Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-27@05:41:12 GMT

مصاحبه پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه ها "مجازی" شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۲۱۱۴

مصاحبه پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه ها 'مجازی' شد

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از مجازی شدن مصاحبه پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سال ۱۴۰۰ خبر داد.

فاطمه زرین آمیزی در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: کارنامه حاوی نتیجه انتخاب رشته متقاضیان آزمون ورودی مقطع دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۰ روز گذشته از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد و تعداد ۳۸ هزار و ۲۲۲ داوطلب این آزمون برای انجام مصاحبه به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: متقاضیانی که براساس کارنامه منتشره در درگاه این سازمان در کدرشته محل‌های انتخابی دارای حدنصاب نمره علمی لازم باشند، لازم است مطابق با اطلاعیه دانشگاه های مربوط که از امروز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه جاری اسامی آنها در درگاه اطلاع رسانی آنها منتشر می‌شود به منظور انجام مراحل مختلف مصاحبه اقدام  کنند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از مجازی شدن تمامی مصاحبه های علمی پذیرفته شدگان دکتری سال ۱۴۰۰ توسط دانشگاه ها خبر داد و اظهار کرد: آن‌دسته از متقاضیانی که در مرحله ارزیابی تخصصی شرکت و در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی دوره روزانه آزمون ورودی دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۱۴۰۰ قرار گیرند، مجاز به ثبت‌نام و شرکت در آزمون دکتری سال ۱۴۰۱ نخواهند بود.

زرین در پایان تاکید کرد: آن‌دسته از متقاضیانی که در مرحله ارزیابی تخصصی شرکت و در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی دوره روزانه آزمون ورودی دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۱۴۰۰ قرار گیرند، مجاز به ثبت‌نام و شرکت در آزمون دکتری سال ۱۴۰۱ نخواهند بود.

لینک کوتاه: asriran.com/003IDu

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پذیرفته شدگان دانشگاه ها سال ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۲۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان و مکان بررسی مدارک آزمون استخدامی آموزگاری در فارس

ایسنا/فارس سومین اطلاعیه پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی رشته شغلی آموزگار ابتدایی و استثنایی سال ۱۴۰۳ در فارس صادر شد.

به اطلاع پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت این آزمون می‌رساند برای دریافت فرم‌های مربوط به تشکیل پرونده و بررسی مدارک و مستندات و معاینات پزشکی به ایفرم شماره ۸۴۲۴ به نشانی:https://eform.farsedu.ir/collect/form/login/۸۴۲۴ مراجعه کنند.

داوطلب باید ۳ روز پس از اعلام نتایج توسط سازمان سنجش آموزش کشور، از روز پنج‌شنبه،  ۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ حداکثر به مدت ۴ روز با مراجعه به درگاه my.medu.ir بخش جذب و استخدام کارا نسبت به تکمیل کردن برگ‌ها و بارگذاری کلیه اسناد و مدارک مورد نیاز در سامانه اقدام کند.

برای ورود به سامانه از طریق درگاه دولت داشتن شماره تلفن همراه با مالکیت شخص داوطلب الزامی است.

داوطلبان در صورت ورود و بارگذاری مدارک و مستندات نوبت برای تشکیل پرونده، معاینات پزشکی و  سنجش و ارزیابی تکمیلی و مصاحبه گزینش را از طریق سامانه کارا دریافت خواهند کرد.
داوطلبان باید فایل‌های پیوستی  را دانلود، مطالعه و فرم‌های متقاضیان را پرینت، تکمیل و در روز بررسی مدرک به همراه داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ثبت‌ مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • ثبت مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری از امروز
  • اعلام زمان و مکان بررسی مدارک آزمون استخدامی آموزگاری در فارس
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دكتری سال 1403 تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌ آموزگاری از امروز
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز/پایان «ارزیابی تکمیلی»؛ آخر اردیبهشت‌