Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی "ارسنجان" گفت: فردی که تحت عنوان پیمانکار ساختمان 15 میلیارد و 500 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود توسط کارآگاهان پلیس دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سرهنگ "محمدعلی فرهادی"اظهارداشت: در پی مراجعه شخصی به پلیس آگاهی شهرستان "ارسنجان" مبنی بر اینکه فردی با معرفی خود به عنوان پیمانکار ساختمان مبلغ هنگفتی بابت ساخت و ساز مسکن را از وی کلاهبرداری کرده است که با توجه به حساسیت موضوع پرونده در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته از سوی ماموران مشخص وی با وعده‌های تو خالی مبنی بر پیمانکار ساختمان مبلغ 15 میلیارد و 500 میلیون ریال از 6 شهروند دیگر نیز دریافت کرده و آنان پس از گذشت مدتی متوجه می‌شوند که هیچ اقدامی در راستای تحویل ساختمان صورت نگرفته و فرد کلاهبردار وجوه دریافتی را به نفع خود تصاحب کرده است. فرمانده انتظامی "ارسنجان" تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و سرنخ های موجود موفق شدند متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی، وی را در مخفیگاهش در یکی از محله‌های این شهرستان دستگیر کنند. سرهنگ "فرهادی" با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیسی به بزه انتسابی و اخذ 15 میلیارد و 500 میلیون ریال کلاهبرداری اعتراف کرد، گفت: فرد کلاهبردار پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فارس کلاهبردار پیمانکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۱۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای تولید سوخت حاصل از زباله در شهر تبریز

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: حبیبه هراتی با اشاره به سرانه ۶۳۰ کیلوگرمی تولید زباله در تبریز، اظهار کرد: روزانه به صورت متوسط یکهزار تن زباله از سطح شهر تبریز جمع‌آوری می‌شود .

وی افزود: در طرح جدید سازمان مدیریت پسماند، به صورت آزمونه در ۲ منطقه زعفرانیه و رشدیه، جمع اوری پسماند خانگی به صورت شبانه از ساعت ۲۱ آغاز شده است و در ادامه به سایر مناطق شهر تسری می‌یابد.

هراتی با اشاره به خلع ید پیمانکار کارخانه تولید کمپوست در سال گذشته افزود: پس از خلع ید پیمانکار کارخانه تولید کمپوست، تفکیک پسماند و تولیدات این کارخانه افزایش یافته است.

وی با اشاره به فعالیت ۲ خط ۲۵۰ تنی تولید کمپوست در این کارخانه اعلام کرد: خط سوم تولید کمپوست با ظرفیت ۳۰۰ تن در روز در سال جاری راه‌اندازی می‌شود که در مجموع ظرفیت تولید کمپوست در سازمان مدیریت پسماند به ۸۰۰ تن در روز می‌رسد.

دیگر خبرها

  • تمجید دونالد ترامپ از دستگیری دانشجویان معترض 
  • برنامه ریزی برای تولید سوخت حاصل از زباله در شهر تبریز
  • دستگیری عاملان کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی در تهران
  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی با ۱۹ شاکی در کردستان
  • کمبود ۶۰ هزار مربی پرورشی در مدارس کشور/ ۱۱ هزار مربی پرورشی جذب می‌کنیم
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار