Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی شرکت اسنپ، طرح واکسیناسیون کرونا برای گروه‌ سنی بالای ۷۰ سال در حال اجراست؛ گروهی که به دلیل ملاحظات سنی رفت‌وآمد برایشان آسان نیست و اغلب به همراهی اعضای خانواده برای مراجعه به مراکز واکسیناسیون نیاز دارند. از همین رو، شرکت اسنپ در راستای مسئولیت اجتماعی خود در نظر دارد شرایطی را برای تسهیل رفت‌وآمد سالمندان به مراکز بهداشت فراهم کند تا این افراد و خانواده‌هایشان بتوانند فرایند واکسیناسیون را با دغدغه‌ی خاطر کمتری پشت سر بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسنپ، در فاز اول این طرح حمایتی که به صورت آزمایشی شروع کرده، ۵۰ درصد تخفیف ویژه‌ی دو سفر (مجموعا تا سقف ۳۰هزار تومان) برای مراجعه به مراکز واکسیناسیون شهر تهران در نظر گرفته است. این تخفیف از تاریخ یکم تا پانزدهم خرداد از ساعت ۷ صبح تا ۱۵ عصر از مبدا یا به مقصد مراکز واکسیناسیون مناطق تهران فعال خواهد بود. افرادی که حساب کاربری اسنپ دارند می‌توانند برای همراهی سالمندان به مراکز واکسیناسیون برای یک سفر رفت‌و‌برگشت از این تخفیف بهره‌مند شوند. تنها کافی است بعد از انتخاب لوکیشن دقیق یکی از مراکز واکسیناسیون در اپ اسنپ، عبارت vaccine را در بخش «کد تخفیف» وارد کنند. همچنین می‌توان از گزینه‌ی «سفر برای دیگری» به منظور درخواست اسنپ برای سالمندان استفاده کرد.

به گفته روابط عمومی اسنپ، این شرکت امیدوار است تا در صورت اثربخش بودن این طرح و تاثیرش در تسهیل و سرعت‌بخشیدن به واکسیناسیون بتواند آن را در فازهای بعدی و در سایر شهرها ادامه دهد و به این ترتیب سهم کوچکی در ایمن‌سازی مردم کشور در برابر پاندمی کرونا داشته باشد.

منبع: الف

کلیدواژه: مراکز واکسیناسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۱۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون دام‌ها علیه بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک

 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس شبکه دامپزشکی، گفت: اجرای واکسیناسیون به موقع دام‌ها علیه بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک، همچنین رعایت اصول امنیت زیستی و آموزش دامداران از مهمترین راه‌های پیشگیری از بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک در دام سبک است.

دکتر سید محمد سیاح، افزود:طاعون نشخوارکنندگان کوچک، بیماری ویروسی بسیار واگیر در گوسفند و بز است و این بیماری به شدت قابل انتقال در جمعیت نشخوارکنندگان کوچک و همچنین مشترک میان حیات وحش و جمعیت دام‌های اهلی است.

او گفت: عمده‌ترین راه انتقال، تردد دام آلوده در مکان‌هایی که تماس با حیوانات وحشی داشته و یا از آبشخور‌های مشترک استفاده می‌کننداست.

وی، افزود: طاعون نشخوارکنندگان کوچک با شروع ناگهانی تب، ریزش ترشحات چشم، بینی، زخم دهان، تنگی نفس، اسهال بدبو و سرفه بروز می‌کند و دام مبتلا به شدت لاغر و سپس تلف می‌شود، لذا در صورت شیوع، می‌تواند خسارات فراوانی به جمعیت دامی منطقه وارد می‌کند.

سیاح، تأکید نمود: از مهم‌ترین راه‌های پیشگیری از این بیماری، انجام واکسیناسیون به موقع دام‌ها و همچنین رعایت کلیه اصول امنیت زیستی در جابه‌جایی دام‌ها، دفن صحیح لاشه دام آلوده و ضد عفونی آبشخور‌ها است.

 

 

دیگر خبرها

  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • مصدومیت آرمان رمضانی برطرف شد
  • پلتفرم‌هایی که از ممنوعیت تیک‌تاک سود می‌برند
  • استان تهران چطور تقسیم می شود ؟ مراکز استان ها مشخص شدند
  • قابلیت قدیمی تلگرام به اسنپ‌چت رسید!
  • واکسیناسیون دام‌ها علیه بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک
  • بازدید مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از مراکز خرید گندم در خوزستان
  • اهدای ویلچر به خانه سالمندان توسط دانش‌آموزان مدرسه سمای سبز لاهیجان 
  • تخفیف نفت ایران چقدر است؟
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون