Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@06:04:15 GMT

صادرات پاکت کاغذی سیمان آزاد شد + سند

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۰۷۲۱

صادرات پاکت کاغذی سیمان آزاد شد + سند

به گزارش خبرگزاری فارس، سعید عباسپور مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات در نامه ای به گمرک جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که صادرات پاکت کاغذی سیمان آزاد شده است. 

در این نامه که در تاریخ 22 اریبهشت ماه سال جاری صادر شده آمده است:

جناب آقای شامانی:

مدیرکل محترم دفتر صادرات گمرک جمهوری اسلامی ایران

موضوع: صادرات پاکت سیمان

ضمن ارسال تصاویر نامه مورخ 1400.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2.19 معاون محترم وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران، نامه مورخ 1399.11.29 معاون محترم بازرگانی داخلی هامش نویسی قائم مقام محترم وزیر در امور بازرگانی نامه  مورخ 1400.2.7 مبنی بر اجرای تصمیمات کارگروه تنظیم بازار در خصوص مازاد نیاز مصرف داخلی پاکت کاغذی سیمان به اطلاع می رساند، صادرات پاکت کاغذی سیمان تحت ردیف تعرفه ای 48193000 و 4819400 با رعایت سایر ضوابط و مقررات مربوط بلامانع است. 

سعید عباسپور

مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات

 

انتهای پیام/ 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: صادرات وزارت صمت صادرات پاکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۰۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنایع پیشرفته برای صادرات تامین مالی می‌شوند

بر اساس تفاهم صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات، صنایع پیشرفته برای صادرات تامین مالی می‌شوند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم در حاشیه نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی ایران، تفاهم نامه‌ همکاری با هدف توسعه صادرات در حوزه صنایع پیشرفته؛ میان صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد.

از مهم‌ترین محورهای این تفاهم‌نامه همکاری مشارکت در زمینه شناسایی و تعریف مدل‌های جدید حمایتی و ابزارهای نوین تامین مالی و فراهم نمودن ساز و کارهای اجرایی با محوریت توسعه صادرا است.

از دیگر محورهای مهم این تفاهم نامه می توان به تامین مالی فعالیت های صادراتی و تضامین و  تمرکز بر سیاست گذاری حمایتی در حوزه شرکت‌های دانش بنیان و بنگاه‌های فعال در صنایع پیشرفته است.

 انتقال دانش فنی و تبادل اطلاعات و تجارب مشترک در تدوین گزارشات تخصصی و ارزیابی ریسک از سایر موارد تفاهم است.

این تفاهم نامه به امضای محسن نادری منش رییس هیات مدیره و مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و سید امیر برهانی نایینی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل صندوق ضمانت صادرات ایران رسید.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به تامین اجتماعی؛ چرا کسی حرفه ما را به رسمیت نمی‌شناسد؟
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • صنایع پیشرفته برای صادرات تامین مالی می‌شوند
  • نامه سرگشاده قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • اتفاق ناگوار در انتظار تماشاخانه قدیمی سنگلج/ مسئولان شهرداری کجا هستند؟
  • افزایش ۲۰۰ میلیون یورویی سرمایه صندوق ضمانت صادرات
  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • تاثیر سلامت دهان و دندان بر تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن
  • سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن