Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم پر فیض دعای کمیل در بین‌الحرمین از سوی موکبی ایرانی برگزار می‌شود.

این مراسم با سخنرانی سیدعلی حیدری و با مداحی کربلایی حسین بختیاری و محمدرضا ناصری پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود. علاقه مندان برای شرکت می‌توانند به بین‌الحرمین در کربلا داخل پروژه صحن عقیله درب ورودی از طرف تل زینبیه (س) حضور یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موکب محبان علی ابن ابی طالب به مدیریت حجت الاسلام جواد نوری هر هفته برنامه‌های مشخصی در بین‌الحرمین برگزار می‌کند.

عباس نظری یکی از خادمان این موکب در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مداحانی به طور ثابت در این موکب حضور دارند. و سخنرانانی هر هفته از ایران به این موکب دعوت می‌شوند. همچنین در مناسبت‌های خاص برای زوار و ایرانیان برنامه‌های ویژه‌ای برگزار می‌شود.

کد خبر 5215581

منبع: مهر

کلیدواژه: دعای کمیل عباس نظری حسین بختیاری محمدرضا ناصري تل زینبیه کربلا تخریب بقیع قرآن کریم فعالیت های قرآنی حوزه علمیه فلسطین سازمان تبلیغات اسلامی ماه مبارك رمضان قرآن انتخابات 1400 رژیم صهیونیستی سازمان اوقاف و امور خیریه پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی شبکه قرآن و معارف سیما تخریب بقیع بین الحرمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۰۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقرأة الحرمین؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از بوابة الاهرام، طرح جدید اداره امور مسجد الحرام و مسجد النبی (ص) با عنوان «مقرأة الحرمین» خدمتی برای تصحیح قرائت، یادگیری تجوید، اتمام حفظ و یادآوری حفظیات قرآنی به ۶ زبان عربی، انگلیسی، اردو، اندونزیایی، مالایی و هوسایی است و پس از یادگیری کامل، گواهینامه و اجازه قرائت با سند متصل از سوی معلمان دارای مجوز در علم قرائت به قرآن‌آموزان اعطا می‌شود. این خدمت با هدف اینکه مرجع نخست در آموزش قرآن کریم باشد، راه‌اندازی شده است.

مقرأة الحرمین با هدف سهولت در آموزش کتاب خدا و یادگیری ترتیل قرآن برای کسانی که تمایل دارند در هر زمان و مکانی با استفاده از فناوری جدید و اجرای بهترین روش در آموزش قرآن کلام وحی را فرا بگیرند، اجرا می‌شود و به حجاج و عمره‌گزاران نیز فرصت آموزش قرائت صحیح قرآن کریم را می‌دهد و به آنان گواهینامه و اجازه قرائت اعطا می‌کند.

این طرح دارای برنامه‌های متعدد آموزشی از جمله تصحیح قرائت، حفظ، یادآوری محفوظات، یادگیری تجوید، اصول قرائات، جلسات تلاوت قرآن، پیگیری آموزشی و جلسات پخش زنده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام در این طرح، از طریق تارنمای اینترنتی مقرأة الحرمین به نشانی maqraa.gph.gov.sa یا از طریق نرم افزار‌های (اپلیکیشن)‌های طراحی شده اقدام کنند.

 

دیگر خبرها

  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود
  • ماجرای طعم شیرین آخرین دعای کمیل شهید زین الدین
  • مقرأة الحرمین؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • پخش زنده دعای ندبه و کمیل خارج از ایران ادامه خواهد داشت
  • بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت فرارسیدن سالروز واقعه طبس
  • باورهای توحیدی امیرمؤمنان(ع) در دعای کمیل
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • آغاز گرامیداشت ۵ اردیبهشت، سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در طبس
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"