیمارستان کهنوج رسانده بود، در همین بیمارستان دستگیر کنند.
 
فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه اقدامات پلیسی برای بررسی سوابق احتمالی این متهمان در دست انجام است، تصریح کرد: تلاش پلیس برای دستگیری سارق متواری ادامه دارد وپلیس با کسانی که امنیت و آرامش شهروندان را به هم می زنند برخورد می کند و مردم نیز باید در این راستا با خادمان خود در مجموعه پلیس همکاری داشته باشند.
 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان کرمان انهدام باند سرقت مسلحانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۰۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شوش / سارقان خشن در کرخه غافلگیر شدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین: سرهنگ سعید داراب نیا فرمانده انتظامی شهرستان کرخه اظهار داشت: به دنبال اعلام وقوع سرقت مسلحانه موتورسیکلت در یکی از مناطق شهرستان شوش موضوع جهت شناسایی عامل این سرقت به صورت ویژه در دستور مأموران فرماندهی انتظامی کرخه قرارگرفت.

فرمانده انتظامی کرخه تصریح کرد: ماموران پلیس شهرستان کرخه با تسلط اطلاعاتی توانستند محل اختفاء سارقان مسلح موتورسیکلت را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر کردند.

سرهنگ داراب نیا گفت: از متهمان ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی متعلق به مالباختگان، کشف وضبط شد. متهمان نیز در تحقیقات پلیس به چندفقره سرقت معترف وپس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903429

دیگر خبرها

  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شوش / سارقان خشن در کرخه غافلگیر شدند
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد
  • سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ ها در کرمان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان
  • از انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری تا درگیری منجر به قتل در مازندران
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی