Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم جوان پاری سن ژرمن اعتراف کرد که دوست دارد برنده توپ طلا شود.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، کیلیان ام باپه در حال سپری کردن فصل فوق العاده دیگری در باشگاه پاری سن ژرمن است و با زدن 40 گل در 45 بازی، به شهرتش در فوتبال اروپا اضافه کرده است. در حال حاضر از این بازیکن 21 ساله به عنوان برنده آینده جایزه توپ طلا نام می برند و حال خود او نیز اعتراف کرده است که کسب این جایزه همیشه یکی از اصلی ترین هدف های دوران بازیش بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این باره گفت:

اولین هدف تیمی من این است که در مهمترین مسابقات قهرمان شوم اما توپ طلا نیز هدفی است که هر بازیکنی در آرزویش به سر می برد و من هم یکی از آنها هستم اما صحبت در مورد این موضوع خیلی مغروانه است.

در حالی که به پنجره نقل و انتقالات تابستانی نزدیک می شویم، مساله تمدید قرارداد این بازیکن یکی از اصلی ترین موضوعات مورد بحث در رسانه ها است. قرارداد این بازیکن در سال 2022 به پایان می رسد و از باشگاه هایی مانند رئال مادرید و لیورپول به عنوان باشگاه های خواهان این بازیکن نام برده می شود. باشگاه های خواهان این بازیکن باید مبلغ کلانی برای خرید او بپردازند اما ام باپه می گوید این مساله ذهنش را درگیر نکرده است. او در این باره گفت:

ارزش من در بازار نقل و انتقالات 180 میلیون یورو است اما آیا هر روز صبح به این موضوع فکر می کنم؟ نه، اصلا. فوتبال همین است. این پول قرار نیست در جیب من برود. علاقه زیادی به فوتبال دارم و این فرصت برایم ایجاد شده است تا با شغلم زندگی خوبی ایجاد کنم. فقط در تلاشم تا به تیم ملی و پاری سن ژرمن کمک کنم در مسابقات پیروز شوند.

نام ام باپه در لیست دشان برای مسابقات یورو وجود دارد و ام باپه می گوید امید دارد بعد از فتح جام جهانی، این بار در مسابقات یورو حضوری موفق داشته باشند. او گفت:

برای یک ملت فوتبالی بزرگ، هدف همیشه یک چیز است. تلاش برای قهرمانی در مسابقات و احترام گذاشتن به مردم فرانسه با بازی کردن به عنوان یک تیم متحد. دبل جام جهانی و یورو؟ چه کسی چنین چیزی را دوست ندارد؟ من هم استثنا نیستم. همیشه می خواهیم برنده شویم و این اتفاق دستاوردی فوق العاده خواهد بود. این که مردم فرانسه از ما راضی باشند اهمیت زیادی دارد و می خواهیم موفق ظاهر شویم. 

 فدراسیون فوتبال فرانسه قرار است تیم زیر 23 ساله های خود را به المپیک توکیو بفرستد و این مسابقات اندکی بعد از یورو آغاز خواهد شد. مهاجم فرانسوی می گوید دوست دارد قبل از خداحافظی از فوتبال یک بار در مسابقات المپیک به میدان برود:

همه می دانند که همیشه آرزو داشتم در المپیک بازی کنم ولی باز هم می گویم تصمیم گیری در این مورد بر عهده من نیست اما امیدوارم دست کم یک بار در مسابقات المپیک شرکت کنم.

اخبار داغ 

تجاوز پدر بابک خرمدین به دخترش آرزو / اعترافاتش دروغ است + فیلم گفتگوی اختصاصی برترین های قرن با محسن عاشوری: همه خوب بودند اما علی کریمی انتخاب اول من است تحریم صداوسیما از سوی یحیی گل محمدی تا زمان عذرخواهی رسمی ایرانِ جهانی، قسمت دوم | صعود بی دردسر اما پر انتقاد از دور نخست درگیری بازیکنان چلسی و لسترسیتی در دقایق پایانی مسابقه / فیلم آنتونیو کونته با فروش 6 بازیکن اینتر مخالف است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ام باپه توپ طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۲۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دنبال فوتبال تهاجمی هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، اوسمار ویه‌را در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس و سپاهان اصفهان در لیگ برتر فصل بیست و سوم گفت: روزی که به عنوان مربی انتخاب شدم نظرم را در مورد بازیکنان گفتم. بین فوتبال زیبا و نتیجه گرفتن تفاوت هست. همیشه در تمرینات هم روی رو به جلو رفتن و گل زدن است.

کد خبر 6093066 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • ستاره کره‌ای تاتنهام در راه عربستان؟
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • ستاره کره ای تاتنهام در راه عربستان
  • کاپیتان یونایتد: باید بخواهند تا اینجا بمانم!
  • پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست
  • رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • دنبال فوتبال تهاجمی هستیم
  • سرعت 99 در فوتبال واقعی؛ از ام باپه و وینیسیوس تا سانه و واکر / فیلم
  • دخیا همراه با ولا و ماتا به دنبال یک تجربه جدید
  • آنتونی: رقم انتقالم به منچستریونایتد تاثیری روی عملکرد من ندارد