Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-29@15:25:53 GMT

برش لیزر استیل چگونه انجام میشود : برش لیزر نیک

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۱۱۴۷

برش لیزر استیل چگونه انجام میشود : برش لیزر نیک

استیل آلیاژی از آهن است، که در آن از ترکیبات کربن در حدود 2 درصد استفاده شده است، این فلز از انعطاف پذیری و استحکام بالایی برخوردار است، به همبن دلیل مصارف بسیار زیادی در صنایع مختلف دارد، و برش دادن و تغیر اندازه و ابعاد آن در صنعت اهمیت ویژه ای دارد. اما در پاسخ برش لیزر استیل چگونه انجام میشود در ابتدا باید به دستگاه های پیشرفته و مدرن برش لیزر در این واحد خدماتی اشاره کرد، که با استفاده از  آنها و شارژ مخصوص شان با گازهای اکسیژن، نیتروژن و غیره می توان انواع خدمات برشکاری مشتریان را با مناسب ترین قیمت و بالاترین دقت انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بنابراین در روش اجرای برش لیزر استیل  با استفاده از این تکنولوژی جدید پرتوهای تک فرکانسی لیزر بر روی سطحی که براش برش آماده است می تابند و قسمتی که بریده می شود با استفاده از فشار گاز پاک و محو می شود، به این ترتیب مرحله پلیسه گیری حذف شده و ضایعات ورق های استیل کاهش پیدا می کنند، برای ایجاد فشار و حرارت بر روی اجسام از گاز اکسیژن و نیتروژن استفاده می کنند. برش لیزر استیل قدرت مانور بیشتری بر روی کار به اپراتورها می دهد و با استفاده از این روش می توان انواع طرح های پیچیده و نقشه های دو بعدی و سه بعدی را به سادگی و با دقت بالا انجام داد، البته در گذشته روش های دیگری نظیر گیوتین، هوابرش، واترجت و غیره نیز برای برش فلزات استفاده می شد، که در مقایسه با برش لیزر از کیفیت بسیار پایین تری برخوردار بودند.  
قیمت برش لیزر استیل
قیمت برش لیزر استیل  در تمامی واحدهای صنعتی یک فرمول و اساس مشخص دارد، اما متأسفانه برخی شرکت ها در ابتدا هزینه اجرای برش لیزر را پایین تر از حد معمول و دیگر مجموعه ها اعلام می کنند و پس از جذب مشتریان و در هنگام عقد قرارداد، هزینه های جانبی کار را به آن اضافه می کنند، که به مراتب قیمت برشکاری افزایش پیدا می کند. از مهمترین فاکتورهای محاسبه قیمت برش لیزر استیل و دیگر متریال فلزی و غیر فلزی می توان به نوع گاز مصرفی (اکسیژن_نیتروژن)، جنس قطعه، ضخامت ورق، تیراژ و تعداد قطعات اشاره کرد، که با توجه به آن استعلام قیمت و پیدا کردن قیمت های منصفانه و منطقی بسیار ساده تر از قبل خواهد شد. شرکت برش لیزر نیک از معتبرترین مجموعه های صنعتی اجرای خدمات برش لیزر استیل ارزان قیمت و باکیفیت در کشور است، که به دلیل سفارشات بالای مشتریان، خوشنامی و اعتبار در این بازار خدماتی توانسته مانند یک مجموعه قدرتمند و بی رقیب به فعالیت خود بپردازد، بطوریکه روز به روز به تعداد مشتریان وفادار این واحد صنعتی افزوده می شود.
فرایند اجرای برش لیزر استیل
فرایند برش لیزر استیل و دیگر متریال فلزی و غیر فلزی با استفاده از تابش اشعه کنترل شده و مستقیم لیزر بر روی فلز و  ایجاد حرارت و ذوب آن انجام می شود، که سبب شده در این روش میزان ضایعات فلزات به حداقل ممکن برسد. نوع گاز مصرفی در برش لیزری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، که سبب شده روش اجرای این فرایند را در دو گروه برش لیزر استیل با گاز اکسیژن و برش لیزر استیل با گاز نیتروژن قرار دهند. قیمت برش لیزر استیل با گاز اکسیژن بسیار ارزان تر و کم هزینه تر از گاز نیتروژن می باشد، و اغلب در برش فلزات با ضخامت کم مورد استفاده قرار می گیرد. برش لیزر استیل با گاز نیتروژن نقطه مقابل برشکاری با گاز اکسیژن است، که سبب شده کیفیت اجرای کار به مراتب بالاتر رود و بتوان به سادگی سفارشات مشتریان را در بالاترین دقت ممکن انجام داد. امروزه بسیاری از واحدهای صنعتی معتبر برای جلب رضایت مشتریان از گاز نیتروژن استفاده می کنند. با توجه به اینکه برش لیزر استیل با استفاده از گاز اکسیژن ارزان تر است اما همواره متخصصان این حوزه  توصیه می کنند، کیفیت و دقت را قربانی قیمت پایین تر نکنید، به خصوص در طراحی های پیشرفته و حرفه ای سه بعدی که ظرافت، دقت و سرعت اهمیت بالایی دارد، حتما از برش لیزری نیتروژن استفاده کنید. برش ورق های فلزی برحسب ضخامت و ابعاد از قواعد و استانداردهای مشخصی پیروی می کنند، که حاصل آن انواع  برش لیزر استیل ورق 304، برش لیزر ورق استیل 316، ورق استیل 310، ورق استیل 321، ورق استیل 421 و غیره است، که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. طراحی سفارشات مشتریان با استفاده از نرم افزارهای دقیق کامپیوتری، گرفتن تأییدیه از مشتریان و سپس انجام فرایند برشکاری و ارسال به سراسر کشور را می توان پروسه اجرای برش لیزر در تمامی واحدهای صنعتی و برشکاری دانست. شعار کیفیت اتفاقی نیست را به خوبی در واحد صنعتی شرکت برش لیزر نیک می توان مشاهده کرد این مجموعه مجرب با سالها فعالیت در زمینه های برش فلزات گوناگون و استفاده از مدرن ترین ماشین آلات روز دنیا توانسته تمامی سفارشات مشتریان را در بالاترین سطح انتظار تحویل دهد، بطوریکه بیشترین تبلیغات این مجموعه توسط مشتریان وفادار و قدیمی آن انجام می شود.
مزایای برش لیزر استیل
برش لیزر همان طور که از نام آن هم پیداست، به معنی برش متریال مختلف نظیر چوب، شیشه، پلکسی گلاس، الماس، پلاستیک، پارچه و غیره  با استفاده از پرتوهای لیزری است، که در مقایسه با روش های قدیمی از دقت و سرعت بالاتری برخوردار است. مهمترین پارامترهای قابل توجه در برش لیزر استیل و دیگر فلزات مانند آهن، برنج و آلومینیوم  شامل صافی سطح، زاویه کونیک، کرف و سرعت برش میشود، تا بتوان بدون کوچکترین نقصی کار برش فلزات را به پایان رساند. از مهمترین مزایای برش لیزر استیل برای تمامی واحدهای صنعتی می توان به دقت بسیار بالا در هنگام برش، انعطاف پذیری بالا، اجرای طرح های سه بعدی و پیچیده، حذف پلیسه و ضایعات کار، برش های تمیز و دقیق در لبه کار، دقت بالا در ضخامت و اجرای برش های یکسان و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. با استفاده از انواع روش های برش لیزری با دستگاه های پیشرفته و مجهز به سنسور می توان خطاهای انسانی را به حداقل ممکن رساند، و در هزینه های تولید این محصولات صرفه جویی نمود.
اجرای خدمات برش لیزر استیل ارزان
شرکت برش لیزر نیک از محبوبترین و معتبرترین واحدهای صنعتی برش فلزات، حکاکی و مارکینگ در تهران و کرج است، که همواره با مجهز کردن ماشین آلات خود به جدید ترین تکنولوژی روز دنیا و استفاده از اپراتورهای حرفه ای و یک تیم مجرب و متعهد با ارتقاء استانداردهای کاری خود توانسته اعتماد و رضایت مشتریان را در سراسر کشور جلب نماید و در میان مجموعه های معتبر و خوشنام برش فلزات قرار بگیرد. اجرای خدمات برش لیزر استیل ارزان قیمت و باکیفیت به همراه برش لیزر آلومینیوم، برش لیزر برنج و غیره از مهمترین خدمات این واحد صنعتی خوشنام و معتبر می باشد.  
بنابراین توصیه می شود متقاضیان استفاده از خدمات برش لیزر استیل باکیفیت و دیگر فلزات به سایت فروشگاهی این مجموعه مراجعه کرده و پس از مشاهده نمونه کارها و اطلاعات کامل از فرایند برشکاری فلزات با استفاده از لیزر سفارشات خود را به صورت اینترنتی از طریق وب سایت و یا تماس با کارشناسان مجرب این مجموعه ثبت نمایند، و در کوتاه ترین زمان ممکن و در بالاترین سطح کیفی و استاندارد از سراسر کشور تحویل بگیرند.
https://boreshlaser.com/

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: واحدهای صنعتی گاز نیتروژن گاز اکسیژن ورق استیل برش فلزات بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۱۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت دو کارگر حین اجرای عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز

سخنگوی شهرداری شیراز گفت: طی حادثه‌ای در عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی توسط پیمانکار، دو کارگر جانشان را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، رضا جاویدی، امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ با بیان اینکه اشاره به فوت دو کارگر حین حادثه‌ای که پیش از ظهر امروز رخ داده است، اظهار کرد: عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در میدان دولت ابتدای بولوار میثم در حال انجام بود که سه کارگر پیمانکار طرف قرارداد شهرداری منطقه پنج حین انجام عملیات لوله‌گذاری در پی ریزش جداره مسیر حفاری در هنگام عملیات خاک‌برداری دچار حادثه شدند.

وی ضمن ابراز همدردی و تسلیت به خانواده داغدار کارگران فوت شده، افزود: با حضور به موقع نیروهای آتش‌نشانی یکی از کارگران، زنده از زیر خاک بیرون کشیده شد اما متأسفانه با وجود انجام عملیات، دو کارگر پیمانکار فوت کردند.

سخنگوی شهرداری شیراز با ابراز تأسف از وقوع این حادثه، ادامه داد: اجساد کارگران فوت شده با نظارت مقام قضائی جهت انتقال به پزشکی قانونی تحویل عوامل مربوطه شده است.

لازم به ذکر است که شهرداری شیراز در راستای توسعه شبکه دفع آب‌های سطحی به منظور جلوگیری از آب گرفتگی معابر و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و مطالعات انجام شده، اقدام به اخذ پیمانکار جهت اجرای پروژه لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی این محل کرده است.

کد خبر 748421

دیگر خبرها

  • آیا شورای شهر بیرجند با احداث برج‌های ارتش موافقت می‌کند؟
  • واگذاری ۱۹ هزار هکتار از اراضی ملی برای اجرای طرح‌های کشاورزی
  • انواع ورق صنعتی مهم کدام‌اند؟ چه کاربردی دارند؟
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • فوت دو کارگر حین اجرای عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • آمار فروش و تماشاگران نمایش های در حال اجرا
  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • اعلام آمار فروش تماشاخانه‌های دولتی
  • فروش میلیون دلاری شاهکار ناتمام