Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@07:00:01 GMT

واکنش اداره کل ورزش خوزستان به تجمع بوکسورهای کارون

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۰۴۹۴

واکنش اداره کل ورزش خوزستان به تجمع بوکسورهای کارون

ایسنا/خوزستان در پی به مزایده گذاشتن سالن بوکس شهرستان کارون، ورزشکاران و پیشکسوتان این رشته مقابل استانداری تجمع کردند که اداره کل ورزش و جوانان خوزستان نیز اعلام کرد، قرار نیست بوکس این شهرستان تعطیل شود.

تعدادی از جامعه بوکس شهرستان کارون در اعتراض به مزایده گذاشتن سالن بوکس این شهرستان، امروز (چهارشنبه) با حضور در اهواز مقابل درب استانداری تجمع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن ها خواستار رسیدگی استاندار به وضعیت پیش آمده برای بوکس کارون در پی به مزایده گذاشتن این سالن بودند. در پی این تجمع نیز مقرر شد، استانداری خوزستان این موضوع را بررسی کند.

همچنین ابراهیم نصیری، معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان، درباره‌ی تجمع امروز بوکسورهای شهرستان کارون مقابل درب استانداری به ایسنا، گفت: رشته بوکس در شهرستان کارون از سال‌ها پیش فعالیت داشته و قرار نیست با به مزایده گذاشتن سالن اتفاقی برای این رشته رخ دهد

وی با بیان این که مزایده به صورت قانونی برگزار شد، تاکید کرد: فردی که در مزایده برنده شده است، اهلیت دارد و داشتن اهلیت نیز جزء شرایط مزایده محسوب می‌شود و فرد برنده شده حتما یا سابقه ورزشی دارد یا مدرک تحصیلی او ورزشی است و ما تمام این موارد را با دقت بررسی می‌کنیم. فردی که در مزایده برنده شده است، مشکلی از این نظر ندارد.

 معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان عنوان کرد: باز هم تاکید می‌کنم این سالن بر اساس قانون به مزایده گذاشته شد و مستاجر جدید نیز حق تغییر کاربری رشته‌ ها را ندارد و علاقه‌مندان به بوکس در شهرستان کارون نگران نباشند و قرار نیست بوکس این شهرستان تعطیل شود.

وی گفت: این اعتراض از نظر ما کار درستی نبود زیرا جامعه بوکس کارون اگر حرفی داشت باید ابتدا به اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان مراجعه می‌کردو از طریق ما مطالبات خود را پیگیری می‌کردند. چنین حرکت‌هایی غیر ورزشی است و هر کسی که بانی این کار بوده است باید پاسخگو باشد.

نصیری با بیان این که هیچ قصدی مبنی بر تعطیلی بوکس کارون نداریم، افزود: این سالن طی سال‌های گذشته دست یک نفر بود و با مزایده گذاشتن قانونی به فرد دیگری سپرده شده است و افراد قبلی باید با پرهیز از هرگونه شلوغ‌کاری سالن را برابر قانون به فرد جدید تحویل دهند. به نظر من این تجمع حرکت مناسبی نبود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان بوكس تجمع اداره کل ورزش و جوانان خوزستان مزایده گذاشتن شهرستان کارون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۰۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده یک تهیه‌کننده برای از سرگیری کنسرت‌ها در خوزستان

به گزارش خبرگزاری مهر، دور جدید برگزاری کنسرت‌های پاپ در استان خوزستان از شامگاه روز جمعه هفتم اردیبهشت با برگزاری کنسرت مجید رضوی در سینما فردوسی اهواز پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

ابن خواننده با اجرای بیش از ۲۰ قطعه در این کنسرت، شب ویژه‌ای را برای دوستدارانش ساخت و در اواسط کنسرت نیز رو به حاضران در سالن گفت: اهواز و خوزستان جزو بهترین مردمان ایران هستند که در فضای فرهنگ و هنر کارنامه‌ای درخشان دارند. امیدوارم با همکاری مسؤولین، سالن‌های در خور شان این مردم برای کنسرت ساخته شود.

حمزه صحرایی تهیه کننده کنسرت مجید رضوی در اهواز درباره آغاز مجدد روند برگزاری کنسرت در این استان گفت: مقوله کنسرت در خوزستان پس از اتفاقات کنسرت «سیروان خسروی» که من تهیه‌کننده آن اجرا هم بودم، به مشکلاتی خورد که با تدبیر مدیران فرهنگی استان بالاخره تصمیم بر این شد که بار دیگر شاهد برگزاری کنسرت در استان باشیم. تلاش و همدلی مدیران فرهنگی استان و فعالان و تهیه‌کننده‌های موسیقی باعث شده که ما با اطمینان در این حوزه فعالیت‌های‌مان را از سر بگیریم و قطعا دیگر ماجراهای کنسرت «سیروان خسروی» تکرار نخواهد شد.

صحرایی افزود: برنامه‌ریزی‌های فراوانی برای برگزاری کنسرت در خوزستان صورت گرفته که به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد و بی‌شک استان خوزستان که دارای پیشینه‌ای فرهنگی و هنری در همه این سالها بوده، برای ادامه روند کاری در سال پیش رو، کارنامه‌ای پربار را به همکاری مدیران ارشاد در استان تجربه خواهد کرد.

کنسرت مجید رضوی در اهواز به مدیریت حمیدرضا خجندی در اهواز برگزار شد. این در حالی است که طی هفته‌های آینده چهره‌هایی چون معین زد، سهراب پاکزاد، حامیم در این استان روی صحنه خواهند رفت.

کد خبر 6090019 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • گردوغبار ۱۰۶۹ نفر را در خوزستان راهی بیمارستان کرد
  • آغاز مزایده فروش بیش از یک هزار و سیصد دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در استان هرمزگان
  • آغاز مزایده فروش ۱۳۰۰ دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در هرمزگان
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌های پلاستیکی
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌ها پلاستیکی
  • وعده یک تهیه‌کننده برای از سرگیری کنسرت‌ها در خوزستان
  • «نمی‌توانم نفس بکشم»٢ در خیابان‌های آمریکا + فیلم | وقتی تکنیک مرگبار گذاشتن زانو پشت گردن جان تایسون را گرفت