Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان، روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل ورزش و جوانان استان، حائز رتبه برتر کشور شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛دکتر کاوه احمدی ضمن قدردانی از تلاش های تمامی مدیران و کارشناسان فعال در عرصه روابط عمومی بیان کرد: همکاران ما در ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور نقش مهمی در معرفی دستاوردهای دو حوزه ورزش وجوانان دارند که منجر به امید آفرینی و نشاط اجتماعی می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه ضمن قدردانی از تلاش تمامی فعالان عرصه روابط عمومی و اطلاع رسانی دو حوزه ورزش وجوانان اعلام کرد : پس از کارشناسی های انجام شده استان های البرز ، اردبیل ، کرمان ، مازندران ، یزد ، اصفهان ، کردستان ، همدان، گیلان و سمنان در حوزه روابط عمومی حائز "رتبه برتر " شدند .   مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی ادامه داد : همچنین استانهای سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، تهران، قزوین، آذربایجان شرقی، گلستان، خراسان رضوی ، همدان، آذربایجان غربی، کردستان، یزد و کهگیلویه بویر احمد، البرز و اردبیل استان هایی هستند که در حوزه خبر ، اطلاع رسانی و فضای مجازی توانستند "عنوان برتر" را کسب کردند . وی یادآور شد : در ادامه بررسی های کارشناسی روابط عمومی های استان های بوشهر، خوزستان، قم، خراسان شمالی ، هرمزگان ، ایلام، فارس، کرمانشاه، زنجان، مرکزی و لرستان به دلیل اهتمام در پیشبرد اهداف دو حوزه ورزش وجوانان " شایسته تقدیر" تشخیص داده شدند . دکتر کاوه احمدی در ادامه این نکته را متذکر شد : از جمله معیارهای سنجش در این دوره ارزیابی عملکرد، تولید محتوای ملی ، ارتباط با رسانه ها ، فعالیت در فضای مجازی ، ارتباطات درون و برون سازمانی ، نظر سنجی، به روز رسانی اخبار و اطلاعات، سرعت ، دقت ، شفافیت در ارسال اخبار ، بهره مندی از تکنولوژی های رسانه ای ، استفاده از توان کارشناسی ادارات کل و همکاری با اداره کل روابط عمومی وزارت ورزش وجوانان، بوده است . وی در پایان یادآور شد: برای معرفی استانهای برتر ، اداره ارتباطات و رسانه ی اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش وجوانان، حدود 4 ماه عملکرد روابط عمومی های 31 استان را مورد بررسی قرار دادند تا نتایج فوق حاصل شود .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برتر کشوری روابط عمومی اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی ورزش و جوانان ورزش وجوانان اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۰۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پلدشت گفت: بر اساس مصوبه سفر استاندار آذربایجان غربی به این شهرستان عملیات حفر چاه عمیق برای آبیاری زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت آغاز شد.    محمدزاده گفت: برای حفر این چاه عمیق ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است که در مدت ۲۰ روز عملیات حفر این واه به پایان خواهد رسید.    رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پلدشت خاطر نشان کرد: بعد از اتمام عملیات حفر چاه. اداره کل ورزش و جوانان استان برای لوله کشی دور ورزشگاه انقلاب جهت آبیاری چمن ورزشی ۶۰۰ میلیون تومان دیگر هزینه خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس
  • کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • کرمانی‌ها و کسب ۳ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • یکی از روش‌های نوین در پیشگیری، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی عمومی است
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار