Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@19:25:23 GMT

چالش بزرگ ناگلزمن؛ بایرن پرستاره تر می شود؟

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۲۰۹۶

چالش بزرگ ناگلزمن؛ بایرن پرستاره تر می شود؟

یولیان ناگلزمن سرمربی جدید بایرن پس از مشورت با مدیر ورزشی باشگاه باید در مورد نقل و انتقالات تابستانی به جمع بندی نهایی برسد.

به گزارش "ورزش سه"، سه هفته پیش و بعد از اینکه هانسی فلیک اعلام کرد که در پایان این فصل از بایرن جدا خواهد شد، مدیران بایرن اکنون اعلام کردند که مربی جوان لایپزیش فصل آینده روی نیمکت این تیم خواهد نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه این باشگاه آمده بود:« بایرن یولیان ناگلزمان را به عنوان سرمربی جدید خود منسوب کرد. سرمربی 33 ساله متولد باواریا از تاریخ 1 جولای امسال و پیش از آغاز فصل جدید از لایپزیش به بایرن منتقل خواهد شد.»

 

 

 

 

ناگلزمان قراردادی 5 ساله با رکورددار قهرمانی در آلمان امضا کرده است که تا 30 ژوئن سال 2026 اعتبار دارد.

 

ناگلرمن البته می داند که در بایرن کار دشواری پیش رو خواهد داشت چرا که تکرار افتحارات سرمربی قبلی به هیچ عنوان ساده نخواهد بود. بایرن با فلیک فصل 20-2019 فاتح همه جام ها شد و برای اولین بار در تاریخ باشگاه بود که چنین اتفاقی رخ می داد.

 

 

 

 

مربی جوان در قدم اول با میرو کلوزه مربی تیم زیر 23 ساله های بایرن قطع همکاری کرد. میروسلاو کلوزه در پایان فصل از جمع باواریایی ها جدا خواهد شد و سپس گفته شد این اتفاق در مورد یکی دیگر از مربیان بایرن نیز تکرار شده است.

هرمان گرلند یک افسانه واقعی در باشگاه بایرن‌مونیخ محسوب می‌شود و از زمان لوئیس فن خال در این تیم حضور داشته است. گرلند 56 ساله مجموعا 12 سال در بایرن مونیخ حضور داشت و به ستاره‌هایی نظیر فیلیپ لام، داوید آلابا، باستین شواین اشتایگر و توماس مولر کمک کرد که به تیم بزرگسالان راه پیدا کنند.

بازیکن سابق بوخوم بعد از تاثیر گذاری فوق العاده خود طی سال‌های اخیر به یک اسطوره در این باشگاه تبدیل شد اما شواهد حاکی از آن است که او با وجود داشتن قرارداد تا 2022 مجبور به جدایی از بایرن مونیخ در پایان فصل خواهد بود

 

 

 

 

قدم بعدی به نقل و انتقالات مربوط است. بایرن برای تقویت خود به یک مدافع راست و نیز یک هافبک باکیفیت نیاز دارد. برای این مهم، ناگلزمن باید با حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی باشگاه مشورت کند و در نهایت مدیر است که تصمیم نهایی را در مورد تقویت تیم با ستاره های جدید خواهد گرفت.

این دقیقا همان مشکلی بود که باعث شد فلیک از بایرن جدا شود. اختلاف نظر فلیک و صالح حمیدزیچ در ماه های اخیر حواشی زیادی برای بایرن ایجاد کرد ولی به نظر می رسد ناگلزمن با صالح حمیدزیچ هماهنگ تر خواهد بود.

برای خط میانی آنها باید تصمیم بگیرند که تولیسوی 26 ساله را به فروش برسانند یا خیر و اینکه میکل کوزیانس 21 ساله می تواند نقش مهمتری در فصل پیش رو ایفا کند یا باید به دنبال خرید بازیکن بزرگ بود.

 

 

 

 

همچنین وضعیت نیکولاس زوله و کینگلزی کومان نیز نامشخص است.

زوله تا 2022 قرارداد دارد و هنوز در مورد تمدید قرارداد او حرفی به میان نیامده است. زوله و ناگلزمن از دوران مربیگری ناگلزمن در هوفن هایم با یکدیگر سابقه همکاری دارند ولی مربی جدید بایرن می داند که در نهایت نظر صالح حمیدزیچ است که تعیین کننده خواهد بود. در واقع اوست که مشخص می کند زوله باید پیشنهاد تمدید دریافت کند یا برود.

 

نیکلاس سوله تولیسو بایرن مونیخ یولیان ناگلزمان آر بی لایپزیش

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نیکلاس سوله تولیسو بایرن مونیخ یولیان ناگلزمان صالح حمیدزیچ بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۲۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | بچه فوک‌های کوچولو

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

از بالگرد‌های در حال پرواز منطقه هر روز وسیله‌ای پرکاربرد در زندگی انسان ها، به پایین و درست مقابل خانه یخی فوک‌ها سقوط می‌کرد و آن‌ها متعجب از آنچه آسمان به آن‌ها هدیه کرده اول بررسی اش می‌کردند و بعد آن را وسیله بازی خود کرده و کاربرد‌های عجیب و تازه‌ای برایش تعریف می‌کردند.

در هر قسمت این مجموعه از خیالپردازی فوک ها، قدرت تخیل، خلاقیت و داشتن روابط دوستانه در میان بچه‌ها به چالش کشیده می‌شد. موضوع لحظات چالش برانگیز بچه فوک‌ها از این قرار بود: مثلا موزی که بعد از خوردنش، ازپوستش یک شنل و یک سورتمه فوق العاده ساختند! دیگ پخت و پزی که وقتی به دست بچه فوک‌ها رسید از آن به عنوان طبل استفاده کردند. استفاده از سبد پیک نیک به جای کلاه، استفاده از دستمال کاغذی رولی برای روسری و بعد بازی مومیایی، قاشق پلاستیکی رنگارنگی که به جای آبنبات آن را مزه مزه می‌کردند و ... 

بچه فوک‌های کوچولو، (باعنوان اصلی: igloo – gloo) یک مجموعه عروسکی بی کلام، محصول سال ۲۰۰۰ کانادا بود.

دیگر خبرها

  • بادشتوبر: هری کین باید ثابت کند مرد بازی‌های بزرگ است
  • ۷ چالش بزرگ که شما را سرسخت‌تر از آدم‌های معمولی می‌کند
  • ببینید | بچه فوک‌های کوچولو
  • نظام استکباری غرب با چالش بزرگ خیزش افکار عمومی روبه‌رو است
  • پیش بازی بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ال کلاسیکوی واقعی اروپا و بازی بزرگ نسل ما
  • غایبان بزرگ جدال بزرگ بایرن-رئال در آلیانز آره‌نا
  • خاوی مارتینز: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین جنگ تاریخ فوتبال است
  • نویر: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین بازی‌‌هایی هستند که می‌توانید ببینید
  • 5 چالش اصلی کسب و کارهای کوچک
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است