Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@16:55:22 GMT

مالک تیم شهرخودرو بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۲۶۶۴

مالک شهرخودرو بعد از مشکلات به وجود آمده و حواشی فراوان سرانجام بازداشت شد. ناطقان: اواسط زمستان سال ۱۳۹۹ در حالی که شهرخودرویی‌ها با پیروزی مقابل سپاهان در شادی برد بودند، خبر رسید که دو عضو هیات مدیره شرکت شهرخودرو توسط دستگاه‌های امنیتی بازداشت شده اند. البته مدیران شهرخودرو ابتدا اعلام کردند که این بازداشت ارتباطی به فوتبال ندارد و به تجارت این شرکت مربوط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی بود که بعد از بازداشت این دو مدیر شهرخودرو خبری از فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو نبود.

بعد از این موضوع فرهاد حمیداوی مالک شهرخودرو به یک باره ناپدید شد و خبری از او نبود تا اینکه وی در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال حاضر شد.

ماجرای دستگیری دو عضو هیات مدیره شهرخودرو کار را تا جایی پیش برد که تیم فوتبال شهرخودرو دچار بحران‌های مالی شدیدی شد تا جایی که این تیم نتوانست پول تست‌گیری کرونای خود را پیش از دیدار با ماشین سازی پرداخت کند و این بازی تا آستانه لغو پیش رفت اما سرانجام با دخالت مهدی رحمتی سرمربی این تیم این مشکل حل شد اما شهرخودرو وارد بحران جدیدی شده بود که سال‌ها قبل با نام پدیده آن را تجربه کرده بود.

بعد از کش و قوس‌های فراوان و حواشی زیاد این تیم دراختیار هبات فوتبال خراسان رضوی قرار گرفت تا نام این تیم از شهرخودرو به پدیده تغییر پیدا کند و به نوعی پایان کار حمیداوی در شهرخودرو مشهد باشد.

حالا بعد از شکایات مردمی از هلدینگ شهرخودرو و اعتراضات فراوان، شنیده می‌شود فرهاد حمیدوای مالک سابق شهرخودرو با دستور دادستانی تهران بازداشت شده و به صورت موقت راهی زندان اوین شده است. باید نشست و دید چه سرنوشتی در انتظار حمیداوی خواهد بود. منبع: مشرق برچسب ها: مالک تیم شهرخودرو ، بازداشت ، مشکلات

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مالک تیم شهرخودرو بازداشت مشکلات بازداشت شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۲۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفاری بیل مکانیکی شهرداری در گورستان باستانی ری/ضرب و جرح مالک

قدیر افروند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: عوامل شهرداری منطقه ۲۰ تهران روز گذشته در محدوده گورستان تاریخی «زیرین»، برج «اینانج» و کوه «نقاره‌خانه» ری اقدام به حفاری کردند.

وی گفت: مالک این آثار باستانی در راستای جلوگیری از حفاری وارد عمل شد، اما متأسفانه عوامل شهرداری اقدام و به ضرب و شتم مالک میراث فرهنگی کردند.

رئیس پایگاه ملی میراث ری گفت: البته با ورود عوامل نیروی انتظامی تمام افراد دستگیر و به کلانتری منتقل شدند و با حضور یگان حفاظت میراث فرهنگی و عوامل کلانتری امین‌آباد حفاری متوقف شده است.

وی ضمن انتقاد از حفاری انجام شده گفت: محل مورد حفاری شهرداری منطقه ۲۰ عرصه‌ای تاریخی و گورستان زیرین باستان است که ثبت ملی نیز شده و بر اساس قانون نباید مورد حفاری قرار گیرد، اما در روزهای پیش که عوامل شهرداری اقدام به نقشه‌برداری در محل کردند، از سوی پایگاه ملی میراث ری در بازدید از محل، اخطاری در خصوص عدم حفاری و اقدامات عمرانی در منطقه به عوامل حاضر در محل صادر شد، اما به آن توجهی نشد.‌

کد خبر 6089024

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی مالک جدید استقلال برای قهرمانی در آسیا
  • مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟
  • حفاری بیل مکانیکی شهرداری در گورستان باستانی ری/ضرب و جرح مالک
  • شرکت مالک «تیک تاک» برنامه‌ای برای فروش آن ندارد
  • مالک متمول استقلال این سوپراستار را می‌خرد؟
  • اولین واریزی مالک جدید به بازیکنان پرسپولیس
  • خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • استقبال چشم‌گیر از صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات مالک آتیه مسکن
  • حمیداوی: شاید خسرو خیلی چیزها را نگفت!