Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@07:52:27 GMT

تساوی شهرداری آستارا مقابل چوکای تالش در خانه

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۴۷۳۰

تساوی شهرداری آستارا مقابل چوکای تالش در خانه

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، شهرداری آستارا و چوکای تالش در بیست‌وپنجمین بازی از لیگ دسته یک کشور در زمین چمن مجموعه ورزشی وحدت این شهرستان مقابل هم صف‌آرایی کردند که در پایان بازی با نتیجه یک بر یک، به تساوی و کسب یک امتیاز بازی رضایت دادند.

رضا جمشیدیان سرمربی شهرداری آستارا سجاد مسعودی،حمید ابراهیمی، آرمین منفرددوست، رضا فخری، بهزاد سلطانی، جابر نصیری، کیوان محمدی‌نژاد، پژمان ثباتی، سعید طالبی، امین حقده و مسعود رمضانی را در بیست‌و‌پنجمین بازی از لیگ دسته یک کشور، مقابل چوکای تالش روانه میدان کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی پاشازاده سرمربی چوکای تالش نیز متین صفاتیان، محمد جعفری، پرهام جوادی، کنعان طاهرنژاد، یامین فلاح، ایمان شوریابی، مهدی یاری، سعید خردمند، حسین پاپی، حمید خدابنده‌لو و علی امیری را در ترکیب مقابل شهرداری آستارا در تیم خود قرار داده بود.

بازی بین شهرداری آستارا و چوکای تالش  در آخرین روزهای اردیبهشت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بدون حضور تماشاگر در یک هوای خنک بهاری در غربی‌ترین نقطه از گیلان برگزار شد که قضاوت این بازی برعهده سُعاد وفاپیشه، ایوب غلام‌زاده و رامین بابایی بود.

تیم چوکای تالش در نیمه نخست بازی با ارائه یک بازی تهاجمی توانست در دقیقه ۴۰ با ضربه حمید خدابنده‌لو به گل دست یابد. پس از گل خدابنده‌لو، حملات تهاجمی تیم شهرداری تا پایان نیمه اول بازی تداوم داشت تا اینکه هر دو تیم نیمه اول را با تک گل دقیقه ۴۰خدابنده‌لو به رخت‌کن رفتند.  

پس از شروع نیمه دوم بازی، شهرداری آستارا با یک ترکیب تهاجمی توانست در دقیقه ۷۵ بازی از روی نقطه پنالتی گل مساوی را توسط رضا فخری به ثمر برساند تا شهرداری آستارا پس از شکست‌های متوالی به یک امتیاز شیرین در خانه دست یابد.

به گزارش فارس، تیم فوتبال شهرداری آستارا از 25 بازی با 32 امتیاز در جایگاه دوازدهم لیگ دسته یک کشوری قرار گرفته و بازی بعدی این تیم در چهارشنبه پنج خرداد مقابل آرمان‌گهر سیرجان در ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرداری فوتبال چوکای تالش ورزشی شهرداری آستارا چوکای تالش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۴۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی

طرفداری| تیم فوتبال شباب الاهلی دبی با حضور سعید عزت اللهی در خانه العین پیروز شد.

در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال امارات شنبه شب تیم شباب الاهلی با در اختیار داشتن سعید عزت اللهی پیروزی 2 بر یک را در خانه العین به ثبت رساند. برای شباب الاهلی لوکا میلیوویچ (19 - پنالتی) و ایگور ژسوس (61) گل زدند. تنها گل العین میزبان را نیز محمد البلوشی در دقیقه 50 وارد دروازه حریف کرد.

سعید عزت اللهی در دقیقه 82 از ترکیب شباب الاهلی خارج شد. تیم شباب الاهلی با 43 امتیاز پس از الوصل 52 امتیازی در جدول رده‌بندی 14 تیمی لیگ امارات دوم است.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • استون ویلا ۲ - ۲ چلسی/ کامبک آبی‌ها در ویلاپارک+ فیلم
  • پی‌اس‌جی ۳-۳ لوهاور: قهرمانی به تأخیر افتاد
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • توقف منچستریونایتد مقابل تیم انتهای جدولی/ شفیلد به دسته پایین‌تر سقوط کرد + فیلم
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد/ رستگاری در ضربات پنالتی
  • تساوی کسل کننده ملوان و سایپا در نیمه اول