Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@07:14:05 GMT

اعلام ترکیب استقلال برای دیدار با ذوب‌آهن

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۳۷۳۰

اعلام ترکیب استقلال برای دیدار با ذوب‌آهن

۱۱ بازیکن اصلی تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل ذوب‌آهن اصفهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مشخص شدند.

تیم فوتبال استقلال از ساعت 19:35 امروز (چهارشنبه) در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب‌آهن اصفهان خواهد رفت.
فرهاد مجیدی سرمربی استقلال ترکیب تیمش را برای این بازی به شرح زیر اعلام کرد:

سیدحسین حسینی، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، محمدحسین مرادمند، مسعود ریگی، مهدی مهدی‌پور، فرشید اسماعیلی، وریا غفوری، محمد نادری، مهدی قایدی و ارسلان مطهری.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این بین نکته جالب توجه حضور سیدحسین حسینی در ترکیب اصلی و نیمکت‌نشینی رشید مظاهری است. حسینی که پس از مدت‌ها در ترکیب اصلی قرار گرفته است، صدمین بازی‌اش را با پیراهن استقلال انجام خواهد داد.

این دیدار با قضاوت موعود بنیادی‌فر برگزار می‌شود‌./ تسنیم

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۳۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی

به گزارش ورزش سه، دو تیم ملوان و سایپا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران به مصاف یکدیگر خواهند رفت که در این بازی شاگردان تارتار برای شکست نارنجی پوشان انگیزه بسیار زیادی دارند.

ملوانی‌ها در شرایطی باید دیدار حذفی خود را برگزار کنند که این تیم نتوانسته در دو بازی اخیر خود برابر پرسپولیس و سپاهان نتیجه خوبی بگیرد و از فرصت مناسب پیش آمده برای صعود به رتبه چهارم جدول استفاده کند و این دیدار می‌تواند یک فرصت بسیار مناسب برای شاگردان مهدی تارتار جهت برگشت به روند پیروزی و صعود به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی باشد.

ترکیب تیم مهدی تارتار برای این دیدار به شرح زیر است: افشار صداقت، آرمان اکوان، میلاد باقری، ابوذر صفرزاده، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، پرهام موقعری، محمدرضا بردبار، مهران احمدی، محمد عمری و محمدرضا سلیمانی

دیگر خبرها

  • (عکس) حسین حسینی به جانشینش در استقلال؛ مطمئنم که می‌درخشی
  • حمایت بازیکن استقلال از جانشینش؛ از تو مطمئنم + عکس
  • اعتراض استقلال به محرومیت سیدحسین حسینی
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم
  • فرجام‌خواهی بی‌ثمر استقلال؛ محرومیت حسینی بخشیده نمی‌شود!
  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • قابی زیبا از سیدحسین حسینی کنار دخترش؛ یار همیشگی! + عکس