Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نقل از شبکه الجزیره، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه در کنفرانس مطبوعاتی در جمع ده‌ها دیپلمات خارجی اظهار کرد: "طی درگیری‌های اخیر با حدود ۴۰۰۰ موشک به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است که یک چهارم آن در داخل نوار غزه سقوط کرده‌اند."

وی در تلاشی برای توجیه حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به فلسطینی‌های بی‌گناه و ساختمان‌های مسکونی در غزه مدعی شد: "ما به دنبال این درگیری نبودیم و حماس از مسئله منطقه الشیخ جراح قدس برای تحقق اهداف خود استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

نتانیاهو تاکید کرد که دولت رژیم صهیونیستی به دنبال "تضعیف توانمندی و اراده حماس و جهاد اسلامی فلسطین است."

وی در تلاش برای سرپوش گذاشتن بر کشتار زنان و کودکان بی‌گناه فلسطینی در غزه ادامه داد: ما هیچ چیز را بعید نمی‌دانیم و امیدوار به بازگشت آرامش هستیم و برای آسیب نرسیدن به غیر نظامیان و کودکان تلاش می‌کنیم!

نتانیاهو در ادامه تأکید کرد: "حماس یک زیرساخت کامل زیرزمینی را در نوار غزه ایجاد کرده است و یک شهر در زیر نوار غزه دارد."

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همچنین تصریح کرد: ما تلاش می‌کنیم کسانی که به ما حمله می‌کنند را هدف قرار دهیم و تصمیماتمان در این زمینه را در نهایت دقت اتخاذ می‌کنیم.

وی ادامه داد: "اگر حماس فکر می‌کند برنده است، این یک شکست برای همه ما و برای کل غرب است."

310 310

کد خبر 1516740

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بنیامین نتانیاهو رژیم صهیونیستی اسرائیل حمله رژیم صهیونیستی به غزه فلسطین غزه قدس رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۲۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیونی خطاب به نتانیاهو: اسرائیل در ورطه «سقوط آزاد» است

به گزارش خبرگزاری مهر، «زیپی لیونی» وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی در سخنانی با انتقاد از عملکرد کابینه این رژیم به ریاست بنیامین نتانیاهو نسبت به فروپاشی این رژیم هشدار داد.

شبکه خبری الجزیره عصر شنبه گزارش داد که زیپی لیونی در سخنانی اذعان کرد اسرائیل به دلیل کابینه نتانیاهو پس از شروع جنگ هفتم اکتبر در وضعیت سقوط آزاد قرار گرفته است.

وی با اشاره به عجز کابینه نتانیاهو در مهار حماس گفت: که نتانیاهو به دلیل حضور ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی و بزالل اسموتریچ، وزیر دارایی کابینه موضوع راه‌حلی برای جایگزینی برای حماس را حل نکرده است و این امر پایان جنگ را به تأخیر می‌اندازد.

با شدت یافتن نارضایتی‌ها و اعتراضات ساکنان فلسطین اشغالی ضد عملکرد کابینه نتانیاهو در مدیریت جنگ غزه و طولانی شدن جنگ و پیامدهای زیان‌بار جنگ در اقتصاد این رژیم، هزاران معترض صهیونیستی به همراه خانواده‌های اسرای صهیونیستی در تجمع سریالی مجدد در تل آویو در واکنش به انتشار ویدئویی از اسرای خود نزد قسام با هشدار به نتانیاهو اعلام کردند که نتانیاهو باید میان ورود ارتش به رفح یا توافق یکی را انتخاب کند.

خانواده اسیران صهیونیست نزد مقاومت فلسطین در غزه در واکنش به این ویدئو اعلام کردند: اسرائیل باید میان ورود به رفح یا توافق یکی را انتخاب کند. جنگ و پرداخت هزینه باید پایان یابد. ورود به رفح به مثابه قربانیان بیش‌تر است.

این شهرک‌نشینان اذعان کردند: فشار نظامی بر حماس شکست خورده است و ما باید روشمان را تغییر بدهیم.

در ادامه واکنش خانواده اسیران صهیونیست آمده است: کوتاهی در حق اسیران جنایت کابینه علیه اسرائیلی‌ها است. ما خواهان توقف جنگ و آزادی اسیران هستیم. جنگ را برای بازگرداندن فرزندانمان متوقف کنید. اسرائیل باید میان اسیران و تداوم جنگ یکی را انتخاب کند.

کد خبر 6090440

دیگر خبرها

  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ تن افزایش یافت
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر افزایش یافت
  • لیونی خطاب به نتانیاهو: اسرائیل در ورطه «سقوط آزاد» است
  • شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی
  • پاسخ رژیم صهیونیستی را در مورد مذاکرات دریافت کردیم
  • مذاکرات برای مبادله اسرا با حماس به بن‌بست رسید؟ | حماس: پاسخ اسرائیل را در مورد مذاکرات دریافت کردیم
  • حماس: پاسخ اسرائیل را در مورد مذاکرات دریافت کردیم
  • حماس: اسرائیل راهی جز مذاکره ندارد
  • اردوغان: حفاظت از قدس وظیفه ماست/ نام نتانیاهو به عنوان قصاب غزه در تاریخ ثبت شده است
  • تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد