Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@14:28:14 GMT

هلال‌احمر در تهیه دارو های کمیاب به کمک مردم بیاید

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۰۰۸۰

هلال‌احمر در تهیه دارو های کمیاب به کمک مردم بیاید

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در دیدار مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران با اشاره به فعالیت‌های گسترده این نهاد در سطح کشور و کمک‌رسانی به آحاد مردم اظهار کرد: جمعیت هلال‌احمر یک‌نهاد غیردولتی محسوب می‌شود که از حمایت دولتی برخوردار است و در حوادث غیرمترقبه حضور فعال دارد و خوش درخشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه فقر گیلان زیر سرسبزی‌اش پنهان‌شده است، افزود: برخی بیمارستان‌های استان قدمت ۹۰ ساله دارد و نسبت به گیلان بی‌مهری‌هایی شده است که باید تلاش کرد این کمبود امکانات در این استان سرسبز جبران شود

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به وجود شهدای جمعیت هلال‌احمر گفت: در طول هشت سال جنگ تحمیلی جمعیت هلال‌احمر کشور جان‌فشانی‌های بسیاری را انجام دادند و با تقدیم شهدای بسیاری در تاریخ این کشور جاودانه شده‌اند لذا تفقد و دیدار خانواده‌های معظم شهدای هلال‌احمر باید از برنامه‌های متولیان این سازمان مردم‌نهاد باشد.

فلاحتی با تأکید بر مؤثر بودن خانه‌های جمعیت هلال‌احمر در همراهی مردم در مسائل اجتماعی بیان کرد: فعالیت خانه‌های هلال تلاش خوبی برای اهداف نهاد مردمی جمعیت هلال‌احمر است همچنین کمک خیران در فعالیت‌های هلال‌احمر بسیار مؤثر است.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال‌احمر در تأمین داروهای نایاب برای مردم نیازمند باید تلاش ویژه داشته باشد، افزود: خیلی از داروها امروز در دسترس مردم نیست که انتظار می‌رود جمعیت مردم‌نهاد هلال‌احمر همچون گذشته در تهیه و در دسترس قرار دادن داروها به کمک مردم بیاید

واردات ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار دز واکسن کرونا توسط هلال‌احمر به کشور

رئیس جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران نیز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به صدور مجوز واردات واکسن کرونا از ۱۵ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۰ توسط این جمعیت اظهار کرد: تاکنون ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار دز واکسن معتبر به کشور وارد کردیم.

کریم همتی با بیان اینکه تا هفته نخست خردادماه سال جاری ۸ میلیون دز واکسن کرونا وارد کشور می‌شود، افزود: واکسینه کردن موجب کاهش مرگ‌ومیر می‌شود و بر این اساس جمعیت هلال‌احمر آمادگی تزریق واکسن در سه نوبت‌کاری را دارد.

انتهای پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس

کلیدواژه: آیت الله فلاحتی هلال احمر کریم همتی دارو گیلان نماینده ولی فقیه جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۰۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تربیت مربی «مخابرات و ارتباطات رادیویی» در استان سمنان

ایسنا/سمنان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از برپایی آیین اختتامیه دوره کشوری تربیت مربی مخابرات و ارتباطات رادیویی در استان سمنان خبر داد.

حسین درخشان ۱۴ اردیبهشت‌ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: در این دوره ۳۴ نفر از فراگیران از سراسر کشور با حضور اساتید مجرب کشور در سمنان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این دوره به مدت چهار روز برگزار شد ادامه داد: این دوره آموزشی هر روز در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در سمنان برگزار شد.

درخشان افزود: فراگیران حاضر در این دوره با سرفصل های، اصول و روشهای تدریس، شناخت بیسیم های دیجیتال، اصول مکالمه و کد و رمز ،معرفی تلفن های ماهواره ای، فنون کلاس داری، معرفی بیسیم های راه دور، انواع آنتن ها، سامانه های جهت یابی، آشنا شدند. 

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با اشاره به دربرگیری این دوره یادآوری کرد: در این دوره فراگیرانی از استان های مختلف کشور حضور داشتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتی
  • تصویب بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر
  • بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر تصویب شد
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • برگزاری دوره تربیت مربی «مخابرات و ارتباطات رادیویی» در استان سمنان
  • بهره‌مندی ۸۰۰ کرمانشاهی از خدمات فیزیوتراپی هلال احمر
  • ارائه خدمات جهادی موجب افزایش رضایتمندی مردم می‌شود
  • آماده‌باش جمعیت هلال‌احمر به دنبال هشدار سیلاب
  • «دست مایو الکترونیک»در هلال احمر به تولید انبوه می رسد
  • دست مایوالکترونیک توسط مرکز توانبخشی هلال احمر به تولید انبوه می رسد