Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@23:42:47 GMT

آغاز به کار اولین دستواره ملی ولایت در مشهد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۱۵۱۴

آغاز به کار اولین دستواره ملی ولایت در مشهد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، افتتاحیه اولین دستواره ملی ولایت صبح روز بیست و نهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در مجموعه آفتاب ولایت واقع در مشهد مقدس برگزار شد؛ در این مراسم که از سوی نهضت اجتماعی جوانان و با حضور مسئولین سی و یک گروه برتر از استان‌های مختلف برگزار شد آرش مقدم قائم مقام نهضت اجتماعی جوانان ضمن تبیین پیش زمینه آغاز به کار این مجموعه سیر رشدی کار اجتماعی در طول چهار دهه پس از انقلاب اسلامی را مرور کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با اشاره به فرآیند شناسایی گروه‌های مردمی به وسیله مسئولین مناطق نهضت اجتماعی جوانان افزود: لزوم نقش آفرینی این گروه‌ها به عنوان جریان‌های حلقه‌های میانی که از مطالبات رهبر معظم انقلاب بوده است بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید

نقشه دشمن برای آسیب های اجتماعی نقشه مدرنی است


 ساسان زارع معاون راهبردی قرارگاه بقیة الله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اصلی‌ترین ویژگی جریان انقلابی تحول خواهی است گفت: حضور مردم رکن اساسی ایجاد تحول است و بدون به کارگیری ظرفیت‌های مردمی مسائل انقلاب اسلامی حل نشده باقی خواهد ماند.


او افزود: با تبیین نقش حرکت مردم در بیانیه‌ی گام دوم انقلاب اسلامی تکثیر، تنظیم و تسریع این حرکت مردمی اصلی‌ترین مطالبه کنونی رهبری است.


معاون راهبردی قرارگاه بقیة الله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود امیدواری را روی دیگر سکه تحول دانست و آن را یکی از الزامات حرکت مردمی دانست و ادامه داد: علاوه بر گفتمان امیدوارانه نباید از ارائه راهکار‌های عملیاتی غفلت کرد.


زارع با اشاره به شکست مسئولین در تحقق مطالبات رهبری به منظور به میدان آوری مردم بیان کرد: امروز رهبری این ماموریت را به جوانان انقلابی سپرده است.

او با بیان خاطره‌ای از شهید حمید اسداللهی از شهدای مدافع حرم اهل بیت زمان شناسی، وظیفه شناسی و هدف شناسی را سه رکن اساسی فعالیت حلقه میانی دانست و تصریح کرد: بستر سازی برای نقش آفرینی مردم مهمترین کار ویژه این حلقه‌ها است.

نسبت به مطالبات رهبری بی توجهی می شود


 آیت الله فرحانی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و عضو شورای فقهی نهضت اجتماعی جوانان پس از تحسین نهضت شکل گرفته برای لبیک گویی به مطالبات رهبرمعظم انقلاب با اشاره به برخی از بیانات ایشان بر لزوم وحدت حول محور ولایت یک فرد واحد و اتصال به، ولی جامعه تاکید کرد وگفت: برخی بی توجهی‌ها به مطالبات رهبری از سوی نخبگان وظیفه شناسی برخی افراد در سال‌های آغازین انقلاب اسلامی را یکی از عوامل پیروزی و رشد انقلاب برشمرد و اعضای جریان‌های حلقه‌های میانی را دعوت به اتصال با کلام رهبری دعوت می کنم.


او با نقد برخی رویکرد‌ها در توسعه کشور بی توجهی به بیانات، ولی جامعه همه افرادی که مایل به کار اجتماعی هستند را دعوت به توجه جدی به بیانیه گام دوم انقلاب کرد و افزود: بدون شکل گیری اتصال با ولایت ممکن است افراد انقلابی در جامعه حضور داشته باشند، اما فتح و پیروزی در آن رخ نخواهد داد.


نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و عضو شورای فقهی نهضت اجتماعی جوانان با ناتوان دانستن مدل‌های غربی از حل مسائل جامعه اسلامی توجه به تربیت نسلی که فهم دقیقی از کلام، ولی جامعه داشته باشد را راه حل اصلی مسائل جامعه اسلامی دانستند.


انتهای پیام//م.ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رشد کار اجتماعی تحقق مطالبات رهبری نقش آفرینی مردم نهضت اجتماعی جوانان انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۱۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • رئیس تبلیغات اسلامی جغتای معرفی شد
  • ندای ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکایی و اروپایی در جامعه طاغوت بلند است
  • معرفی رئیس تبلیغات اسلامی جغتای
  • شلیک به مغز انقلاب اسلامی
  • شهید مطهری  و آسیب شناسی انقلاب
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول فصلنامه «ماجرا»
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • ولایت‌محوری گام نهادن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»
  • آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور