Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@16:47:12 GMT

۵۵۴ نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۱۶۸۹

۵۵۴ نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شدند

جواد آقازاده در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت بیماران مبتلا به کرونا افزود: با بستری شدن این تعداد بیمار، کل بستری شدگان سندرم حاد تنفسی در استان به ۹۸۱ نفر رسید از این تعداد بیشترین میزان بستری‌ها با ۸۶ نفر در ارومیه، ثبت شده است.

وی ادامه داد: ۲۲۲ نفر از بستری شدگان در بخش‌های مراقبت‌های ویژه هستند و ۴۰ نفر نیز فقط با استفاده از ونتیلاتور تنفس می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقازاده یادآور شد: در این مدت بیمار شامل ۴ نفر در ارومیه، و در هریک از شهرستان‌های تکاب، خوی، مهاباد و نقده یک نفر به دلیل ابتلای قطعی به کرونا جان باختند و مجموع فوتی‌های ناشی از کرونا در استان به ۴۴۸۶ نفر رسید.

از آغاز شیوع کرونا تا کنون ۱۶۵ هزار و ۳۹۱ تن در آذربایجان غربی به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده اند.

کد خبر 5215995

منبع: مهر

کلیدواژه: جواد آقازاده دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی ویروس کرونا انتخابات 1400 ویروس کرونا چالش شایستگی بوشهر جنبش ازما آمار کرونا فلسطین گرگان واکسن کرونا کرمانشاه اردبیل انتخابات شورای شهر و روستا زلزله شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۱۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سعادتی از روند برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش که با هدف جذب مربیان امور تربیتی، مربی تربیت بدنی و مشاوران در آذربایجان شرقی  بازدید کرد و گفت:این آزمون صبح امروز با شرکت ۱۹ هزار و ۲۱۸ داوطلب برگزار شد که از این تعداد ۱۴۶۳۰ نفر  خانم و ۴۵۸۸ نفر آقایان بودند که در ۲۲ حوزه آزمونی توسط جهاددانشگاهی به رقابت پرداختند.

سعادتی گفت: ۱۱۶۹ نفر به عنوان عوامل کیفیت بخشی جذب دستگاه تعلیم و تربیت خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی افزود: از این تعداد ۴۴۴ نفر به عنوان مربی امور تربیتی ۴۱۳ نفر به عنوان مشاور و مربی امور تربیتی و ۲۴۴ نفر به عنوان مربی تربیت بدنی و ۶۸ نفر به عنوان مشاور به کار گرفته خواهند شد.

همچنین تعداد آموزگاران معرفی شده به مرحله ارزیابی تکمیلی ۲۳۲۴ نفر می‌باشد که ارزیابی تکمیلی این افراد نیز از شانزدهم اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در آذربایجان شرقی
  • تشکیل ۴۳۴ پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون شهری آذربایجان غربی
  • تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی
  • حس خوب حمایت
  • جان‌باختن ۷۸۸ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در آذربایجان‌غربی
  • یک موضوع مهم درباره آلرژی که خیلی‌ها نمی‌دانند | در مواجهه با آلرژی برخی پزشکان، بیماران را دچار سوءتغذیه می‌کنند
  • عوارض اختلال افسردگی مزمن چیست؟/ راهکارهای درمان را بشناسید
  • معمای عجیب: این ۵۰۰ نفر از بیمار‌ی‌ قلبی و دیابت در امانند
  • ۹۸ درصد پذیرفته شدگان ان. جی. ال دهلران بومی هستند
  • نیاز ۱۹۴ بیمار هموفیلی استان همدان به داروی مستمر