Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@04:47:33 GMT

عمل به قرآن راه پیروزی بر دشمنان است

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۱۳۴۹

عمل به قرآن راه پیروزی بر دشمنان است

حجت الاسلام عارفی با بیان اینکه عمل به قرآن راه پیروزی بر دشمنان است، گفت: امروزه برخی از کشورهای اسلامی با قرآن هیچ نسبتی ندارند و اینقدر ذلیل هستند که پیش ایادی استکبار دریوزگی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «محمدولی عارفی» امروز (۲۹ اردیبهشت) در نخستین جشنواره قرآنی مشکات بنیاد مستضعفان استان اظهار کرد: از دست اندرکاران برگزاری این مراسم تشکر می نماییم و امید است برنامه های قرآنی بیشتر از این می بود و فرصت وجود می‌داشت که در بحث فرهنگی قدم های بیشتر و بلندتری برداشته می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه به دلیل بی تدبیری برخی از مسئولین سبب شده تا به حوزه اقتصادی کشور آسیب های زیادی وارد شود، گفت: امیدواریم بنیاد مستضعفان با ورود به حوزه اقتصادی باعث جبران این آسیب ها شود و مخصوصا در این مناطق محروم قدم های بیشتری بردارد که این انتظار همه مستضعفان است.

 

وی در تبیین آیه ۹ سوره هجر، بیان کرد: نگهبان قرآن خدا است و هر کس وارد عرصه فرهنگ قرآن شود و خودش را با این کتاب الهی تطبیق دهد نگهبان و نگهدارنده او خدا است.

 

حجت الاسلام عارفی در ادامه افزود: وقتی افراد این اهلیت را پیدا کنند همه درها به روی آنها باز می شود و هر آنچه لازم است را به آنها می آموزند.

 

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: ما روزی مطالب قرآن را متوجه خواهیم شد که پرده ظلمتی که خودمان به چشم، عقل و فهممان کشیدیم برداشته شود.

 

وی  با بیان اینکه اهل بیت(ع) و امام زمان(عج) اهل ذکر هستند، اگر دستمان در دست آنها باشد و همان راهی را که آنها می روند برویم یقینا ما هم مطالبی را می بینیم که ممکن است دیگران نبینند، ادامه داد:  قرآن کریم دارویی است که همه دردها را دوا می کند، این کتاب شفا و رحمت است و این کتاب نه تنها درد را از بین می برد بلکه سفره رحمت را بعد از دفع درد می گستراند.

 

حجت الاسلام عارفی با اشاره به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی نسبت به مردم مظلوم فلسطین، بیان کرد: اگر کشورهای مسلمان به قرآن عمل می‌کردند وضعیت اینگونه نبود، دلیل اینکه امروزه برخی از کشورهای اسلامی اینقدر ذلیل هستند و پیش ایادی استکبار دریوزگی می کنند این است که با قرآن هیچ نسبتی ندارند.

 

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه قرآن را نور محض دانست که هیچ ظلمتی همراه آن نیست و افزود: قرآن ریسمان محکمی است که اگر به آن متوسل شویم حتما اهل نجات خواهیم بود.

 


وی با بیان اینکه عمل به قرآن راه پیروزی بر دشمنان و رستگار است، تصریح کرد: هر کس ولایت قرآن را بپذیرد و به آن عمل کند عزیز است و به وظیفه خود عمل کرده است و چیزی از وظایف او باقی نمی ماند.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشنواره قرآنی مشکات عمل به قرآن رستگاری حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۱۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ حجت الاسلامی علیی مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران، این نهاد ارزشی را برگرفته از نهضت عاشورا و پرچمدار جهاد تبیین دانست و افزود: امروز سپاه پاسداران در خنثی کردن توطئه‌های شناختی دشمنان در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد.
وی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اردبیل عملیات تنبیهی وعده صادق را نمونه‌ای از ابتکار و توانمندی سپاه در مقابله با دشمنان دانست و گفت: با این عملیات دنیا به عظمت و توانمندی سپاه پی برد و دشمنان هم در برابر این قدرت و توانمندی، چاره‌ای جز عقب نشینی نیافتند. 

حجت الاسلام علیی افزود: جامعه بزرگ بسیج در برابر استکبار جهانی ایستاده و رمز این مقاومت همانا اعتقاد به مکتب اهل بیت و پیروی از ولایت فقیه است. 
وی با اشاره به هفته عقیدتی سیاسی بر ضرورت تقویت ایمان و باور‌های دینی نیرو‌های سپاهی و بسیجی در کنار افزایش قدرت و توان نظامی تأکید کرد.

دیگر خبرها

  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان
  • رادان : اقدام ما در مقابله با بی حجابی کاملاً قانونی است
  • اقدام ما در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است
  • رادان: اقدام ما در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است
  • رژیم صهیونیستی توان دفاع از خود را هم ندارد
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • نیروی انتظامی در اجرای طرح حجاب و عفاف کوتاهی نمی کند
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند
  • تقویت اقتصاد کشور دشمنان را ناامید خواهد کرد