Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-30@01:07:58 GMT

وعده جنجالی ضرغامی: کشور را بدون بودجه اداره می کنم

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۱۴۸۲

عزت الله ضرغامی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: بنده با احترام به تمامی نامزدها و افرادی که در انتخابات ۱۴۰۰ حضور دارند، تأکید می‌کنم که هیچ خط قرمزی در انتخابات جز منافع کشور و مردم ندارم. 

وی با اشاره به انتشار برخی تحلیل‌ها درباره همکاری ضرغامی با یکی از کاندیداها که پیشتر در رسانه ملی فعالیت داشته‌ است، گفت: بنده هیچ رودربایستی با فردی ندارم و تمام تلاشم در انتخابات نقد گذشته است، به همین دلیل حرف‌هایم را به صورت شفاف بیان خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: خود را برای برخورد با مافیا و کسانی که منافع‌شان در ادامه یافتن وضع موجود است و باندهای الیگارشی و هزار فامیل که حتی فساد را نیز بین خود تقسیم کرده‌اند، آماده کرده‌ام.  توجه به مسئله جوان و دولت جوان انقلابی یک ضرورت برای تداوم انقلاب اسلامی است، باید تمامی نامزدهای انتخابات موضع خود را به صورت صریح و شفاف در این زمینه اعلام کنند. 

ضرغامی با تأکید بر اینکه جوانگرایی نباید به صورت شعاری و ایده آرمانی مطرح شود، تصریح کرد: امروز خلاقیت، ابتکار، آشنایی با فناوری‌های روز که بزرگسالان با آن فاصله دارند، تحت سیطره جوانان است، به همین دلیل توجه به جوان و جوانی ضرورت جدی دارد؛ ما باید مناصب اجرایی را به جوانان واگذار کنیم تا خلاقیت و پشتکار و نیروی جوانی به کمک کشور بیاید.

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه ۸۰ درصد افرادی که در اطراف بنده هستند جوانان زیر ۴۰ سال و برخی نیز زیر ۳۰ سال هستند، اضافه کرد: وقتی با این  جوانان حرف می‌زنیم، برایمان مشخص می‌شود که آنها از ما جلوترند و ایده‌های خلاقانه‌تری دارند؛‌ البته این جوانان تا حد زیادی به جبهه‌بندی‌ها و جناح‌بازی‌ها وصل نشده‌اند و همین موضوع باعث شد که آنها سالم باشند و به راحتی فعالیت‌ها را به پیش ببرند. 

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری به اداره دولت بدون بودجه به عنوان یک پیشنهاد اشاره کرد و گفت: این پیشنهاد را آقای عباسی مطرح و درباره جزئیات اجرای آن نکاتی دارد که می‌توان با استفاده از برنامه وی بسیاری از پروژه ها در دولت را بدون بودجه اداره کرد.  این سؤال مطرح می‌شود که چگونه رئیس جمهور بدون بودجه می‌تواند کشور را اداره کند که در این زمینه می‌توان از این برنامه یادشده استفاده کرد؛ ما در این حوزه نظرات جدی داریم و من به همه مردم می‌گویم که این کار شدنی است. 

وی در همین زمینه تصریح کرد هیچ بن‌بستی در کارهای اقتصادی کشور وجود ندار هر کسی که معتقد است نمی‌شود در کشور کار کرد را به مناظره دعوت می‌کنیم تا با آقای عباسی و تیم ایشان مناظره کند. 

منبع: فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد انتخابات ریاست جمهوری بدون بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۱۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا ظهر شنبه درنشست مصوبات ریاست‌جمهوری به استان ایلام اظهار کرد: از مجموع ۱۴۵ مصوبه ابلاغ شده سفر ریاست محترم جمهوری به استان ایلام ۹۶ درصد از این مصوبات اجرایی شده است.

بهرام‌نیا گفت: این مصوبات شامل ۳۰۱ پروژه است که از این تعداد، ۹۸ درصد پروژه‌ها اجرایی شده‌اند.

وی ادامه داد: برای مصوبات سفر اول ریاست‌جمهوری ۶ هزار و ۱۸۷ میلیارد تومان مصوب شده که میزان چهار هزار و ۶۲۹ میلیارد تومان در قالب اعتبارات عمرانی و تسهیلات معادل ۷۵ درصد تخصیص داده شد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام یادآورشد: پیگیری مصوبات سفر رییس‌جمهور تا تکمیل همه طرح‌ها ادامه دارد و مدیران در جذب اعتبار برای تکمیل پروژه‌ها اهتمام جدی داشته باشند.

وی اضافه کرد: پروژه مصوب سفر رییس‌جمهور در حوزه نوسازی و تجهیز مدارس استان که بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند حداکثر تا ۴۵ روز آینده به بهره‌برداری خواهند رسید و پایگاه اورژانس انجیره که ۶۰ درصد پیشرفت دارد در اسرع وقت تکمیل شود.

بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: از ۲۳ پروژه دانشگاه علوم پزشکی ۱۸ پروژه به بهره‌برداری رسیده است و مابقی پروژه‌ها تا خردادماه باید تکمیل شود.

کد خبر 6090140

دیگر خبرها

  • تغییر نام استقلال جنجالی شد | وزارت ورزش واکنش نشان داد
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • پرواز بودجه نهاد ریاست‌جمهوری در دولت رئیسی؛ افزایش ۸۶ درصدی کجا صرف می‌شود؟
  • افزایش ۸۶ درصدی بودجه در دولت سیزدهم!
  • کیهان: فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف! /جمهوری اسلامی: روحانیت خودش پیشقدم شود/از پرواز با بال استعداد‌ها تا پرواز با جت شخصی
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری
  • از «مصطفی سعیدی سیرائی» چه می‌دانیم؟مدیری اجرایی با سوابق شهرداری
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود