Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه‌ و بویراحمد گفت: برنامه‌های گرامی‌داشت سوم خرداد در این استان به دلیل شیوع کرونا، مجازی برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سرهنگ امیرعباس آسمند در نشست خبری بزرگداشت سوم خرداد اظهار داشت: بازپس‌گیری شهر خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس یک نقطه آغاز برای فتح‌های دیگر در دفاع مقدس بود و با این حماسه یاد و نام جمهوری اسلامی ایران و مقاومت آن بر سر زبان‌ها افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تلاش گسترده رژیم بعث عراق و حامیانش برای شکست ایران در جنگ هشت ساله تحمیلی خاطرنشان کرد: رژیم بعث عراق همه تلاش خود را کرد که خوزستان را به کشور خود الحاق کند اما با رشادت بی‌مثال رزمندگان و مردم مقاوم خوزستان هرگز به این آرزو نرسید.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه‌ و بویراحمد، با اشاره به فرموده امام خمینی(ره) گفت: خرمشهر را خدا آزاد کرد و خرمشهر به عنوان نگین ایران اسلامی بعد از رشادت‌های رزمندگان و مردم خرمشهر به دامن ایران بازگشت.

آسمند در ادامه به تشریح برنامه‌های بزرگداشت سوم خرداد پرداخت و گفت: در این راستا کمیته‌های مختلفی از جمله کمیته اسناد، شهدا و اشخاص، کمیته هنری و فرهنگی، کمیته بانوان و غیره تشکیل شده و به ارائه برنامه‌ خواهند پرداخت.

سوم خرداد پایان فرصت غربی‌ها برای اجرای تعهدات برجامی/ دوربین‌های آژانس خاموش می‌شودالحاق ناو" شهید رودکی" به نیروی دریایی سپاه/ نسخه دریایی سوم خرداد عملیاتی شداستقرار و شلیک سامانه موشکی سوم خرداد بر روی شناور نیروی دریایی سپاه+فیلم و تصاویر

وی افزود: 37 عنوان برنامه برای دو روز سوم و چهارم خرداد در نظر گرفته‌ شده و قریب 542 ریز برنامه نیز برای این ایام پیش‌بینی شده‌ است.

آسمند بیان کرد: صبحگاه در مراکز نظامی و انتظامی و همه ادارات و نهادها برای بزرگداشت و توجه به اهمیت این روز برگزار می‌شود.

وی از دیگر برنامه‌ها را برگزاری  رژه موتوری و خودرویی توسط سپاه پاسداران در سطح همه شهرستان‌ها و بخش‌ها عنوان کرد و گفت: با توجه به شرایط ویروس کرونا برنامه‌های مجازی نظیر برپایی نمایشگاه عکس، تولید نماهنگ، برگزاری نمایشگاه نقاشی، پخش فیلم و سریال متناسب، پخش برنامه‌های کارشناسی در شبکه دنا، نیز در دستور کار است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد تبلیغات محیطی در مناطق مختلف، عطر افشانی گلزار شهدای دفاع مقدس و شهدای گمنام، نشست تخصصی با اصحاب رسانه با موضوع چرایی جنگ بعد از فتح خرمشهر، تشکیل شورای روابط عمومی در ادارات را نیز از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده عنوان کرد.

سرهنگ امیر عباس آسمند در ادامه تجلیل از خانواده 42 شهید و 234 رزمنده عملیات الی بیت‌المقدس، اجرای طرح سلاله‌ها، برگزاری نشست تخصصی با موضوع زن و دفاع مقدس، و تولید محتوا در فضای مجازی، نمایشگاه زن و دفاع مقدس، رونمایی از پنج عنوان کتاب دفاع مقدس که با همکاری بنیاد شهید و کنگره دفاع مقدس به اتمام رسیده‌اند را از دیگر برنامه‌های بزرگداشت روز سوم خرداد در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.

وی با اشاره به تجلیل از نویسندگانی که در زمینه خرمشهر و سوم خرداد کار کرده‌اند، اعزام رزمندگان به ستاد نماز جمعه و ادارات، صدا و سیما برای بازگویی خاطرات فتح خرمشهر گفت: رونمایی از کتاب‌های تاریخ شفاهی و کتب اسنادی دفاع مقدس، نمایشگاه مجازی سه بعدی مبتنی بر اسناد، برگزاری کارگاه آموزشی مجازی دفاع مقدس، رونمایی از سایت فرهنگی دفاع مقدس، رونمایی اینفوگرافی شهدای گمنام، رونمایی از نرم‌افزار خبرگزاری دفاع مقدس، معرفی آزادگان و توزیع بسته‌های معیشتی بین آسیب‌دیده گان از ویروس کرونا از دیگر برنامه‌های روز سوم خرداد در استان می‌باشد.

انتهای پیام/544/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دیگر برنامه ها استان کهگیلویه سوم خرداد دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۰۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد

 

 

 


 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مراسم تشییع پیکر مطهر جانباز سرافراز دفاع مقدس، سردار ایافت امروز صبح از مهدیه مشهد به سمت حرم مطهر رضوی برگزار شد و پس از طواف در حرم مطهر امام رضا(ع) در بهشت رضای مشهد به خاک سپرده شد.

همچنین با همکاری قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه، مراسم وداع با پیکر پاک سردار سرتیپ دوم پاسدار «سید مجید ایافت» از یادگاران دوران دفاع مقدس، شب گذشته همزمان با نماز مغرب و عشا در مجتمع فرهنگی آیه ها برگزار شد.

سردار ایافت در دوران دفاع مقدس از هم‌رزمان سردار سرلشکر شهید محمود کاوه بود و معاونت اطلاعات و عملیات لشکر ویژه شهدا را بر عهده داشت؛ سردار مجید ایافت معاون شهید محمود کاوه و از فرماندهان عملیات مرصاد و یکی از قهرمانان جبهه مقاومت و همرزم سردار شهید قاسم سلیمانی بود.

وی پس از دوران دفاع مقدس نیز مسئولیت‌های متعددی را در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عهده‌دار بود که از آن جمله می‌توان به جانشینی فرماندهی لشکر ویژه شهدا، فرماندهی قرارگاه عاشورا، جانشینی فرماندهی قرارگاه ثامن‌الائمه نیروی زمینی سپاه و مسئولیت دبیرخانه کنگره بزرگداشت سرداران شهید و 23 هزار شهید خراسان اشاره کرد.

مسئول اطلاعات عملیات لشکر ویژه شهداء، جانشین لشکر ویژه شهداء، جانشین تیپ یک ویژه شهداء، فرمانده تیپ جوادالائمه بجنورد و جانشین قرارگاه منطقه ثامن‌الائمه از جمله خدماتی است که این شهید والامقام در کارنامه خدمتی خود داشت.

دیگر خبرها

  • بلاتکلیفی ۸ ماهه یک مصوبه مهم زیست‌محیطی در استانداری کهگیلویه و بویراحمد
  • سوم خرداد به یک روز ملی و به یاد ماندنی در تاریخ تبدیل شده است
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • برای تحقق رشد اقتصادی نیازمند اجرای برنامه‌های تحول آفرین هستیم
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایر/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایری/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد