Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست کمیته هماهنگی کمیته بین المللی المپیک (IOC) با برگزارکنندگان بازی های المپیک توکیو امروز چهارشنبه به صورت وبینار برگزار شد.

در این نشست توماس باخ ضمن اعلام آمادگی برای همراهی کمیته بین المللی المپیک (IOC) در تامین نیروی پزشکی بازی های المپیک و اعزام آنها به توکیو، بر برگزاری «امن و ایمن» بازی ها تاکید کرد این در حالی است که طبق نظرسنجی های صورت گرفته، مردم ژاپن مخالف میزبانی کشورمان برای المپیک هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست توماس باخ این اطمینان را داد که با انجام اقدامات دقیق ضد کرونایی، بازی های المپیک در شرایط «ایمن و مطمئن» برگزار خواهد شد.

وی گفت: دهکده بازی ها مکانی امن است و بازی های ۲۰۲۰ هم در روشی ایمن برگزار می شود.

طبق آنچه سایت kyodo news به آن اشاره کرده، باخ همچنین هرگونه احتمال مبنی بر لغو بازی های المپیک را هم رد کرده است. این را می توان از این صحبت وی برداشت کرد مبنی بر اینکه «فقط ۶۵ روز به افتتاح بازی ها باقی مانده و باید تمرکز خود را بر افتتاح امن و ایمن آن بگذاریم.»

در این نشست همچنین «یوریکو کویکه» فرماندار توکیو تاکید داشت که برای موفقیت در بازی ها باید مشکلات مختلف را حل کنیم و آمادگی های خود را تسریع بخشیم.

سی و دومین دوره بازی های المپیک طی روزهای اول تا هفدهم مردادماه در توکیو برگزار می شود. این بازی ها در غیاب تماشاگران خارجی برگزار می شود. در مورد تماشاگران داخلی هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کمیته بین المللی المپیک توماس باخ المپیک 2020 توکیو توماس باخ کمیته بین المللی المپیک ویروس کرونا بازی های المپیک بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۱۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟

رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی به دلیل اشتباهات در جریان قضاوت در رقابت های کسب سهمیه المپیک، از سوی اتحادیه جهانی تعلیق شده است.

به گزارش ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی ایران و عضو کمیسیون داوران اتحادیه جهانی را از المپیک‌ پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور به دلیل قضاوت اشتباه در جریان مبارزه کشتی گیران چین و قزاقستان در وزن ۶۵ کیلوگرم مسابقات گزینشی المپیک در قاره آسیا که با اعتراض شدید قزاق ها نسبت به عملکرد مصلایی پور همراه بوده است،‌ از سوی اتحادیه جهانی کشتی تعلیق شد.

اتحادیه جهانی کشتی به دلیل اثبات اشتباهات مصلایی‌پور، ضمن‌تعلیق این داور،‌ او را از المپیک پاریس کنار گذاشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راهبرد جامع بیمه ایران برای سال ۱۴۰۳؛ تمرکز بر دیجیتالیزه کردن و نوآوری در بیمه‌های زندگی
  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • توماس توخل درباره رئال مادرید چه گفت؟
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!
  • در ضربات آخر تمرکز نداشتیم