Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، صدها نفر از مردم تهران امروز در میدان امام حسین حاضر شدند و شعارهایی در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت حملات رژیم صهیونیستی به مردم و کودکان فلسطین سر دادند.

در تجمع مردم انقلابی تهران در میدان امام حسین (علیه السلام) با عنوان ((فلسطین تنها نیست)) در محکومیت جنایات رژیم غاصب اسرائیل و حمایت از مردم فلسطین بیانیه‌ای به شرح زیر صادر شد:

قال رسول الله (ص): من اصبح و لم یهتم بامور المسلمین فلیس منهم

با سلام به پیشگاه پیامبر اکرم (صلّی الله علیه و آله و سلّم) و فرزندان معصومینش و با درود به قطب عالم امکان حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه اروحنا له الفدا)

فلسطین طی روزهای اخیر شرایط سختی را پشت سر می‌گذارد، در میان سکوت و بی تفاوتی مجامع بین المللی و سازمان‌های مدعی دفاع از حقوق بشر، مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین به خاک و خون کشیده شده، خانه‌های آنها بمباران شده، سینه جوانان عزیز غیرتمند فلسطین که داغ ۷۳ سال حصر و آوارگی و محرومیت را با خود دارد، آماج گلوله‌ها گردیده و زنان و کودکان بی دفاع مورد هجمه و تعرض بی رحمانه قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رژیم جعلی، کودک کش و خون آشام صهیونیست، ددمنشانه به این مردم مظلوم که صاحبان اصلی این سرزمین هستند تعرض کرده و به قدس شریف قبله اول مسلمانان جسارت می‌کنند.

البته مقاومت جانانه ملت فلسطین و جوانان غیرتمند نشان داده که دوران افول و فروپاشی این رژیم ددمنش فرارسیده است. اگر چه بسیاری از دولت‌ها در برابر جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی سکوت کرده و با سکوت مرگبارشان شریک جرم این رژیم کودک کش شده اند اما ملت‌های مسلمان و آزاده جهان حتی در کشورهای غربی به دفاع ازمردم مظلوم فلسطین بپا خاستند.

ایران اسلامی و انقلابی که بیش از چهاردهه با الهام از مکتب حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) فریاد آزادی قدس شریف را سر داده اکنون نیز با تکیه به هدایت‌های امام بزرگوار و با پیروی از قائد عظیم الشان حضرت امام خامنه ای مدظله آزادی قدس شریف و حمایت از ملت فلسطین را از اولویت‌های خود دانسته و امروز مردم همیشه در صحنه تهران در میدان امام حسین (علیه السلام) اجتماع کرده اند تا این پیام را به ملت فلسطین اعلام دارند: که فلسطین تنها نیست.

ما آمده ایم تا با روح شهید قدس سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدای جبهه مقاومت تجدید میثاق کنیم که تا آخرین قطره خون پای آرمان‌های امام و شهدا ایستاده ایم و با لطف الهی از ملت مظلوم و مقاوم فلسطین دفاع خواهیم کرد و پیام این تجمع را با فریادی رسا اعلام می‌داریم:

۱- ملت فلسطین با مقاومت مثال زدنی خویش نشان داده که هرگز با رژیم غاصب اشغالگر قدس سرسازش نداشته و نخواهد داشت. وحدت و یکپارچکی گروههای مقاومت فلسطین در نوار غزه و کرانه باختری و سایر مناطق خواب راحت را از صهیونیست‌ها ربوده است ضمن حمایت از انتفاضه جدید فلسطین بر استمرار آن تاکید کرده و حمایت قاطع خویش را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌داریم.

۲- طرح ننگین معامله قرن و عادی سازی روابط حکام برخی کشورهای مدعی اسلام مانند عربستان، امارات و بحرین با رژیم اشغالگر قدس مایه شرمساری جهان اسلام گردیده است ما ضمن محکوم کردن اقدام ذلیلانه این کشورها اعلام می‌کنیم معامله قرن طرحی شکست خورده است و در این جنایت بر علیه ملت فلسطین شریک بوده و یقیناً باید تاوان سنگین این جنایات را پرداخت نمایند.

۳- پرونده فلسطین و جنایات رژیم جعلی صهیونیستی باید همیشه باز و زنده بماند. جنایات رژیم اسرائیل غاصب و نسل کشی در فلسطین هولوکاست واقعی است که باید حامیان این رژیم جنایتکار خاصه آمریکای مستکبر پاسخگوی آن باشند. ضمن تقبیح بی تفاوتی شورای امنیت و سازمان ملل در برابر این همه ظلم، جنایات اسرائیل جنایتکار و اربابان آمریکایی او را به شدت محکوم می‌کنیم.

۴- سردمداران رژیم اسرائیل روزی شعار نیل تا فرات را سر می‌دادند و سودای سلطه بر ملت‌ها و کشورهای دیگر را در سر می‌پروراندند ولی اقتدار انقلاب اسلامی در حمایت از ملت فلسطین امروز رژیم صهیونیستی را در درون سرزمین‌های اشغالی حبس کرده است. ما به صهیونیست‌ها اعلام می‌کنیم برای مهاجرت هر چه سریع‌تر، از فلسطین اشغالی آماده باشید و بدانید امروز دست برتر با مقاومت است که موشک‌های آن گنبد آهنین و سامانه‌های دفاعی شما را شکست داده است. اگر به سیاست‌های سلطه جویانه خود ادامه دهید و دست از پا خطا کنید تل آویو و حیفا با خاک یکسان خواهد شد.

۵- شهادت مظلومانه عده‌ای دانش آموز در افغانستان توسط گروه‌های تروریستی پرورش یافته استکبار جهانی دل‌ها را به درد آورد. ما ضمن اظهار همدردی با خانواده‌های مصیبت دیده اعلام می‌کنیم آمریکا و صهیونیست‌ها در تمامی جنایات بر علیه بشریت و خون‌هایی که مظلومانه ریخته می‌شود شریک هستند. یقیناً خون مظلومان افغانستان و فلسطین و سایر بلاد گریبان عاملان و حامیان این جنایات را خواهد گرفت و ما هم صدا با مردم مظلوم افغانستان این جنایات ضد بشری را به به شدت محکوم می‌کنیم.

۶- مردم انقلابی ایران در آستانه آزمونی بزرگ قرار دارند حضور در انتخابات تکلیف شرعی، وظیفه انقلابی است مردم عزیز ایران علیرغم تبلیغات سو دشمنان بیرونی و نفوذی‌های داخلی با حضور در انتخابات ضمن مشارکت در تعیین سرنوشت خود با مشت محکم بر دهان یاوه گویان و اربابان خارجی آنان خواهد زد و در گام دوم انقلاب امید دشمنان را تبدیل به یاس و ناامیدی خواهد کرد.

کد خبر 5216149

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب معامله قرن انتفاضه 2021 نبرد شمشیر قدس فلسطین رژیم صهیونیستی انتخابات 1400 شورای نگهبان مجلس شورای اسلامی ستاد انتخابات کشور فلسطین صحن مجلس آیت الله سید ابراهیم رئیسی محمد باقر قالیباف محمد جواد ظریف رژیم صهیونیستی عباسعلی کدخدایی برجام محمدجواد ظریف انتخابات ریاست جمهوری ملت فلسطین مردم مظلوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۳۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید وزیر علوم بر حمایت دانشگاهیان از خیزش علیه جنایات رژیم صهیونیستی

وزیر علوم در خصوص خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا گفت: از همه دانشگاه‌های دنیا می‌خواهم در مقابل نسل‌کشی در غزه، درندگی و کشتن غیرنظامیان زنان و کودکان از خود حساسیت نشان دهند.

به گزارش ایسنا، محمدعلی زلفی‌گل به منظور بازدید از چندین طرح عمرانی و حضور در میان جامعه دانشگاهی استان کهکیلویه و بویراحمد، با استقبال استاندار و مسئولان استانی وارد شهر یاسوج شد و در بدو ورود به این شهر در جمع مسئولان و خبرنگاران یاسوج گفت: وقتی جامعه دانشگاهی دنیا در مقابل جنایت‌های اسرائیل بایستند، حتما معادله عوض می‌شود و دنیا در مقابل این نسل‌کشی موضع‌گیری خواهد کرد و سازمان‌های بین‌المللی تصمیمات جدی‌تری خواهند گرفت.

وی تأکید کرد: از همه دانشگاه‌های کشور و دنیا می‌خواهم در مقابل نسل‌کشی در غزه، درندگی و کشتن غیرنظامیان زنان و کودکان از خود حساسیت نشان دهند.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم،کلنگ‌زنی دومین خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج، بازید از چندین پروژه فعال و در حال ساخت، نشست با اعضای هیئت رئیسه دانشگاه یاسوج، شرکت در جلسه آمایش آموزش عالی استان با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه در استان و رؤسای دانشگاه‌های استان، نشست با اعضای هیئت علمی در قالب جلسه گرامیداشت هفته معلم (استاد) و تجلیل از برگزیدگان و سرآمدان علمی استان کهکیلویه و بویراحمد از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وزیر علوم به یاسوج است.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آکسیوس: ۶۰۰ دانشجوی حامی فلسطین در آمریکا بازداشت شده‌اند
  • توجه اصلی به جنایات صهیونیستها معطوف باشد
  • متفکرآزاد: خیزش دانشجویان آمریکایی منجر به خیزش جهانی علیه رژیم صهیونیستی شود
  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی در همبستگی با مردم فلسطین
  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی
  • تأکید وزیر علوم بر حمایت دانشگاهیان از خیزش علیه جنایات رژیم صهیونیستی
  • مردم یمن برای جنگ مستقیم با رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کردند
  • کنعانی: سرکوب دختران دانشجو در آمریکا یک رسوایی است
  • سرکوب دختران دانشجو در آمریکا یک رسوایی است
  • کشور‌های آمریکای جنوبی خواستار بازداشت سران رژیم صهیونیستی شدند