Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-05@19:52:27 GMT

کشف یک هزارو 130 میلیاردی اموال سرقتی در استان البرز

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۲۳۵۸

کشف یک هزارو 130 میلیاردی اموال سرقتی در استان البرز

فرمانده انتظامی استان البرز از اجرای طرح مبارزه با سرقت با محوریت پلیس آگاهی خبر داد و گفت: ارزش اموال سرقتی کشف شده در این طرح یک هزارو 130میلیارد ریال برآورد شده است.

 سردار "عباسعلی محمدیان" در حاشیه بازدید از نمایشگاه کشفیات پلیس آگاهی "البرز" بیان داشت: مبارزه با سرقت یکی از مهم ترین درخواست های مردمی از پلیس بوده که اجرای طرح های مبارزه با سرقت در پاسخ به این مطالبات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از اجرای طرح مبارزه با سرقت با محوریت پلیس آگاهی در سطح استان خبر داد و افزود: با تلاش شبانه روزی همکارانم در این طرح 48 ساعته که در سراسر استان به اجرا درآمد، 39 باند سرقت و کلاهبرداری منهدم و 115 متهم که اغلب آنها سابقه دار هستند، دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به دستگیری 6 مالخر اموال مسروقه در این طرح اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه آنها مقادیری اموال مسروقه از قبیل 8 دستگاه خودرو ایرانی و خارجی، مقدار زیادی لوازم خودرو و منزل، زیورآلات طلا، لوازم تزئینی، ابزارآلات، لوازم تزئینی، مدارک جعلی و... کشف شد.

سردار محمدیان با بیان اینکه ارزش اموال کشف شده بر اساس اعلام کارشناسان یک هزارو 130 میلیارد ریال برآورد شده است، اظهار داشت: تحقیقات برای کشف سرقت های صورت گرفته توسط سارقان و شناسایی مال باختگان این پرونده ها ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه تمامی ماموریت های پلیس برای ارتقاء امنیت شهروندان است، از شهروندان خواست حتما نکات پیشگیری از وقوع سرقت را رعایت کنند و خطاب به سارقان و مخلان نظم و امنیت هشدار داد: طرح های مبارزه با سرقت از سوی پلیس با قدرت ادامه خواهد داشت و سارقان مطمئن باشند در چنگال قانون گرفتار خواهند شد.$     پلیس

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مبارزه با سرقت استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۲۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه دزدی ۷ میلیاردی از موبایل‌فروشی + واکنش صاحب مغازه

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین،‌ روایت یک فروشنده از سرقت چند میلیاردی از فروشگاه موبایل فروشی در مرکز شهرقدس استان تهران را که در فضای مجازی پربازدید شده است، ببینید.

کد خبر 849099 منبع: خبرآنلاین برچسب‌ها خبر مهم سارق - سرقت موبایل

دیگر خبرها

  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج
  • کشف خودروی سرقتی پراید در بروجن
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز
  • سرقتی عجیب هوای بندرترکمن را آلوده کرد
  • فیلم سرقت میلیاردی از فروشگاه موبایل‌فروشی در تهران
  • کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود/ تویوتای میلیاردی به صاحبش بازگشت
  • کشف پراید سرقتی در جاده طبس
  • لحظه دزدی ۷ میلیاردی از موبایل‌فروشی + واکنش صاحب مغازه
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان