Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@14:39:45 GMT

مشارکت ما در جنگ به درخواست مقاومت فلسطین بستگی دارد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۱۵۹۸

مشارکت ما در جنگ به درخواست مقاومت فلسطین بستگی دارد

معاون دبیرکل «نجباء» عراق در سخنانی تصریح کرد: مشارکت ما در جنگ به درخواست مقاومت فلسطین بستگی دارد.

به گزارش مشرق به نقل از دفتر اطلاع رسانی «نجباء»، «نصر الشمری» معاون دبیرکل این جنبش مقاومت اسلامی عراق در سخنانی تأکید کرد: ما آماده‌ایم که در حمایت از فلسطین، وارد درگیری مستقیم با رژیم صهیونیستی شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمک به مقاومت فلسطین را تکلیف شرعی می‌دانیم و هر زمان که دستور داده شود، حرکت می‌کنیم.

ببینید: تصویر حاج قاسم روبه‌روی صهیونیست‌ها+ عکس

بر اساس این گزارش، معاون دبیرکل نجباء افزود: مقاومت اسلامی نجباء عراق در صورت دریافت درخواست رسمی از سوی گروه‌های مقاومت فلسطینی، آماده هرگونه همکاری در تمامی جبهه‌ها علیه رژیم صهیونیستی است؛ فلسطین سرزمین آن‌هاست و ما نمی‌توانیم بدون هماهنگی و دعوت رسمی پا به معرکه آنها بگذاریم.

وی در خصوص جولان اشغالی در سوریه نیز گفت: ما آمادگی و امکانات کافی برای هدف گرفتن عمق اراضی اشغالی و وارد کردن ضربات دردناک به دشمن صهیونیستی را داریم؛ البته باید اهالی آن منطقه هم موافق باشند.

الشمری عنوان کرد: آرزوی ما حضور در عملیات ضدصهیونیستی است و اگر لازم باشد، در لبنان یا جولان یا غزه حاضر می‌شویم. به‌عنوان یک گروه مقاومت، امیدوار و آماده‌ایم با تسلیحات خود که به عمق اراضی اشغالی می‌رسد، به‌صورت عملیاتی در این نبرد مشارکت داشته باشیم.

معاون دبیرکل نجباء افزود: جمهوری اسلامی ایران از طریق شهید سلیمانی تجربیات خود را به مقاومت انتقال داد و به‌ عنوان مصداقی بارز، امروز برای اولین‌ بار می‌بینیم که موازنه قوا بین مقاومت فلسطین و اسرائیل شکل گرفته است.

وی با اشاره به آخرین تحولات اراضی اشغالی نیز تصریح کرد: نتیجه نبرد کنونی چه آتش‌بس باشد چه نباشد، معادلات قبلی تغییر کرده و دیگر هیچ صهیونیستی در اراضی اشغالی در امان نیست. این درگیری آغازگر زوال اسرائیل بود و من یقین دارم که مقاومت در سراسر اراضی اشغالی شعله می‌گیرد و همان‌طور که سلاح به غزه رسید، به سایر نقاط فلسطین نیز می‌رسد.

این مقام ارشد نجباء با اشاره به اقدام جنایتکارانه آمریکا در ترور شهید سلیمانی نیز گفت: شهید سلیمانی در ظاهر مهمان عراق، ولی در واقع اهل این خانه بود. ما عهد کردیم که هیچ نظامی آمریکایی در خاک عراق نماند و در همین راستا هدف گرفتن مواضع نظامی آمریکا را شروع کردیم. عملیات‌های ضد آمریکایی به‌صورت روزانه در حال افزایش است و در آینده نزدیک، این نیروها به‌صورت کامل از کشورمان اخراج خواهند شد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انفجار افغانستان فلسطین نصر الشمری فلسطین النجباء مقاومت فلسطین اراضی اشغالی سوریه رژیم صهیونیستی آمریکا مقاومت فلسطین معاون دبیرکل اراضی اشغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۱۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست فدراسیون تیراندازی عراق از ایران

نمایندگان فدراسیون تیراندازی عراق از فدراسیون تیراندازی ایران، سالن‌های تیراندازی و سایت اهداف پروازی بازدید کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، خضیه عباس و علی حسون، نمایندگان فدراسیون تیراندازی عراق صبح امروز (پنجشنبه 13 اردیبهشت) با حضور در فدراسیون تیراندازی کشورمان ضمن دیدار با مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون از زیر ساخت‌های تیراندازی ایران شامل سایت اهداف پروازی، سالن‌های 10 متر و 25 متر و فینال بازدید کردند.

خضیه عباس در این دیدار عنوان داشت: ایران و عراق دو کشور مسلمان هستند و ما  یک مذهب داریم. ایران در تیراندازی پیشرفت زیادی داشته و ما در فدراسیون تیراندازی عراق به کمک شما نیاز داریم. باعث افتخار است که در راه پیشرفت خود از شما کمک بخواهیم.

وی در ادامه افزود: در رشته تفنگ یک دختر تیرانداز عراقی به نام زینب با وایلد کارت فدراسیون جهانی جواز حضور در المپیک پاریس را به دست آورده است، اما او مربی حرفه‌ای ندارد. درخواست داریم در این مورد به ما کمک کنید.

مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی کشورمان ضمن خوشامدگویی به نمایندگان فدراسیون عراق و تاکید بر ارتباط نزدیک دو کشور اظهار داشت: کاملا آماده هستیم که به تیراندازی عراق کمک کنیم و در خصوص مربی نیز حتما همکاری نزدیکی با شما خواهیم داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخواست روسیه برای تحقیق درباره گورهای دسته جمعی در غزه
  • درخواست فدراسیون تیراندازی عراق از ایران
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات در فلسطین اشغالی
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به یک هدف مهم در جولان اشغالی
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به جولان اشغالی
  • محصولات غذایی در اراضی اشغالی فلسطین گران شد
  • به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در شهرک‌های شمال اراضی اشغالی
  • بلینکن وارد اراضی اشغالی شد
  • «بلینکن» وارد اراضی اشغالی شد
  • حمله توپخانه‌ای حزب‌الله به پایگاه نظامیان صهیونیست در «کفرشوبا»