Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه اراک بیان کرد: امروز دنیای اسلام با اقتدار اعلام می کند در برابر ملت مظلوم فلسطین و آرمان های اسلام و جبهه مقاومت آماده هرگونه مجاهدت و فداکاری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عصر امروز در تجمع ضد صهیونیستی مردم اراک در میدان شهدای این شهر گفت: فلسطین پاره تن امت اسلامی است و به پا خواستن ملت های آزادی خواه برای حمایت از مردم مظلوم فلسین نشان از اهمیت قدس شریف برای مسلمانان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دری نجف آبادی اظهار کرد: حضور معنادار ملت های آزادی خواه در حمایت از ملت مظلوم فلسطین نشان از هوشیاری و بیداری ملت ها در برابر جنایت های رژیم صهیونیستی است.

وی ادامه داد: مسئله قدس شریف در اسلام از اهمیت بسیاری برخوردار است و حضرت امام(ره) با نامگذاری یک روز به نام روز قدس اهمیت این مسئله را تبیین کردند.

نهضت دفاع و حمایت از ملت مظلوم فلسطین به برکت انقلاب اسلامی در گوشه به گوشه عالم راه اندازی شده

امام جمعه اراک بیان کرد: نهضت دفاع و حمایت از ملت مظلوم فلسطین به برکت انقلاب اسلامی و تفکر حضرت امام(ره) در گوشه به گوشه عالم راه اندازی شده و امروز علاوه بر ملت ایران همه ملت های آزادی خواه حمایت از قدس شریف و ملت مقاوم فلسطین را اعلام می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: امروز ملت ایران در این تجمع ها و خروش های انقلابی اعلام می کند فلسطین تنها نیست و تا نابودی رژیم منحوس صهیونیستی در کنار این ملت قهرمان خواهد ایستاد و از آنها دفاع خواهد کرد.

وی یادآور شد: ملت ایران دشمنی با ظالمان و یاوری از مظلومین را از مولای خود امیرالمومنین(ع) آموخته است و یکی از اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی حمایت از مظلومین و دشمنی با ظالمان است که به برکت تفکر حضرت امام(ره) راه افتاده است.

دری نجف آبادی ادامه داد: بیش از ۷۳ سال از جنایت های بی سابقه رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین و مردم منطقه می گذرد و این رژیم منحوس بی سابقه ترین جنایت ها علیه ملت ها را در طول تاریخ انجام داده است.

انقلاب اسلامی سرنوشت ملت ایران و ملت های منطقه را تغییر داد

امام جمعه اراک یادآور شد: انقلاب اسلامی سرنوشت ملت ایران و ملت های منطقه را تغییر داد و امروز به برکت تفکر امام(ره) موازنه قوا به نفع فلسطینی ها به شدت تغییر کرده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی با تشکیل یک جریان عمیق دینی بیداری اسلامی علیه استکبار جهانی را در منطقه راه اندازی کرد و امروز حمایت همه جانبه از جبهه مقاومت یک ضرورت مهم است و همه باید این مسیر را دنبال کنند.

مسیر جبهه مقاومت مسیر عزت و سربلندی ملت ها است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مسیر جبهه مقاومت مسیر عزت و سربلندی ملت ها است و امروز افزایش توان و قدرت جبهه مقاومت در منطقه بشارت دهنده آینده ای روشن و درخشان برای مسلمانان است.

دری نجف آبادی بیان کرد: امروز جبهه مقاومت افتخار اسلام و مسلمانان است و نقش آفرینی جبهه مقاومت و اثرگذاری آن در منطقه نشان از نقش موثر انقلاب اسلامی در بیداری اسلامی و قیام ملت ها علیه استکبار جهانی دارد.

وی ادامه داد: امروز رژیم منحوس صهیونیستی در برابر توان جبهه مقاومت دچار سردرگمی و ناتوانایی شده و محصور شدن اسرائیل در کمتر از ۴۰۰ کیلومتر نشان از نابودی روز افزون این رژیم منحوس دارد.

 امام جمعه اراک بیان کرد: امروز دنیای اسلام با اقتدار اعلام می کند در برابر ملت مظلوم فلسطین و آرمان های اسلام و جبهه مقاومت آماده هرگونه مجاهدت و فداکاری است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: ملت ایران در انتخابات خرداد ماه بار دیگر آمادگی و حمایت خود از ارزش های اسلامی را نشان خواهد داد و با خلق حماسه ای دیگر برگ زرینی در تاریخ ثبت خواهد کرد.

انتها ی پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ملت مظلوم فلسطین امام جمعه اراک انقلاب اسلامی دری نجف آبادی جبهه مقاومت رژیم منحوس ملت ایران امام ره ملت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۴۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام صادق(ع) مرجع امت اسلامی است

شیخ خلیل افرا عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت در گفت وگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب با اشاره به جایگاه امام صادق(ع) میان مذاهب اسلامی، اظهار داشت: امام صادق و امام باقر علیهما السلام به درجات مجتهد مطلق رسیده بودند که در نزد اهل سنت دارای جایگاه ویژه ای بوده و هستند؛ ایشان خدمات ارزنده ای به مذاهب اسلامی داشته اند.

شیخ افرا، افزود: یکی از علماء اهل سنت کتابی به نام "العلماء و الحکام" را مرقوم کرده است که در این کتاب اسامی بسیاری از علما را ذکر کرده و در رأس این علما نام امام جعفر صادق علیه السلام ذکر شده است در حالی که عبدالعزیز بدری از علمای اهل سنت هستند.

این عالم اهل سنت، تصریح کرد: امام ابوحنیفه، امام شافعی، امام احمد بن حنبل و امامان دیگر اهل سنت به عنوان مرجع تقلید برای مسلمانان اهل سنت تلاش کرده اند، اما یکی از بزرگوارانی که در اعلمیت و دانش و خدمت به مسلمین و اسلام معروف است، امام جعفر صادق علیه السلام است و همچنین ما باید به پیامبر اسلام صلوات الله علیه و بعد از ایشان به اهل بیت علیهم السلام اقتدا کنیم، زیرا آنان مرجع برای امت اسلام هستند.

نایب رئیس شورای روحانیت اهل سنت بوشهر در پایان تأکید کرد: بزرگان ما می فرمایند، اگر شما به دنبال دین و علم هستید به گذشتگان رجوع کنید، امام جعفر صادق علیه السلام برای تمام مسلمانان مورد احترام خاص هستند.
 
انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • دنیای اسلام در تصمیم‌گیری مشترک، خلاء بزرگ دارد | حج امسال به صورت ویژه حج برائت است | جمهوری اسلامی منتظر دیگران نمی‌ماند
  • ظرفیت اقتصادی جهان اسلام برای پایان اشغالگری در فلسطین
  • رهبر انقلاب: امسال حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت را به همه دنیای اسلام منتقل کنند (فیلم)
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • حماس: عملیات «کرم ابو سالم» پیامی بود مبنی بر آمادگی مقاومت برای مقابله با دشمن
  • مسئله فلسطین، چالش مشترک جهان اسلام است
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • جبهه مردمی برای آزادی فلسطین: رژیم اشغالگر خواسته‌های مقاومت را بپذیرد، مذاکرات پیش برود
  • امام صادق(ع) مرجع امت اسلامی است