Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخلاف باور برخی سلبریتی‌ها که میان ازدواج کردن و پدر و مادر شدن و بازیگری تضاد قائل‌اند، هنرمندان زیادی در عرصه سینما و تلویزیون مشغول‌اند که هنرمندی را مانع وظیفه مهم مادری و پدری ندیدند و صاحب فرزند شدند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مادر و شاغل بودن همزمان سخت است اما غیرممکن نیست و این سختی شیرینی‌های خودش را هم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه هم  مادر باشی و همسر، و هم بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون بدون شک دشوار است اما زنان بازیگر زیادی در دنیای هنر و تصویر ما نشان داده‌اند که می‌توانند ضمن حفظ نقش‌های واقعی خود در خلق نقش‌‌های سینمایی نیز موفق باشند.

صحبت‌های دلسوزانه و روشنگرانه استاد داریوش ارجمند درباره زنانی که دور مادر شدن را خط قرمز کشیده‌اند و بعضا با ورزش‌های سخت و بدن‌سازی و مصرف داروهای گوناگون به بدن خود و قابلیت فرزندآوری خود آسیب می‌زنند، واکنش قابل تامل برخی از سلبریتی‌ها را برانگیخته و باعث شده است تا به این بازیگر قدیمی و شناخته شده سینما و تلویزیون حمله کنند!

داریوش ارجمند: ای‌کاش شریعتی مرا در لباس مالک می‌دید/ تازه در 72سالگی یک آپارتمان خریدم/ من مرده‌شور نیستم و آزاده‌ام

اما این واکنش‌ها و حملات در حالی صورت می‌گیرد که روزانه خبرها و تصاویری از بازیگران در فضای مجازی منتشر می‌شود که نشان می‌دهد تعداد زیادی از هنرمندان موفق سینما و تلویزیون ما توانسته‌اند در کنار حرفه بازیگری، رسالت مادر و همسر بودن را نیز به خوبی عهده‌دار شوند و تعادل و توازنی میان پرداختن به علایق گوناگون خود ایجاد کنند.

پس تناقضی میان این دو امر مهم وجود ندارد و به نظر می‌رسد که واکنش توام با عصبانیت برخی از سلبریتی‌ها از صحبت‌های داریوش ارجمند علل مختلفی از جمله شهوت خودنمایی و دیده‌ شدن پس از افول یاد و نامشان در فضای هنری داشته باشد. مروری بر فهرست اسامی افرادی که به داریوش ارجمند حمله کرده‌اند نشان می‌دهد که اکثریت آنان جزو چهره‌هایی نیستند که توان ایفای موفق نقش‌های گوناگون در زندگی خانوادگی و سینمایی خود را داشته باشند.

در ادامه تصاویر بازیگرانی را که  سینما و تلویزیونی که هم پدر و مادرند و هم بازیگر را مشاهده می‌کنیم:

 

مینا نخعی و فرزندش

بنیامین بهادر در کنار خانواده‌اش

نگار عابدی و دخترش

شاهرخ استخری در کنار خانواده

شیلا خداداد در کنار فرزندانش

لیلا حاتمی و علی مصفا بازیگران سینما در کنار فرزندانشان

 

پریسا بخت آور و  اصغر فرهادی سینماگرانی که در کنار دخترانشان صاحب جوایز زیادی شدند

کورورش سلیمانی

هدایت هاشمی در کنار همسر و فرزندش 

ساناز سماواتی در کنار پسر کوچکش

نیوشا ضیغمی در کنار دختر کوچکش

سام درخشانی در کنار دخترش برکه

سعید نعمت الله نویسنده و دختر کوچکش

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سریال فیلم سینما سریال فیلم سینما سینما و تلویزیون داریوش ارجمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۱۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعات و تصاویر تلویزیون قطر از حمله ایران به اسرائیل

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بازدید 31 شبکه العربی قطر با پخش گزارشی پژوهشی درباره حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل، جزئیات جالب توجهی از زمان آغاز عملیات، موشک‌های مورد استفاده، نقاط برخورد و دیگر جزئیات را منتشر کرده است. این گزارش جالب که تابناک لزوماً آنچه مطرح شده را نمی‌تواند تایید کند، با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • بدهکاری سینما و تلویزیون به روز معلم
  • تصویری دیده نشده از علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم
  • فیلم | ماجرای کم شدن لول های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر مصرفی آتقی واقعی بود!
  • (ویدئو) نظر جالب داریوش ارجمند درباره خلیج فارس
  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند
  • ببینید | نظر متفاوت داریوش ارجمند درباره خلیج فارس
  • هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی مشخص شدند
  • آیین پاسداشت استاد سعید امیر سلیمانی هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • اطلاعات و تصاویر تلویزیون قطر از حمله ایران به اسرائیل
  • حمله به بازیگران زن معروف در تجمع امـروز دانشجویـان تهرانی | تصویر