Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@20:43:02 GMT

نقش مردم در شهروند دیپلمات

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۰۶۱۳

شهروند دیپلمات اشاره به یک دیپلماسی شهروندی دارد. اصفهان به عنوان یک شهرداری بین المللی، همچون پلی است که دو شهر را به هم متصل می کند و در این سالها با شهرهای خواهرخوانده در ارتباط بوده است.

شهرهای خواهرخوانده از جهات مختلف دارای شباهت‌هایی با یکدیگر هستند و با درنظر گرفتن این شباهت‌ها بین انسان‌های مختلف در کشورهای مختلف، کانال ارتباطی ای باز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف از این ارتباطات، صلح، دوستی و تعاملات است. این تعاملات در شاخه‌های مختلف هنری، فرهنگی و اجتماعی از طریق خود مردم امکان پذیر است دیگر هیچ سیاستی در تغیر دیپلماسی اثری ندارد و تنهاخود مردم هستند که این پیوند را حفظ می‌کنند.

خبرنگار: علیرضا وثیق انصاری / ‏‬تصویربردار و تدوینگر: سجاد اصلانی

فیلم / ‏دانلود

کد خبر 493005

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهروند دیپلمات ديپلماسي شهري اصفهان مدیریت شهری حقوق شهروندی مردم و دیپلماسی دیپلماسی وزارت امورخارجه اتاق بازرگاني اصفهان شبکه دانشگاهی دانشگاه اصفهان ميراث فرهنگي گردشگری جاذبه های گردشگری گردشگری شهری گردشگری ایران انواع گردشگری گردشگری مذهبی سازمان جهانی گردشگری ارتباطات بین المللی ارتباطات اجتماعی روابط بین الملل روابط شهروند با شهروند شهرداری اصفهان شهر اصفهان دیپلماسی عمومی دیپلماسی شهروندی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۰۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش، معنویت و مهارت، لازمه معلم نمونه است

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: دانش، معنویت و مهارت معلمی سه گانه‌ای هستند که بدون دغدغه‌مندی در مورد تکمیل آن؛ معلم، معلم نمونه‌ای نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، الهام یاوری شامگاه _ سه‌سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت _ در مراسم تجلیل از ۵۰۰ معلم نمونه منطقه‌ای و استانی اصفهان با اشاره به شباهت معلمی و انبیا اظهار کرد: به نظر می‌رسد یکی از وجوه این شباهت هدایت همه انسان‌ها به دست معلم و پیامبر است. معلم‌ها برای هم نسل‌ها و بچه‌ها دل می‌سوزانند و هدایت می‌کنند حتی اگر محدودیت اجرایی داشته باشند.

وی افزود: معلمان مسئولیت و شرح شغل نامحدودی دارند و در همه ساحت‌ها و زمینه‌های انسانی دل می‌سوزانند و خود را محدود به زمان مشخص در شبانه روز نمی‌کنند. معلمی همچون پیامبری برای افرادی است که دغدغه ایثارگرانه دارند و چشم‌داشتی ندارند و همه آن چیزی که از سرمایه‌های انسانی و مادی و معنوی دارند به پای دیگران می‌ریزند و در این مسیر حتی دغدغه تجلیل شدن ندارند.

وی با بیان اینکه روش تربیتی معلم‌ها همچون پیامبران محبت محور است گفت: معلمان برای همه گروه‌های دانش‌آموزی به یک میزان، یکسان و با حداکثر عشق و علاقه تلاش می‌کنند، شباهت دیگر معلمان و پیامبران در این است که اینها فقط با گفتار تدریس نمی‌کنند بلکه علاوه بر کلام نگاه، منش، لبخند و منش‌شان الگو و اسوه درس زندگی برای دانش‌آموزان است.

وی افزود: معلمان مثل پیامبران واجب‌التکریم هستند و دانش‌آموزان هر زمان که به قله‌ای از توانمندی برسند و ظرفیت‌های انسانی آنها به شکوفایی برسند متوجه خواهند شد که همه این تلاش‌ها مرهون زحمات معلمان است.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تنها تفاوت بین معلم و پیامبر که درس‌آموز است خاطرنشان کرد: معلم و مهارت معلم خدادادی نیست اگرچه آنها در کلاس درس موید به تأیید خداوند هستند اما یکی از دغدغه‌های دائمی معلمان باید ارتقای فردی و آموختن بیشتر و رسیدن به دستاوردهای عمیق‌تر باشد. دانش، معنویت و مهارت معلمی سه گانه‌ای هستند که بدون دغدغه‌مندی در مورد تکمیل آن؛ معلم، معلم نمونه‌ای نیست.

کد خبر 751589

دیگر خبرها

  • شهروند خبرنگار انعکاس صدای مردم
  • دانش، معنویت و مهارت، لازمه معلم نمونه است
  • تماس ۱۵۰۰ شهروند سنندجی با سامانه ۱۳۷ شهرداری
  • دیپلمات‌های طالبان در تهران میزبان تیم ملی فوتسال افغانستان
  • پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان
  • وعده صادق و جنگ احزاب چه شباهت عجیبی؟!
  • انتظار ۵ ساله مردم شهر جدید سهند برای احداث بیمارستانی مجهز
  • امدادرسانی خودجوش مردم دیزج دیز به افراد گرفتار در سیل + فیلم
  • نگاهی به وضعیت بارندگی‌ها و سیلاب در نقاط مختلف انابد + فیلم
  • معلق ماندن مردم در تاب پارک سیرجان در پی قطع برق