Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-28@11:00:25 GMT

نتانیاهو: ۴ هزار موشک به اسرائیل شلیک شده است

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۳۱۹۵

نتانیاهو: ۴ هزار موشک به اسرائیل شلیک شده است

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی گفت که دولت این رژیم به دنبال تضعیف توانایی‌ها و اراده جنبش حماس و جهاد اسلامی فلسطین است.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه الجزیره، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه در کنفرانس مطبوعاتی در جمع ده‌ها دیپلمات خارجی اظهار کرد: «طی درگیری‌های اخیر با حدود ۴۰۰۰ موشک به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است که یک چهارم آن در داخل نوار غزه سقوط کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی در تلاشی برای توجیه حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به فلسطینی‌های بی‌گناه و ساختمان‌های مسکونی در غزه مدعی شد: «ما به دنبال این درگیری نبودیم و حماس از مسئله منطقه الشیخ جراح قدس برای تحقق اهداف خود استفاده کرد.»

نتانیاهو تاکید کرد که دولت رژیم صهیونیستی به دنبال «تضعیف توانمندی و اراده حماس و جهاد اسلامی فلسطین است.»

وی در تلاش برای سرپوش گذاشتن بر کشتار زنان و کودکان بی‌گناه فلسطینی در غزه ادامه داد: ما هیچ چیز را بعید نمی‌دانیم و امیدوار به بازگشت آرامش هستیم و برای آسیب نرسیدن به غیر نظامیان و کودکان تلاش می‌کنیم!

نتانیاهو در ادامه تأکید کرد: «حماس یک زیرساخت کامل زیرزمینی را در نوار غزه ایجاد کرده است و یک شهر در زیر نوار غزه دارد.»

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همچنین تصریح کرد: ما تلاش می‌کنیم کسانی که به ما حمله می‌کنند را هدف قرار دهیم و تصمیماتمان در این زمینه را در نهایت دقت اتخاذ می‌کنیم.

وی ادامه داد: «اگر حماس فکر می‌کند برنده است، این یک شکست برای همه ما و برای کل غرب است.»

منبع: فرارو

کلیدواژه: بنیامین نتانیاهو اسرائیل فلسطین رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۳۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ معترضان، برکناری نخست وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه او را خواستار شدند. با یورش نیرو‌های امنیتی به معترضان، تظاهرات به خشونت کشیده شد. خانواده‌های اسرای صهیونیست هم با برافروختن آتش در خیابان «ایالون» در تل آویو، امضای فوری توافقنامه مبادله اسیران را خواستار شدند. رسانه‌های عبری گزارش دادند صد‌ها معترض هم در برابر محل اقامت نخست وزیر رژیم صهیونیستی در منطقه قیساریا، تجمع اعتراضی برپا کردند.

دیگر خبرها

  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر افزایش یافت
  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو
  • شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی
  • مذاکرات برای مبادله اسرا با حماس به بن‌بست رسید؟ | حماس: پاسخ اسرائیل را در مورد مذاکرات دریافت کردیم
  • حماس: پاسخ اسرائیل را در مورد مذاکرات دریافت کردیم
  • حماس: اسرائیل راهی جز مذاکره ندارد
  • نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه بر اقدامات ما تأثیری نخواهد داشت
  • تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • ۴ هزار موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد