Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@02:40:21 GMT

سخت‌ترین شرایط تامین آب شرب در اصفهان نسبت به ۵۳ سال گذشته

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۲۶۱۲

سخت‌ترین شرایط تامین آب شرب در اصفهان نسبت به ۵۳ سال گذشته

به گزارش خبرنگار مهر، عباس رضایی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان با اشاره به اینکه بحران آب در استان اصفهان را باید جدی گرفت: اظهار داشت: امسال با توجه به کمبود بارندگی‌ها در سطح استان شرایط به مراتب وخیم‌تر از سال‌های گذشته است.

وی با بیان اینکه استان اصفهان امسال یکی از بدترین شرایط را در طول ۵۳ سال گذشته در زمینه تأمین آب شرب دارد، ابراز داشت: بزرگترین دغدغه من در شرایط کنونی تأمین آب شرب استان اصفهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احتمال قطعی آب در تابستان پیش رو در سطح استان اصفهان

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه مدیریت مصرف تنها چاره مقابله با این بحران است، تصریح کرد: در صورتی که این امر توسط مردم و مسئولان انجام نشود در تابستان امسال قطع آب دور از ذهن نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه مدیریت مصرف باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود، خاطرنشان کرد: با توجه به کمبود منابع آبی در زمینه مصرف برق هم باید این مدیریت مصرف انجام شود.

ادارت و سازمان‌ها و نهادهای دولتی در زمینه مصرف بهینه باید پیشتاز باشند

رضایی با بیان اینکه ادارت و سازمان‌ها و نهادهای دولتی در زمینه مصرف بهینه باید پیشتاز باشند، بیان داشت: از فرمانداری‌ها خواسته‌ایم که جلسات مصرف بهینه را در اولویت کارهای خود قرار دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شیوع ویروس کرونا و انجام فرایند واکسیناسیون ادامه داد: بیش از واکسیناسیون رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باید مورد توجه مردم قرار بگیرد چراکه واکسن مصونیت کامل ایجاد نمی‌کند و فقط از مرگ و فرم شدید بیماری جلوگیری می‌کند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه ویروس کرونا مدام در حال تغییر ساختار ژنتیکی است، ناکید کرد: متأسفانه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در منطقه کاشان به هیچ عنوان مطلوب نیست و این ممکن است باعث اتفاقات بد دیگری از نظر شیوع ویروس کرونا شود.

وی ضمن انتقاد جدی از برخی ادارات در سطح استان اصفهان در عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی توسط پرسنل و مجموعه آن اداره افزود: در صورت مشاهده این موارد رئیس آن مجموعه به واحد تخلفات اداری معرفی می‌شود.

کرونا و انتخابات نباید با سیاه نمایی در حاشیه قرار گیرد

رضایی با اشاره به اینکه از همه ظرفیت موجود برای مقابله با کرونا در استان باید استفاده کرد، گفت: لازم است هم در موضوع کرونا و هم دیگر موضوع جدی این روزها که همان انتخابات است از سیاه نمایی و حاشیه سازی جدا خودداری شود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۳۴ هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی برای استان اصفهان اختصاص یافت، اظهار داشت: این مقدار بیش از دو برابر اعتبار مصوب از طرف دولت است که با سعی و تلاش همکاران ما حاصل شد.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه ما مدیون نظام و انقلاب هستیم، ابراز داشت: فرصت خدمت به این نظام و مردم را نباید به هیچ عنوان از دست بدهیم و با این کار دین خود را به نظام و انقلاب و مردم و شهدا ادا کنیم.

وی با بیان اینکه همه ادارت و دستگاه‌های اجرایی در سطح استان اصفهان موظف هستند با فرمانداری‌ها در زمینه برگزاری انتخابات پیش رو تمام همکاری‌های لازم را انجام دهند، تصریح کرد: باید زمینه را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات راهم کنیم.

کد خبر 5216042

منبع: مهر

کلیدواژه: آب شرب تامین آب شرب مصرف آب شرب عباس رضایی انتخابات 1400 ویروس کرونا شیوع کرونا انتخابات 1400 ویروس کرونا چالش شایستگی بوشهر جنبش ازما فلسطین آمار کرونا گرگان کرمانشاه واکسن کرونا اردبیل انتخابات شورای شهر و روستا زلزله شیوع کرونا استان اصفهان سطح استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۲۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا حتما به خرید قرص ویتامین C نیاز داریم؟

آفتاب‌‌نیوز :

دکتر زهرا عبداللهی با اشاره به اینکه احتمال بروز بیماری‌های تنفسی همچون سرماخوردگی در فصل پاییز افزایش می‌یابد، گفت: به لحاظ تغذیه‌ای برای جلوگیری از بروز چنین بیماری‌هایی توصیه می‌کنیم منابع تغذیه‌ای حاوی ویتامین C بیشتر مصرف شود.

وی با بیان اینکه ویتامین C در همه سبزیجات و میوه‌های تازه وجود دارد، اظهار کرد: بعضی از میوه‌ها مانند مرکبات، ویتامین C بیشتری دارند، ولی معنایش این نیست که مابقی میوه‌ها و سبزیجات فاقد ویتامین C هستند.

وی با تاکید بر اینکه مصرف روزانه سبزی‌ها و میوه‌ها، ویتامین C مورد نیاز بدن تامین می‌شود، تصریح کرد: به دنبال مصرف میوه‌ها و تامین ویتامین C، سیستم ایمنی بدن نیز تقویت می‌شود و تاحدودی از ابتلا به سرماخوردگی جلوگیری می‌کند. در صورت ابتلا به سرماخوردگی و بیماری‌های تنفسی، مصرف مایعات و بویژه مایعات و غذا‌های گرم به بهبود مبتلایان کمک می‌کند.

عبداللهی ادامه داد: نیازی به خرید قرص ویتامین C نیست، ویتامین C باید به طور طبیعی از رژیم غذایی تامین شود که در همه سبزیجات و میوه‌های تازه و خام وجود دارد. میزان ویتامین C در میوه و سبزی پخته شده کاهش می‌یابد. توجه کنید که رعایت تعادل و تنوع در برنامه غذایی روزانه، سیستم ایمنی بدن را نسبت به بیماری‌ها مقاوم می‌کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تامین ۲.۵ تا ۳ درصد برق کشور در نیرو‌گاه شهید مفتح
  • زمینه جذب تسهیلات از بازار سرمایه باید فراهم شود
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی درآذربایجان غربی
  • مشهد با کسری ۴۶ درصدی تامین آب مواجه است
  • این مواد غذایی سرشار از ویتامین C هستند
  • آیا حتما به خرید قرص ویتامین C نیاز داریم؟
  • رشد غیرمتعارف تامین ارز برای واردات گروه کالایی گوشت مرغ و گوشت قرمز
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • الکل‌های دست‌ساز و قاچاق زمینه‌ساز بروز مسمومیت
  • اولویت تامین انرژی با صنایعی دارای حداکثر بهره‌وری در روند مصرف است