Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در خصوص شکسته شدن دست خبرنگار توسط حراست دانشگاه شهید بهشتی، گفت نه‌تنها اینگونه اقدامات از نظر مردم، قانون و شرع ما پسندیده نیست و باید به آن اینگونه برخورد شود که با توجه به سختی فعالیت‌های خبرنگاران باید حمایت‌هایی هم از این قشر مهم صورت بگیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا پروین صالحی مبارکه در گفت‌وگو با خبرنگار صاحب نیوز؛ در خصوص شکسته شدن دست خبرنگار توسط حراست دانشگاه شهید بهشتی، اظهار کرد: امروز این اتفاق ناراحت کننده توسط یکی از همکاران در مجلس شورای اسلامی تذکر داده شد و رئیس مجلس به کمیسیون‌های بهداشت و اصل 90 دستور داد با توجه به اهمیت فعالیت‌های خبرنگاران و اطلاع رسانی واکسیناسیون، باید این موضوع پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: این اتفاق باعث تأسف است؛ نه‌تنها اینگونه اقدامات از نظر مردم، قانون و شرع ما پسندیده نیست و باید به آن اینگونه برخورد شود که با توجه به سخت فعالیت‌های خبرنگاران باید حمایت‌هایی هم از این قشر مهم صورت بگیرد.

وی افزود: ما از جزئیات این مسئله اطلاعی نداریم اما مبنا را بر خبر اعلام شده است در این حد که اطلاع رسانی شده، برای هیچ‌کدام از ما این حرکت قابل‌قبول نیست و این نوع برخوردها که دور از اخلاق و انصاف و به‌ دور از مبانی قانونی کشور است.

صالحی مبارکه در پایان گفت: کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی توضیحاتی در خصوص این اتفاق رخ داد از وزیر بهداشت می‌خواهند و طبق دستور رئیس مجلس کمیسیون اصل 90 می‌تواند این قضیه را پیگیری کند.

به گزارش صاحب نیوز، روز گذشته خبرنگار یکی از رسانه‌های کشور که برای تهیه گزارش در خصوص واکسیناسیون به دانشگاه شهید بهشتی مراجعه کرده بود پس از تهیه گزارش حراست این دانشگاه مانع بردن صوت های ضبط شده می شود و با درگیری ایجادشده دست این خبرنگار شکسته می‌شود.

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۰۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اسلامی تاکید کرد: تعطیلی شنبه به نزدیکی به اقتصاد دنیا و افزایش سرانه درآمد کمک می‌کند و از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد.

حجت‌السلام سید سلمان ذاکرعضو کمیسیون اجتماعی مجلس اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : در جلسه ای که  با حضور کارشناسان و اتاق بازرگانی تهران، مزایا و معایب تعطیلی شنبه و جمعه به طور کامل بررسی شد.

وی افزود: هدف از این لایحه، افزایش نشاط مردم، پیشگیری از آسیب‌های خانوادگی، و رونق اقتصادی است.

ذاکر اظهارداشت : تعطیلی شنبه به نزدیکی به اقتصاد دنیا و افزایش سرانه درآمد کمک می‌کند و از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد.

وی افزود: کمیسیون اجتماعی  به زودی با استعلام مجدد از مراجع عظام و دفتر مقام معظم رهبری، نظر نهایی را خواهد گرفت.

ذاکر اظهارداشت : نظر نهایی پس از بررسی نظرات کارشناسی، مردم و مراجع عظام اعلام خواهد شد و نظر مردم از طریق نظرسنجی‌ها جمع‌آوری خواهد شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اسلامی تاکید کرد : اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟
  • حمایت مجلس ؛ به مردم زمین رایگان بدهید | زمین اگر برای خود مردم باشد ماشین و طلای خودشان را می‌فروشند تا زمین‌شان را بسازند
  • قالیباف: جداول بودجه برای نخستین بار به رای گذاشته می‌شود
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم
  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود
  • ورود سازمان توسعه تجارت به ماجرای تولید نوکیای تقلبی
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند