Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراز کمالوند پس از پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از استقلال جدا شد تا هدایت سایپا در هفته‌های باقیمانده رقابت‌های لیگ برتر را برعهده بگیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فراز کمالوند پس از جدایی از استقلال و پیوستن به سایپا در نتیجه‌گیری موفق نبوده است. از طرف دیگر استقلال هم پس از جدایی او وضعیت مناسبی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبی‌پوشان هنگام حضور فراز کمالوند در کنار فرهاد مجیدی از ۱۰ مسابقه خود صاحب ۶ پیروزی، ۳ مساوی و تنها یک شکست شده بودند ولی بدون حضور این مربی هر دو مسابقه خود پس از بازگشت به تهران را با ناکامی پشت سر گذاشته‌اند.

کمالوند پس از جدال سایپا مقابل پیکان حرف از جدایی و کناره‌گیری زد که البته به نظر نمی‌رسد مسئله چندان جدی باشد و در عمل به مرحله اجرا در آید ولی نکته جالب توجه در این میان، پیشنهادی است که برخی مسئولان در داخل باشگاه استقلال مطرح کرده‌اند.

آنها مدعی‌اند با توجه به اینکه فرهاد مجیدی دانش فراز کمالوند را قبول داشت و انصافاً حضور این مربی به لحاظ تاکتیکی کاملاً برای استقلال مؤثر واقع شده بود، بهتر است شرایط را به‌گونه‌ای فراهم کنند تا اگر کمالوند واقعاً برای ادامه حضور در سایپا دچار تردید شده، این مربی را دوباره به استقلال باز گردانند و از وجودش در هفته‌های باقیمانده رقابت‌های لیگ برتر استفاده کنند!

آنها مدعی‌اند با توجه به اینکه مسابقات به واسطه حضور تیم ملی در پیکارهای انتخابی جام جهانی دچار وقفه می‌شود، فرصت بسیار خوبی برای بازسازی در اختیار مربیان استقلال قرار می‌گیرد و حضور فردی همچون فراز کمالوند می‌تواند در این مقطع کمک حال شود.

البته با وجود طرح چنین پیشنهادی، بعید به نظر می‌رسد این اتفاق در عمل رخ بدهد و مسئله بسیار پیچیده‌تر از این است که به همین راحتی بتوان آن را عملی کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فراز کمالوند استقلال سایپا فراز کمالوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۱۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر تازه از پرواز موشک‌های ایران بر فراز فلسطین اشغالی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 صهیونیست‌ها تصاویری تازه از پرواز موشک‌های ایران بر فراز فلسطین اشغالی در شب حمله منتشر کردند. این تصاویر که از کنار دیوار براق یا دیوار ندبه ثبت شده را در تابناک می‌بینید.

دیگر خبرها

  • دعوای عجیب مدیران بارسا: ژاوی باید اخراج شود
  • شکست عجیب استقلال در دیداری دوستانه
  • تصاویر تازه از پرواز موشک‌های ایران بر فراز فلسطین اشغالی
  • عجیب اما واقعی؛ پرسپولیس به زاکانی رسید
  • کشتی هوایی اینتر بر فراز شهر میلان پس از کسب ستاره دوم / فیلم
  • (ویدئو) حضور پرتعداد و عجیب مهاجران آفریقایی در آلمان!
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • عکس| تصمیم عجیب سازمان لیگ درباره زنان هوادار تراکتور
  • راه خصوصی‌ سازی ایران‌ خودرو و سایپا باز می‌ شود؟
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی