Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@04:56:29 GMT

تصمیم مدیرعامل جدید؛ پارس جنوبی به جم بر می گردد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۰۱۷۸

تصمیم مدیرعامل جدید؛ پارس جنوبی به جم بر می گردد

تیم پارس جنوبی یکی از تیم های حاضر در لیگ یک در سال های اخیر بیشتر تمرینات خود را در تهران برگزار می کرده و تنها برای انجام دیدارهای خانگی راهی جم می شد.

به گزارش "ورزش سه"، حمید افشاری – مدیر عامل جدید باشگاه پارس جنوبی نوید داده که در فصل آینده همه فعالیت های باشگاه در شهر جم انجام خواهد شد و قرار است دفتر این باشگاه هم در شهر جم راه اندازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این تفاسیر تمرینات این تیم شهرستانی هم به شهر جم منتقل می شود.

 

در یکی دو سال اخیر در یک بدعت عجیب! خیلی از تیم های شهرستانی به بهانه ی کمبود امکانات در شهرستان ها برای انجام تمرین به تهران مهاجرت کردند و تنها برای برگزاری بازی های خانگی به شهرستان ها سفر می کنند که چند تیم در لیگ برتر هم چنین حکایتی دارند. جالب اینکه این تیم ها در عقد قرارداد با بازیکنان و هم چنین کادر فنی حضور در تهران را به عنوان آپشن قرارداد معرفی می کنند و خود را یک تیم تهرانی معرفی می کنند!

 

تیم پارس جنوبی جم هم اکنون با مربیگری محمد نصرتی یکی از گزینه های صعود به لیگ برتر بشمار می رود.

دسته یک پارس جنوبی جم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک پارس جنوبی جم پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۰۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم ترکیه برای پیوستن به شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از آنکارا، هاکان فیدان وزیر امور خارجه ترکیه اعلام کرد: «تصمیم گرفته ایم به شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم اسرائیل در دادگاه لاهه بپیوندیم.»
فیدان با اشاره به لزوم تشکیل کشور فلسطین و راه حل دو دولتی افزود: چند کشور غربی نیز به این مطلب اذعان کرده اند که چاره ای جز پذیرش راه حل دو دولتی وجود ندارد.
وزیر امور خارجه ترکیه با بیان اینکه اسرائیل به جنایتهای خود علیه مردم فلسین ادامه می دهد تآکید کرد این جنایت نه تنها علیه مردم فلسطین بلکه علیه بشریت است و مجامع جهانی باید جلوی این جنایتها را بگیرند.

دیگر خبرها

  • آماده‌باش هلال‌ احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در استان
  • کودتای ۵۰ میلیاردی در استقلال | دلیل برکناری خطیر از مدیرعاملی مشخص شد
  • تصمیم ترکیه برای پیوستن به شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی
  • آغاز تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی
  • زندگی سخت است، اما مدیرعاملی سخت‌تر!
  • زندگی سخت است اما مدیرعاملی سخت‌تر!
  • برکناری خطیر از مدیرعامل استقلال؛ سمیعی سرپرست باشگاه شد/ افضلی:جزئیات این تصمیم را بعدا اعلام می‌کنیم
  • ترکیه به پرونده نسل‌کشی اسرائیل در غزه خواهد پیوست
  • فیدان: ترکیه به پرونده نسل‌کشی اسرائیل در غزه خواهد پیوست
  • ۳۰ درصد بازار سرمایه در اختیار صنعت پتروشیمی/ فاز ۱۴ پارس جنوبی تماماً ایرانی است