Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@20:02:44 GMT

تحقق شعار سال جزو برنامه اصلی دستگاه قضایی اردبیل است

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۱۳۲۰

تحقق شعار سال جزو برنامه اصلی دستگاه قضایی اردبیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حسین کثیرلو ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه روسای سابق و جدید کل دادگستری استان اردبیل که در سالن ولایت اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: یکی از سیاست‌های آتی در دستگاه قضایی استان اردبیل توجه به تحقق شعار سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» بوده و مصمم هستیم که در سریع‌ترین زمان ممکن موانع موجود بر سر راه تولید در استان را شناسایی کرده و با تعاملات درون سازمانی و برون سازمانی و همکاری با سایر دستگاه‌های اجرایی، در جهت اجرایی کردن شعار سال اقدامات موثری انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برنامه‌های آینده در دستگاه قضایی استان اردبیل برگرفته از سیاست‌های کلان قوه قضاییه و سند تحول قضایی بوده و با توجه به آن‌که این سند به تایید مقام معظم رهبری رسیده، لذا تکلیف شرعی برای همه ما است که اقدامات اساسی در راستای اجرای این سند تحول انجام دهیم.

بومی‌سازی و اجرای دقیق سند تحول قضایی در دستور کار است

رئیس کل دادگستری استان اردبیل تصریح کرد: بومی‌سازی این سند تحول در استان اردبیل و اجرای آن از اولویت‌های اصلی بوده و با جدیت تمام اجرای کامل و دقیق این سند در استان را در دستور کار خود قرار خواهیم داد.

کثیرلو با اشاره به اهمیت کاهش آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم بیان کرد: یکی دیگر از اولویت‌های اصلی، بحث پیشگیری از وقوع جرم و کاهش آسیب‌های اجتماعی بوده که از جمله موضوعات بسیار مهم است که اهتمام بیشتری در این خصوص خواهیم داشت.

امنیت خط قرمز دستگاه قضایی است

وی عنوان کرد: برخورد جدی با فساد مالی و اخلاقی در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف از دیگر اولویت‌های اصلی بنده در دستگاه قضایی استان اردبیل است و در کنار آن امنیت خط قرمز دستگاه قضایی بوده و در این راستا نیز با برهم‌زنندگان امنیت استان هیچ‌گونه مماشاتی نخواهیم داشت.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: کاهش جمعیت زندانیان در استان اردبیل با استفاده از روش‌های جایگزینی، استفاده از ظرفیت‌های استان در راستای پیشگیری از وقوع جرم و اشتغال و بازپروری زندانیان از دیگر برنامه‌های آتی در دستگاه قضایی استان اردبیل خواهد بود.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری استان اردبیل شعار سال اردبیل سند تحول قضایی دستگاه قضایی استان اردبیل سند تحول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۱۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف روزانه ١٢ سلاح غیر مجاز در استان کرمان

حجت الاسلام حمیدی گفت : در سال گذشته بیش از ۴ هزار و ۴۱۱ عدد سلاح گرم در سراسر استان کشف وضبط شده است

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام  ابراهیم حمیدی رییس کل دادگستری استان کرمان در جلسه شورای برنامه ریزی این نهاد از تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان خبر داد و گفت: در سال گذشته بیش از ۴ هزار و ۴۱۱ عدد سلاح گرم در سراسر استان کشف وضبط شده است.

وی افزود: از این تعداد ۷۴ درصد کشفیات سلاح جنگی و مابقی سلاح شکاری غیرمجاز بوده است.

او اظهار داشت: برنامه محوری در دستور کار صف و ستاد دستگاه قضایی استان قرار دارد و مدیران قضایی باید علاوه بر اجرای برنامه‌ها میزان اثر بخشی آن‌ها را نیز مورد تجزیه، تحلیل و بررسی قرار دهند.

حجت الاسلام حمیدی تاکید کرد : ما معتقدیم مسائل فرهنگی و اجتماعی راه کار فرهنگی و اجتماعی دارند و دستگاه‌های متعددی در این زمینه باید به رسالت خود در انجام فعالیت‌های فرهنگی عمل کنند و اقدامات پلیسی و قضایی باید در کنار اقدامات فرهنگی قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است
  • الگوی عملیاتی تحقق شعار سال باید منجر به رشد تولید و خلق ثروت شود
  • کشف روزانه ١٢ سلاح غیر مجاز در استان کرمان
  • کسب سهم مناسب از بازار با کارِ گروهی در سال ۱۴۰۲/ تحقق شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" با طراحی و تولید محصولات جدید
  • تحقق شعار سال تکلیف بزرگی برعهده مسوولان است
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است
  • ‌ساختارهای حقوقی و ‌حقیقی در تحقق شعار سال ‌مورد توجه قرار گیرد
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم با طراحی و تولید محصولات جدید
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان